prezydent podpisał Nowe Prawo Farmaceutyczne?

11. Data: 2002-09-03 07:42:01

Temat: Re: Wplyw farmaceuty na wybor produktu
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisal w wiadomosci
news:002d01c25293$a0c8f5b0$b7bf5c41@ati1000osjngyn..
.
> W USA czy Kanadzie, ktos kto kupuje podpaski, witaminy lub tabletki na >
zgage idzie do samoobslugowego sklepu i sam wybiera z polki. W Polsce > jest
inaczej.

W Polsce jest inaczej ? Idz do pierwszego somoobslugowego sklepu.
m.

12. Data: 2002-09-03 20:11:53

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Czy w samoobslugowym sklepie sprzedawane sa proszki od bolu glowy, witaminy
i np. Raphaholin? A w USA i Kanadzie tak. Warto dokladnie przeczytac calosc
zagadnienia zeby nie pisac maili ktore nie maja nic wspolnego z pytaniem :-)

Milego dnia/wieczoru/wekendu
Aleksander
www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

13. Data: 2002-09-03 20:57:38

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
calosc
> zagadnienia zeby nie pisac maili ktore nie maja nic wspolnego z pytaniem
:-)

dzisiaj podczas szybkich zakupow w duzym sklepie samoobslugowym stojac w
kolejce do kasy zauwazylem: aspiryne, ibuprom, alka-seltzer, manti, caly
zestaw witamin Pluszzzz..'a i duzy wybor prezerwatyw :) - taka mala apteka
przy kazdej kasie :)

pozdrawiam

Adam

ps: a NAN 2 nie bylo... :(

a,s,

14. Data: 2002-09-03 21:08:34

Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zestaw witamin Pluszzzz..'a i duzy wybor prezerwatyw :) - taka mala apteka

ostatnio i w "zwyklych" kioskach z gazetami pojawilo sie mnostwo takich
wlasnie medykamentow....

crossmen

15. Data: 2002-09-04 07:38:55

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Nie ukrywam ze w Polsce nie bylem juz ze 3 lata wiec nie wiem jak to
wyglada. Pamietam ze kiedys w kiosku Ruchu sprzedawanio tabletki od bolu
glowy ktore potem wycofano i zadnych OTC nie mozna bylo kupic poza apteka.
Czy ktos z Was wie jak to teraz wyglada z punktu widzenia prawa - a
zwlaszcza jak bedzie wygladalo po wprowadzeniu nowego prawa
farmaceutycznego?

Na miejscu polskich aptekarzy bylbym bardzo niezadowolony bo - bez
watpienia, zabierze im to jakas czesc dochodow, przy i tak czesto niezbyt
dochodowej dzialalnosci.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

16. Data: 2002-09-04 12:09:10

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo:

stan prawny na dzien dizisiejszy

http://www.prawo.pharmacy.pl/lp/DU/DU-2001-116a.pdf

i projekt nowego rozporzadzenia

http://www.prawo.pharmacy.pl/lp/projekty/2002-08-23/
Poza-aptekami-doc.EXE

Generalnie coraz wiecej preparatów OTC ucieka poza apteki czy to dobrze czy
zle czas pokaze.

sam bylem swiadkiem jak pompiarz na stacji benzynowej potwierdzil, ze Carbo
medicinalis bedzie doskonale na ból glowy....

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

17. Data: 2002-09-04 13:25:21

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander <A...@s...ca> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:00c401c253e6$12293870$92b85c41@ati1000osjngy
n...

> Na miejscu polskich aptekarzy bylbym bardzo niezadowolony bo - bez
> watpienia, zabierze im to jakas czesc dochodow, przy i tak czesto niezbyt
> dochodowej dzialalnosci.

no nie, bez tych placzów.. w tej chwili aptekarz to jeden z nielicznych
medycznych zawodow, z ktorego mozna godziwie zyc... a jeszcze biednego
farmaceuty nie widzialem - owszem, slysze czasami jeki, jakie to jest
nieoplacalne - ale na boga - skad te domy, wycieczki, samochody ? a no tak,
a kredytow.. :)

bez urazy

Adam

ps: a jezeli chodzi o leki otc poza aptekami - jest lista lekow ktore mozna
zakupic i sprawa zalatwiona, najczesciej sa to male opakowania i cena 1
tabletki jest znacznie wyzsza niz przy zakupach wiekszego opakowania w
aptece, wiec z reguly sa to zakupy nagle - boli mnie glowa - stoje w kolejce
do kasy - kupuje 2 tabl ibupromu. mam zgage - to samo. i final, duzych
zyskow z tego nie ma, bez przesady...

A,s,

18. Data: 2002-09-04 13:40:47

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez urazy

Kolejny z gatunku Pan zdał a Pani się zdawało...

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

19. Data: 2002-09-04 13:53:41

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik APZW <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al52ir$luc$...@n...tpi.pl...
> Bez urazy
>
> Kolejny z gatunku Pan zdał a Pani się zdawało...

nie wiem co masz na mysli, ale widac nie musze..
.

Adam

20. Data: 2002-09-04 13:57:41

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem co masz na mysli, ale widac nie musze..
> .

Mam na myśli stary dowcip o zdawaniu egzaminu z anatomii i pytaniu o
obecność kości w jednym z narządów

Zgoda może nie najlepiej to sformułowałem

zapomnijmy o moim poprzednim poście niech będzie tak:

Nie wszystko złoto co się świeci

ok?

Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl
" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

Kto zatrudni stazyste?
akwizytorzy raz jeszcze
Nostryfikacja dyplomów w USA
Lukrecja