Wprowadzenie do rzeczywistości

101. Data: 2013-06-07 18:45:37

Temat: Re: Wprowadzenie do rzeczywistości
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 12:41:51 UTC+2 użytkownik kali napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> liczysz w związku z tym na jakieś korzysci/zyski ?
>
> hm.... a dobry jesteś w rachunkach ?
>
> :)))))))

Licze ze zyskasz na tym tyle ze się wreszcie przeliczysz ;P
Tak szczerze: uważam ze rzeczywistość jest analogowa i liczby
nigdy jej nie opisza wiec cyfrowe aproksymacje to samooszukiwanie
się człowieka zludzonego wizja przejecia nad rzeczywistoscia kontroli ;)

> mój nik wskazuje na "kali ukraśc krowę ... "
>
> o tak przy okazji wymiany zdań .... chyba ze zdumionym ?
>
> :)))))

znaczy ze praktykujesz ta mentalność
czy raczej jej wytykanie bliźnim? ;P

102. Data: 2013-06-07 18:50:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie bądź zazdrosna
>
> on Ci(e) nie o(d)puści

konsekwentne byłoby "on Ci(e) nie (o)d(pusci)... :)
odpuszcze, odpuszczę...
...jak tylko będzie walic reka w mate ;P

> a jeśli to juz nie dla mnie
>
> :))))))))))))))

a dlaczego by nie? ;P

103. Data: 2013-06-07 19:55:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-07 16:24, obywatel kali uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Hanka"<c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> smacznego
>
> widzisz ja też - tylko bez cukru :)))))))

Aktualnie bez chyba nie da się.

104. Data: 2013-06-07 20:26:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 19:55:33 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-06-07 16:24, obywatel kali uprzejmie donosi:

b.googlegroups.com...

> Aktualnie bez chyba nie da siďż˝.

Wlasnie dziś pierwszy raz się dalo, 7 zeta kg za pl.

105. Data: 2013-06-07 20:28:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2013 00:27:36 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> tez mnie za niego gdzies tam bralas...
> ale to tylko dowod jak izka grzebie się na ten temat w grupach,
> czyli zapach paranojki jakby nie było. I to bez względu na ewentualia.

Różne są paranoje, Krzysiu ;-ppp
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

106. Data: 2013-06-07 20:32:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2013 10:57:45 +0200, kali napisał(a):

> Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> do usług :))))))))

I już przyjaciel? Hmmm...

107. Data: 2013-06-07 20:33:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2013 02:26:59 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> oj zabiorę się ja i za ciebie...jak skoncze z izka, a już niewiele jej trzeba ;P
> zresztą po co czekac: twój nick wskazuje ze kreci cie pewna mentalność...pra? ;)

Iiitam, tylko krowy kradnie ;-PPP

108. Data: 2013-06-07 20:35:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2013 12:41:51 +0200, kali napisał(a):

> mój nik wskazuje na "kali ukraśc krowę ... "

No dobra, dosyć tych żartów, o bogini 33333-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kali

109. Data: 2013-06-07 20:42:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 20:28:32 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Różne są paranoje, Krzysiu ;-ppp

np bycie Krzysiem z Kubusia Puchatka? ;P

110. Data: 2013-06-07 20:45:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2013 11:42:31 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> np bycie Krzysiem z Kubusia Puchatka? ;P

Ty Żółtodziobie ty 33333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę
Chyba napisze książkę dla dzieci
W ciemności