Wok

1. Data: 2004-09-26 19:29:33

Temat: Wok
Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

W nawiązaniu do dyskusji na temat woka...
Ostatnio przeglądałem ofertę sieci IKEA na 2005 r. Tak się składa, że
znalazłem tam wok. Czy ktoś może go używa? Zastanawiam się nad zakupem
takowego "gara":). Nie wiem, czy ten jest godny uwagi, bo jeszcze go nie
oglądałem (w najbliższym sklepie będę pewnie za opkoło miesiąc).
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

1. Data: 2004-09-27 09:09:37

Temat: Re: Wok
Od: qab <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik (Na)Lesnik napisał:
> [...]
> takowego "gara":). Nie wiem, czy ten jest godny uwagi, bo jeszcze go nie
> oglądałem (w najbliższym sklepie będę pewnie za opkoło miesiąc).

witaj
ja mam zdaje sie taki z ikei.
ostatnimi czasy zaczalem eksperymentowac z gotowaniem w woku.
bardzo sobie chwale.
pozderawiam
qab

1. Data: 2004-09-27 09:47:40

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(Na)Lesnik" wrote:

> [...]
> takowego "gara":). Nie wiem, czy ten jest godny uwagi, bo jeszcze go nie
> oglądałem (w najbliższym sklepie będę pewnie za opkoło miesiąc).

Ja mialam (dopoki mialam kuchenke na gaz) i sobie chwalilam, ale wiekszosc
ci tu napisze, ze to badziewie i zebys nie kupowal, tylko wydal k$ na jakis
inny porzadny.

Th.

1. Data: 2004-09-27 09:48:40

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Ja mialam (dopoki mialam kuchenke na gaz) i sobie chwalilam, ale wiekszosc
> ci tu napisze, ze to badziewie i zebys nie kupowal, tylko wydal k$ na jakis
> inny porzadny.

I znow sobie odpowiadam: oczywiscie chodzi mi o normalny wok, a nie teflonowy.

Th.

1. Data: 2004-09-28 08:41:53

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście jestem zadowolona z woka z Ikei,
cena jeszcze nie jest odstraszająca a wok działa.

Do chińszczyzny jak znalazł.

1. Data: 2004-09-28 18:51:39

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiście jestem zadowolona z woka z Ikei,
> cena jeszcze nie jest odstraszająca a wok działa.
>
> Do chińszczyzny jak znalazł.

On jest ciężki, gruby, czy raczej delikatny?

1. Data: 2004-09-29 11:35:20

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On jest ciężki, gruby, czy raczej delikatny?

Raczej ciężki ale nie aż tak bardzo- taki normalny.
Pozdro

1. Data: 2004-09-30 07:30:38

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

| witaj
| ja mam zdaje sie taki z ikei.
| ostatnimi czasy zaczalem eksperymentowac z gotowaniem w woku.
| bardzo sobie chwale.
Dziękuję za informację:)

1. Data: 2004-10-10 11:00:14

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej ciężki ale nie aż tak bardzo- taki normalny.
Dzięki:)

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik
GG:4742410 RLU:304850 www.forestlandia.com

Schab w mleku
Deglasowanie
Sprzedam zestaw do Founde i nietylko
polewa czekol. do naleśników
poszukuje przepisu...ciasto czekoladowe z jabłkiem