Re: Wojciech Eichelberger na żywo ( mia łem przyjemność).

1. Data: 2000-09-01 09:50:16

Temat: Re: Wojciech Eichelberger na żywo ( mia łem przyjemność).
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

> Pamietam ze Wojtek prowadzil kiedys taki program w telewizji (pierwszy
> badz drugi program, dosyc pozno w nocy). Czy ktos wie czy jeszcze to
> nadaja ?

Bardzo lubilam ten program.
Ale nie wiem czy caly czas jest na antenie??
Monika

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-09-01 15:47:38

Od: "Amiran" <a...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo lubilam ten program.
> Ale nie wiem czy caly czas jest na antenie??
> Monika

A, zapomnialem powiedziec. Chodzi o "Okna". Na tymze czacie WE oznajmil, ze
tego programu juz nie ujrzymy. Na moje pytanie, komu to zawdzieczamy
odpowiedzial, ze to decyzja TVP - on móglby bez konca rozmawiac z ludzmi.
Niniejszym oglaszam, ze wlasciwie juz nie ma po co wlaczac telewizora.

1. Data: 2000-09-03 16:59:34

Temat: Re: Wojciech Eichelberger na żywo mia
Od: "Lech M. Spaszewski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amiran napisał(a):
> [...]
> odpowiedzial, ze to decyzja TVP - on móglby bez konca rozmawiac z ludzmi.
> Niniejszym oglaszam, ze wlasciwie juz nie ma po co wlaczac telewizora.

Telewizora od dawna nie ma po co (nazbyt często)już włącząać. Poza tym
polecam ci kilka książek, które napisał Wojtek oraz czasami artykuły w
"Wysokich obcasach". Niestety podejżewam go (i to poważnie) o hałturę bo
niektórych z nich nie da się już spokojnie czytać. Nie jestem pewien czy
on je pisze czy ktoś za niego a on po przeczytaniu pozwala zamieśćić tam
swoje nazwisko. Mimo pozostaję jego wielkim wielbicielem.

Lech M. Spaszewski
LMS
52-010 Wrocław
Opolska 77
(+48 71)341-67-48
(+48 607) 086098
http://free.ngo.pl/jupiter

1. Data: 2000-09-04 20:45:57

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Lech M. Spaszewski napisał(a) w wiadomości:
<3...@k...net.pl>...

>Telewizora od dawna nie ma po co (nazbyt często)już włącząać. Poza tym
>polecam ci kilka książek, które napisał Wojtek oraz czasami artykuły w
>"Wysokich obcasach".

Poza tym regularnie pisuje w Zwierciadle.

Pozdrawiam,

TomeK

...bo ktoś mnie potrzebuje?
8 mm
:-(((
Wojciech Eichelberger na żywo (miałem przyjemność).
Odp: Pogoda