Wolanie o pomoc i rade raz jeszcze - flizelina !!!

1. Data: 2006-11-22 08:48:54

Temat: Wolanie o pomoc i rade raz jeszcze - flizelina !!!
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam raz jeszcze (poniewaz moj ostatni poscik pozostal bez odzewu :(
Gdzie mozna kupic naprawde sztywna flizeline - w necie, Poznaniu lub
gdziekolwiek indziej - skonczyly mi sie stare zapasy i teraz trafiam na bardzo
cienka i wiotka.
ALbo czym innym usztwyniacie od tyłu swoje obrazki xxx ??
Bede niezmiernie wdzieczna za rade

A to moje prace :
http://www.superpoczta.pl/~rkubiak/yappa-ng/index.ph
p?album=Haty%2F

Pozdrawiam Olga

2. Data: 2006-11-22 09:13:10

Temat: Re: Wolanie o pomoc i rade raz jeszcze - flizelina !!!
Od: "Barbara " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> cienka i wiotka.
> ALbo czym innym usztwyniacie od tyłu swoje obrazki xxx ??

Zobacz w pasmanterii ( bardzo dobrze zaopatrzona) w Poznaniu
Al.Marcinkowskiego w piwnicy ... blisko Orbisu , jeszcze jedna hurtownia
-sklep na Grobli naprzeciw kościoła tam kiedyś też bywała taka sztywna .

Pozdrawiam
Barbara
GG 4222862

3. Data: 2006-11-22 17:32:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl wrote:
> ALbo czym innym usztwyniacie od tyłu swoje obrazki xxx ??

Niczym. Daje do oprawy i tam pan to jakoś usztywnia. A w przypadku
kartek "pocztowych" przyklejam haft do kartonowej ramki.

Pozdrawiam
Bea
P.S. Co do pytania zasadniczego, czyli flizeliny, to niestety nie wiem.

4. Data: 2006-11-22 18:19:50

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo
> cienka i wiotka.
> ALbo czym innym usztwyniacie od tyłu swoje obrazki xxx ??

Można wykrochmalić i nakleić taśmą dwustronną do pleców ramki, tak to robią
np. w Castoramie

(szdełko) barradinhos e biquinhos de croche
Croche Banheiros &Cozinhas nr 26 (szydełkowe w łazience)
Szydełkowe cudo
PROGRAM DO ROBIENIA BOTÓW NA MULTIPLY.COM
Podwójny łańcuszek...