Wolność - definicjowanie...

11. Data: 2011-10-20 10:53:10

Temat: Re: Wolność - definicjowanie...
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@c...pl> wrote:
> Rozumiem, że balansowanie wątku oznacza tu, że starasz się utrzymać
> współczynnik 80% liczony w taki sposób:
>
> (liczba odpowiedzi AG na posty AG)
> /
> (liczba wszystkich odpowiedzi na posty AG)

no mniej więcej tylko, że odpowiedzi na posty AG mają skalę liczoną
w tysiącach więc moje balansowanie to:
AG ale tak naprawdę inny AG * skala z odpowiednim współczynnikiem
w zależności od wagi z pozostałych listów.

jakoś muszę się chronić przed czubkiem kupy bez tworzenia
urojonych bytów, które by mnie miały wprost personalnie
w jakikolwiek sposób kosztować.

niestety w tej chwili wartości iluzorycznej nieuduchowieni
nie widzą więc wygląda to wyjątkowo śmiesznie gdy piszę
dwa wydaje się identyczne listy, z których jeden
ma wagę, a drugi jest po prostu niczym pomimo tego,
że dla beziluzorycznych wydawałoby się, że jest na odwrót.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

12. Data: 2011-10-20 11:46:40

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 11:53 am, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> [...]
> ma wagę, a drugi jest po prostu niczym pomimo tego,
> że dla beziluzorycznych wydawałoby się, że jest na odwrót.

Innymi słowy.

13. Data: 2011-10-20 13:09:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 12:53, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> [...]
> ma wagę, a drugi jest po prostu niczym pomimo tego,
> że dla beziluzorycznych wydawałoby się, że jest na odwrót.

Wprowadzasz za duzo wymiarow.
Wiec oba te listy sa do bani.

Jedynie bezwymiarowosc gwarantuje pelnie Bycia.

14. Data: 2011-10-20 14:10:25

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 2:09 pm, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Jedynie bezwymiarowosc gwarantuje pelnie Bycia.

I tutaj nie należy polemizować, gdyż słowa Hanki są ideałem, który nam
dodaje otuchy. W trudnych chwilach. I nie tylko.

15. Data: 2011-10-21 09:06:28

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> za niedługo:

nie wystarczy czegoś nie chcieć...

trzeba być w stanie miliiony z ograniczeniem nie skoncentrować
wokół myśli, a my sami potrafiliśmy się najeść,
"a to niby ynteligenty są".

ogólnie rzecz ujmując... nigdy żadnych instrukcji nikomu
na siłę nikt nie wkładał do łbów.

czyt.:
"można zgasić lampkę młotkiem ale małe szanse, że tanio się to zrobi
jeśli chce się mieć potem w pełni sprawną lampkę"

na samym bujaniu w obłokach i tworzeniu grup parcia oprócz szybszego
postawienia kupy daleko się nie zajdzie.
można wręcz toalety się nie doczekać wtedy.

Artur Górniak

16. Data: 2011-10-21 11:32:41

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 10:06 am, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> nie wystarczy czegoś nie chcieć...
>
> trzeba być w stanie miliiony z ograniczeniem nie skoncentrować

Byłbyś łaskaw przerobić powyższe zdanie dla lepszego oglądu sytuacji?

> wokół myśli, a my sami potrafiliśmy się najeść,
> "a to niby ynteligenty są".
>
> ogólnie rzecz ujmując... nigdy żadnych instrukcji nikomu
> na siłę nikt nie wkładał do łbów.

Jak nie jak tak.

> czyt.:
> "można zgasić lampkę młotkiem ale małe szanse, że tanio się to zrobi
> jeśli chce się mieć potem w pełni sprawną lampkę"

Nie widzę potrzeby w ogóle jej gasić.

> na samym bujaniu w obłokach i tworzeniu grup parcia oprócz szybszego
> postawienia kupy daleko się nie zajdzie.
> można wręcz toalety się nie doczekać wtedy.

No pewnie.

17. Data: 2011-10-21 12:30:00

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> wokół myśli, a my sami potrafiliśmy się najeść,

skrócę wcześniejszą treść do:
"nikt nawet z high-techiem ich elit nie jest w stanie wyedukować
przed końcem waszej cywilizacji puszczonej samopas"

tak
a) oni nie rozumieją, że idą gałązkami gdzie liderzy z rzadka
mogą i pierdnięciem decydować czy w lewo czy w prawo.
b) nie są w stanie zrozumieć niczego czego nie widzą stąd nawet
nie są w stanie rozróżnić wielkości grup powyżej no niech
będzie miliona.

Dla nich każda grupa, która zlewa się w tłum to może być fake
czyli porównywanie czegokolwiek poprzez ilość = a dzisiaj we wtę,
a jutro może we wtę drugą.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

18. Data: 2011-10-21 12:55:54

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

K. <k...@g...com> wrote:
> Byłbyś łaskaw przerobić powyższe zdanie dla lepszego oglądu sytuacji?

Byłbym w stanie zmienić powyższe zdanie gdyby było zdaniem,
a nie tylko częścią całości.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

19. Data: 2011-10-21 13:13:45

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 1:55 pm, Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> Byłbym w stanie zmienić powyższe zdanie gdyby było zdaniem,
> a nie tylko częścią całości.

jak se chcesz

20. Data: 2011-10-21 13:28:23

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> "nikt nawet z high-techiem ich elit nie jest w stanie wyedukować
> przed końcem waszej cywilizacji puszczonej samopas"

Konkluzja?:
Jeśli ktoś chciałby się rzucić bo ma chopy inteligentne jak Lepper
no to niech się gotuje, że na starcie dostanie x10 do pomocy.

W zasadzie już tyle wystarczy żeby nawet akceptowalnie interesującą
propozycję skasować.

"oczywiście, że to Ty budujesz dom... ale tutaj masz cegłówki,
tutaj piasek, tutaj wodę, tutaj murarzy, tutaj transport...
wszystko sprawdzone, że na cacy i wystarczy jeśli...
tutaj się podpiszesz"

Pozdrawiam.

Artur Górniak

brzydkie slowa
Kto (co) naprawde leczy nasze choroby - Bóg czy lekarstwa?
Pończocho wróć!
Uczta kinomana w nietuzinkowym towarzystwie. Czyli - to be.or not ot be ;)
A może by tak, dla odmiany....