Wojna?

11. Data: 2013-08-24 12:02:24

Temat: Re: Wojna?
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-19 23:39, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> się nazywa profesjonalnie? Zdaje się: ornat. I ogonem na mszę dzwoni. Czy
> nie dostrzegasz, że to jest jeden i ten sam system --- tzw. "wentyl
> bezpieczeństwa?" Przecież Komoruski i Hajka są w jak najlepszej komitywie z
> bp.bp. Hoserem, Michalikiem i s-ką z nieograniczoną nieodpowiedzialnością.
> Te walki frakcyjne to reżyserowane pozory dla maluczkich --- zarówno
> Platformą jak i PiS-em (tudzueż ePiSkOPatem) pociąga za sznurki B'nei B'rith
> i inni móntrcy z Ereca. A może dostrzegasz, tylko udajesz, że widzisz tylko

Co byś nie napisał - Rydzyk potrafi pokazać ludziom prawdę, inne media
nie. Oczywiście tego że i on jest elementem układu zwanego porozumieniem
okrągłostołowym wykluczyć nie można, i może on mieć z tego swój kawałek
tortu, ale póki co są to tylko teorie nie mające pokrycia w faktach.

12. Data: 2013-08-24 13:25:44

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rydzyk kradnie i oszukuje, propagande oszust sieje, niestety w polce ta mafia jest
ponad prawen i prokuratora zniszczą który tym by się zajął, bo masz fanatyków w
sejmie.

13. Data: 2013-08-25 04:26:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> [...]
> okrągłostołowym wykluczyć nie można, i może on mieć z tego swój kawałek
> tortu, ale póki co są to tylko teorie nie mające pokrycia w faktach.

Bardzo się chwali, ale Rydzyk pokazuje ludziom tylko tylko część prawdy ---
tę którą pomija azownia i vice-versa. Dopiero jak się złoży do kupy
informacje z różnej proweniencji mediów, można prawdę rekonstruować. A są
takie historie, w których rydzyk bezczelnie kłamie np. przedstawiając w
mrocznym świetle lobby orientalne, mongoło-turańskie w Polsce. Po prostu
rydzyk propaguje cywilizację łacińską tak jak Wybiórcza czosnkową. A na
trzeci składnik polskiej kultury tj. turanizm nie znalazła się chętna
agencja medialna i stąd na "orientalnych" w mediach nie ma miejsca jeżeli
chodzi o uczciwą informację, lansuje się tylko czerwone (żydokomuna) i
czarne (Kościół).

--
????
???

14. Data: 2013-08-25 04:28:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> [...]

agencja medialna i stąd na "orientalnych" w mediach nie ma miejsca jeżeli
chodzi o uczciwą informację, lansuje się tylko czerwone (żydokomuna) i

PS. Uważasam, że Polacy orientacji kulturowych nordyckich, słowiańskich i
mongoło-turańskich powinni się zjednoczyć przeciwko czerwono-czarnej, żydo-
łacińskiej hegemonii.

--
????
???

15. Data: 2013-08-25 12:12:17

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kvbq43$4d1$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
>
> PS. Uważasam, że Polacy orientacji kulturowych nordyckich, słowiańskich i
> mongoło-turańskich powinni się zjednoczyć przeciwko czerwono-czarnej,

Jakubie- poczyniłes IMO słuszne spostrzeżenie, ale wnioski sa od czapy.
Przepraszam, ale tak to widzę. Dlaczego? Ano- nie dostrzegasz słonia w
menażerii Otóż GW przedstrawia żydowski punkt widzenia jako_polski. Jest to
oczywiście kłamliwe, propagandowe. No bo gdyby np w Polsce gazeta "Haarec"-
niechby i pisana po polsku- pisała to, co pisze GW- nikt dziwić się nie
powinien. Ot- przedstawiają żydowskie racje- któe przecież nie muszą i nie
są zgodne z naszymi. Jednak GW drapuje sie w piórka polskiej gazety dla
Polaków- i to jest własnie kłamstwo. To w mojej opinii czyni z niej
gadzinówkę. Radio Maryja, "Najwyższy Czas!", "Nasz Dziennik", "Tygodnik
Solidarność" a także parę innych tytułów piszą o Polsce w imieniu pewnej
grupy Polaków- przedstawiają więc polski punkt widzenia jako polski. Mimo,
że są między nimi ogromne wręcz różnice ideologiczne- każda pisze po polsku
przedstawiając polski punkt widzenia.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

16. Data: 2013-08-25 15:14:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> że są między nimi ogromne wręcz różnice ideologiczne- każda pisze po
> polsku przedstawiając polski punkt widzenia.

