Piątek z Pankracym

1. Data: 2002-01-31 22:23:38

Temat: Piątek z Pankracym
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy, ja i moi znajomi (wszyscy, ktorzy jako dzieci mieli mozliwosc
ogladania tak wspanialego programu jak Piatek z Pankracym, czy pozniejsze
Okienko Pankracego) doszlismy do wniosku, ze dzieciaki dzisiaj nie maja
zadnych fajnych programow w TVP !!! - same pokemony, itp. bzdury.
W zwiazku z tym, piszemy do redakcji TVP o powtorzenie takich ciekawych
programow jak m.in. Piatek z Pankracym.
Jesli samo chetnie przypomnielibyscie sobie lub swym dzieciom te programy,
to prosze was uprzejmie, wspomozcie nasza akcje i napiszcie prosbe do TVP o
powtorke tych starych dobrych programow.
Mozecie slac maile na adresy: M...@w...tvp.pl
d...@t...pl oraz f...@t...pl

Prosze napiszcie do nich :))))

I nie mówcie, że OT, bo TV ma znaczący wpływ na rozwój dziecka, a dzisiejsze
bajki i programy nie są tym, czego dzeci potrzebują!

1. Data: 2002-01-31 22:42:54

Temat: Odp: Piątek z Pankracym
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemo <c...@d...alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3cg5c$b9b$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zadnych fajnych programow w TVP !!! - same pokemony, itp. bzdury.
> W zwiazku z tym, piszemy do redakcji TVP o powtorzenie takich ciekawych

tia...popieram!
czy można też pisać w sprawie "Jacka i Agatki", "Gąski Balbiny" i "Misia z
okienka"?
pozdro...
pp

1. Data: 2002-01-31 22:53:28

Temat: Re: Piątek z Pankracym
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> tia...popieram!
> czy można też pisać w sprawie "Jacka i Agatki", "Gąski Balbiny" i "Misia z
> okienka"?
> pozdro...

pisz i proś o co chcesz :)
Ja akurat chciałbym Pankracego.
Przyznajcie, osoby w moim wieku (tj. >20), czy za naszych dziecięcych czasów
programy dla dzieci w TVP nie były ciekawsze?

1. Data: 2002-01-31 23:30:26

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" :

> Ja akurat chciałbym Pankracego.
> Przyznajcie, osoby w moim wieku (tj. >20), czy za naszych dziecięcych czasów
> programy dla dzieci w TVP nie były ciekawsze?

To ja poproszę Krecika:)
Eva

1. Data: 2002-01-31 23:54:22

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

swoją drogą to ciekawy temat - kreskówki...
dzisiaj straszą z ekranów pokemony, potwory, pokręcone postaci bez wyrazu,
ale "naładowane" drażniącą energią...
a może tylko tak się mi wydaje...
przypuszczam, że niewielu z nas, tych starszych ( no nie ma co ukrywać...) -
z sentymentem wspomina tamte dobranocki, pełne ciepła, niosące ze sobą to
"coś"...
wiecie...kiedyś spędziłem uroczy wieczór w Wytwórni Filmów Animowanych w
Bielsku Białej...siedziałem z panem Tadeuszem K. i przesłuchiwałem taśmy z
muzyką z dawnych filmów...muzyka grała, pan Tadzio opowiadał, a ja cofnąlem
się nagle do czasów dzieciństwa...to było niesamowite...
chyba nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo to na nas działa.../działalo.../
drogie Mamy! nie dawajcie dzieciakom oglądać tych popieprzonych animacji
rodem z kraju wiśni...
ech!
rozczuliłem się! Carramba!
pp

1. Data: 2002-02-01 07:07:47

Od: "Bilbo Baggins" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemo napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Okienko Pankracego) doszlismy do wniosku, ze dzieciaki dzisiaj nie maja
>zadnych fajnych programow w TVP !!! - same pokemony, itp. bzdury.
[..]

Jak to nie mają? A Muppet Show, codziennie od poniedziałku do piątku - dwa
odcinki między 10.20 i 11.00. Oglądam do dziś, mimo calkiem statecznego
wieku 25 lat. Tylko proszę mi nie mówić, że złe bo nie polskie. Wg mnie
Muppet Show to najlepszy program TV wszech czasów!!!

Cze!
bilbo

1. Data: 2002-02-01 08:27:26

Od: "Wojtek Zak" <z...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemo" :

> To ja poproszę Krecika:)

I chomika Roderyka.

Pozdrawiam

Wojtek

1. Data: 2002-02-01 08:49:46

Od: "DeStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemo" :

> To ja poproszę Krecika:)

Chyba raz w tygodniu nadaja filmy z tej serii na TV Polonia jako
"dobranocke". A przynajmniej jeszcze niedawno nadawali.

JGrabowski

1. Data: 2002-02-01 09:48:32

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM"
tiaaaaaaaaaaa:))

a mi się marzy koziolek matolek, wilk i zając, oraz bolek i lolek
Agnieszka:)

1. Data: 2002-02-01 09:50:30

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I chomika Roderyka.

A ja Reksia i te ruskie bajki, na które chodziłem do kina na poranki...

Mefisto

kursy
Znalazłam coś
Testy na UMCS