Wplyw regularnego onanizowania sie na ogolna kondycje organizmu

1. Data: 2006-03-19 12:02:02

Temat: Wplyw regularnego onanizowania sie na ogolna kondycje organizmu
Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam pytanie i prosze o powazne jego potraktowanie - jak regularne
onanizowanie sie (2-3 razy dziennie) wplywa na organizm? Nie chodzi mi o
zabobony typu 'mozna sobie zaszkodzic i miec problemy potem z uprawianiem
normalnego seksu' - chodzi mi o wplyw na _organizm_, ogolnie, na zdrowie
fizyczne. Cos slyszalem od znajomego, ze dlugotrwale i regularne
onanizowanie sie powoduje, ze wytraca sie bialko z organizmu, a czlowiek
ciagle czuje sie przemeczony, ale nie wiem czy to prawda. Nie potrafie tego
ocenic (robie to od dawna, wiec nie mam punktu odniesienia), wiec napiszcie
prosze cos na ten temat.

Jarek

2. Data: 2006-03-19 12:07:03

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@w...pl> napisal(a):
> [...]
> ocenic (robie to od dawna, wiec nie mam punktu odniesienia), wiec napiszcie

1. uszkodzenia kręgosłupa w odcinku szyjnym
2. degeneracja stawu łokciowego i nadgarstka
3. można też oślepnąć.
--
Samotnik

3. Data: 2006-03-19 13:35:51

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

> 1. uszkodzenia kręgosłupa w odcinku szyjnym
> 2. degeneracja stawu łokciowego i nadgarstka
> 3. można też oślepnąć.

To sa akurat zabobony, prosilem o powazne odpowiedzi.

4. Data: 2006-03-19 15:20:32

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek M." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Mam pytanie i prosze o powazne jego potraktowanie - jak regularne
> onanizowanie sie (2-3 razy dziennie) wplywa na organizm?(...)

Zręcznośc byka, siłę słonia da ci częste bicie konia
:-)))

PS. Nie sadzę, aby częste onanizowanie się powodowało inne następstwa w
sferze fizycznej, niz podobnie częste uprawianie seksu.
Inaczej i niekoniecznie pozytywnie może to jednak wyglądać w sferze
psychicznej..

--
Pozdr

5. Data: 2006-03-19 15:44:55

Od: "Ptysiek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ocenic (robie to od dawna, wiec nie mam punktu odniesienia), wiec napiszcie

Gdyby dziewczyna robiła ci laske 3 razy dziennie to nie zadawał byś tego typu
pytań. Czy to robi twoja ręka, czy ręka dziewczyny, czy reka chłopaka to nie ma
to znaczenia

6. Data: 2006-03-19 16:07:02

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ptysiek" <c...@o...pl> wrote in message

> [...]
> typu
> pytań. Czy to robi twoja ręka, czy ręka dziewczyny, czy reka chłopaka to

Tez mi sie wydaje, ze ten kumpel z tym białkiem to chrzanił głupoty i tyle.

7. Data: 2006-03-19 16:23:16

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez mi sie wydaje, ze ten kumpel z tym białkiem to chrzanił głupoty i
> tyle.

Sperma zawiera pewna ilosc bialka :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-03-19 18:14:06

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Mar 2006 17:07:02 +0100, Jarek M. napisał(a):

> Tez mi sie wydaje, ze ten kumpel z tym białkiem to chrzanił głupoty i tyle.

Ogólnie, po stosunku też przecież występuje zmęczenie, a po kilku
stosunkach tym większe ;) Ale raczej nie ma to nic wspólnego z "wytracaniem
białka".

--
best regards,
scream (at)w.pl