Wózek korbowy

11. Data: 2005-09-18 07:21:39

Temat: Re: Wózek korbowy
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 18-września-2005 o godzinie 02:55:05 Piotr Grela
\(interpio\) napisał/a

>15 km na wózku korbowym, to podziwiam. Ja kiedyś przejechałem 6 km, miałem dosyć a
pot lał się ze mnie strumieniami.

Mam dość silne ręce i to pewni dzięki temu.

>O światłach przednich i tylnich oraz lusterku nie wspomnę, może dodam, że warto
wykupić w PZU - ubezpieczenie "Bezpieczny rowerzysta".

Światełka są, więc tylko włażę bateryjki, a ubaezpieczenie faktycznie
wykupię, nie wiedziałem że istnieje takie. Pewnie niedrogie, co?

Dzięki za rady

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

12. Data: 2005-09-18 07:22:04

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 18-września-2005 o godzinie 02:57:47 Piotr Grela
\(interpio\) napisał/a

>A jeszcze jedno, piasta winna być co najmniej trzy biegowa SACHSA, taka na
łańcuszek, super sprawa.

W ogóle nie wiem o co chodzi.

13. Data: 2005-09-18 10:13:23

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W niedzielę 18-września-2005 o godzinie 02:57:47 Piotr Grela
> [...]

Chodzi mi o przednie koło. Oby łatwiej Ci się jeździło pod górę i szybciej z góry i
po płaskim terenie - to warto abyś wymienił zwykłą piastę, kótra jest standardowo
montowana w takich wózkach na piastę z biegami np. 3, 5 lub 7 biegową - choć
najlepsza byłaby 14 biegowa piasta Rohloffa wydatek ok. 3000 zł.

Ja ostatnio za taką piastę okazyjnie zapłaciłem 20 złotych. Oto zdjęcie przykładowe
takiej piasty

Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to w tym roku za ubezpieczenie w PZU - "Bezpieczny
rowerzysta"
zapłaciłem :
50 zł. za NNW - suma gwarancyjna ubezpieczenia 20.000zł.
16 zł. za OC - suma gwarancyjna ubezpieczenia 20.000zł.
Czyli razem 66 złotych, można za połowę taniej, wtedy suma gwarancyjna ubezpieczeń -
spada do 10.000 zł.

Warto ze sobą wozić coś do picia, zapasową detkę, kulucze, pomkę, śruby i śrubki,
kombinerki, śrubokręt, nóż, kawałek drutu, zapałki, gumę taką ściągającą, jakiś mały
bandaż i plaster, gaz piprzowy, tabletki przeciwbólowe i te na "sraczkę".

Gdy jadę w nocy, albo po bardzo ruchliwej drodze np. E-8 do Wrocławia, ubieram
na siebie taką kamizelkę.
www.allegro.pl/show_item.php?item=57315425
Trochę w jaskrawo-żółtym mi nie do twarzy ale kierowcy omijają takiego "wariata
drogowego"
szerokim łukiem.
Pozdrawiam Piotrek

Co sadzicie o wozkach Heartway
Ondraszek - Długopole Zdrój
Rower treningowy
Dofinansowanie wozka - daleka droga do podpisania umowy
trzęsienie "ziemi"...