To samo, tylko rzymski jako polski. Można powiedzieć, że o jotę bliższy
polskiemu, ale nadal nie identyczny.

--
????
???

17. Data: 2013-08-25 15:15:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> że są między nimi ogromne wręcz różnice ideologiczne- każda pisze po
> polsku przedstawiając polski punkt widzenia.

To samo, tylko rzymski jako polski. Można powiedzieć, że o "trochę dłuższą"

18. Data: 2013-08-25 15:27:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

To samo, tylko rzymski jako polski. Można powiedzieć, że o "trochę dłuższą"
jotę bliższy polskiemu, ale nadal nie identyczny.

PS. Czyli zgodzisz się, że w Polsce są grupa Polaków pro-rzymska,
reprezentowana przez NDz/RM/Trwam i prożydowska reoprezentowana przez GW. W
tej drugiej są nie tylko sami Żydzi których mało w Polsce, ale także
niektórzy ich sąsiedzi, koledzu ze szkoły i studiów, którzy maają w sporej
mierze podobne poglądy i dlatego kupują daną gazetę a niektórzy piszą do
niej obok Żydów jako dziennikarze i identyfikują się z tą grupą interesów.
Gdyby GW reprezentowała poglądy i kulturę wyłącznie Żydów to byłaby w sumie
niegroźna i nie licząca się jako sterujący przekazior, ale prezentuje ona
również interesy i poglądy związanej z Żydami czy też prożydowskiej części
Polaków i także nie wszystkich bo konserwatywna część diaspory żydowskiej
popiera Prawo i Sprawiedliwość a nawet stanowi jej ścisłe kierownictwo i
także tam sobie hodują własnych szabesgojów dopuszczanych pomiędzy swoich.

--
????
???

19. Data: 2013-08-25 20:23:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kvd0n4$fhe$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> także tam sobie hodują własnych szabesgojów dopuszczanych pomiędzy swoich.

Aby pewne rzeczy poprawnie przekazać- trzeba dokładnie pisac to, co się chce
przekazać. Odebrłeś mnie całkiem literalnie- a ja liczyłem na odbiór przy
użyciu także pewnego metajęzyka. No ale ok- tak czy siak- moja wina. Kajam
się- śpieszę uściślić: nie o to mi wcale szło.
Wymieniłem różne tytuły prasowe, reprezentujące różne PROPOLSKIE opcje.
Ludzie skupieni wokół ultrakonserwatystów od Korwina- Mikke czy też
narodowców w stylu Dmowskiego takich jak Rafał Ziemkiewicz, czy też ludzie
skupieni wokół socjalistycznego Tygodnika Solidarność (jak Waldemar Łysiak),
czy "mohery" o.Rydzyka- a także i inni- to ludzie reprezentujący różne opcje
polityczne- ale_zawsze_propolskie. Ich działalność polityczna jest
propolska. Ich punkt widzenia jest propolski.
"GW" skupia ludzi o prożydowskim nastawieniu. Ich polityka, przekonania,
działania- są prożydowskie. W ich widzeniu nie ma Polski- raczej
Judeopolonia czy coiś w tym stylu. Są więc antypolscy. Napisałem, że gdyby
np żydowska gazeta jaką jest "Haarec"- była wydawana w Polsce po polsku- to
wciskała by nam żydowski punkt widzenia na sprawy polskie i żydowskie.
I_to_było_by_ok. Natomiast "GW" stręczy nam żydowski punkt widzenia
pod_przykrywką_polskości. To jest w moim przekonaniu dokładnie to samo co
działalność tak zwanych "gadzinówek"- wydawanych w Polsce dla Polaków. Ot-
był sobie taki "Kurjer Warszawski"- który mimo tego, że był wydawany po
polsku- przedstawiał nam niemiecki punkt widzenia świata, historii, etc-
jako polski.

Kolejna sprawa- z "GW" współpracują (i kibicują jej) oczywiście nie tylko
Żydzi, ale także "chamy"- to dziadostwo siłą oderwane od pługa, które nam tu
Stalin ustanowił w charakterze władzy ludowej (no teraz to głównie ich
potomkowie), a takze pożyteczni idioci czy zwykli karierowicze.

20. Data: 2013-08-25 21:23:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

> tu Stalin ustanowił w charakterze władzy ludowej (no teraz to głównie ich
> potomkowie), a takze pożyteczni idioci czy zwykli karierowicze.

A co z meksykanami?

znak czasów...
lista cleckleya
Polacy wariują
Muzyczka
A wiecie fajny pomysł aby upamiętniać tych ludzi