Wprowadzenie do rzeczywistości

11. Data: 2013-06-05 09:38:26

Temat: Re: Wprowadzenie do rzeczywistości
Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 09:36, m...@g...com pisze:

> alez proszę bardzo...tyle ze ja nie kluseczek
> ten lebowski musial ci niezle zajść za uszy ;P
sam wiesz jak było. ale _niebojaj_ nic polubiliśmy urwisa
i jego estetyczny ogląd świata

--
???...???...???...

12. Data: 2013-06-05 09:41:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 czerwca 2013 09:38:26 UTC+2 użytkownik IMIE I NAZWISKO napisał:

> sam wiesz jak było. ale _niebojaj_ nic polubiliśmy urwisa
>
> i jego estetyczny ogląd świata

branie mnie za niego zaczyna już pachniec obsesja ;P

13. Data: 2013-06-05 09:49:42

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 09:41, m...@g...com pisze:

> branie mnie za niego zaczyna już pachniec obsesja ;P
oj tak, dowartościuj się. robisz to niemal identycznie
tylko on na końcu zamiast -> ;P stawiał -> ;)
ja rozumiem, że wtedy mogłeś być w niedyspozycji
psychicznej, ale żaby aż tak wstydzić się swojego rewersu ;)

--
???...???...???...

14. Data: 2013-06-05 09:55:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 czerwca 2013 09:49:42 UTC+2 użytkownik IMIE I NAZWISKO napisał:

> oj tak, dowartościuj się. robisz to niemal identycznie
>
> tylko on na końcu zamiast -> ;P stawiał -> ;)
>
> ja rozumiem, że wtedy mogłeś być w niedyspozycji
>
> psychicznej, ale żaby aż tak wstydzić się swojego rewersu ;)

no i wpierw niby przyznajesz ze nie musze być nim
a potem potwierdzasz obsesje na jego punkcie...
ze niby znowu ja to on... weź się zdecyduj
albo obsesja albo dystans do siebie ;P

15. Data: 2013-06-05 10:03:08

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 09:55, m...@g...com pisze:

> no i wpierw niby przyznajesz ze nie musze być nim
> a potem potwierdzasz obsesje na jego punkcie...
> ze niby znowu ja to on... weź się zdecyduj
> albo obsesja albo dystans do siebie ;P

tak własnie czytam o tobie
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!s
earchin/pl.sci.psychologia/wstydasz$20się|sort:relev
ance/pl.sci.psychologia/Q7i9HYdmHQg/DAk2fCBQGQUJ
poinwigilujem, zobaczym co dalej
czy to tez nie ty ? ;>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

--
???...???...???...

16. Data: 2013-06-05 10:07:55

Temat: DEMASKACJA ;P
Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 09:12, m...@g...com pisze:

> chyba ze po prostu wstydasz się

http://www.grupy.senior.pl/Re-Dobra,p,2916985,3.html

takich słówek dostępnych jest w dostępnym mi internecie
2- słownie -dwa. i weź już przestań ;>>>>

--
???...???...???...

17. Data: 2013-06-05 10:33:57

Temat: Re: Wprowadzenie do rzeczywistosci
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wolnemedia.net/polityka/wprowadzenie-do-rzecz
ywistosci/

Dlugie cytaty, ale i artykul jest bardzo dlugi:

"Zyjemy w systemie sterowanym przez psychopatów, którzy zdaja sobie sprawe,
ze tylko wykorzystujac uczciwych ludzi i ich zdolnosci, sa w stanie zapewnic
sobie wygodne zycie. Oni wlasnie wykorzystujac strach, staraja sie utrzymac
swoje wplywy, przez co nie cofna sie przed niczym aby tylko osiagnac swój
cel."

"....wynikalo jakie uslugi seksualne gwarantuja promocje zawodowe. ...jedyny
niesmak dotyczyl tego, ze general dal sie zlapac. Podobna sytuacja jest
pewnego rodzaju norma, natura psychopatii zmusza psychopate do budowania
wzajemnych tajemnych relacji aby utrzymac swoja uprzywilejowana pozycje,
natomiast kazdy czlowiek który stanowi zagrozenie jest zwykle likwidowany (w
Polsce zazwyczaj wykonywane jest "samobójstwo" przez powieszenie, czesto
przed weekendem aby tzw. "tabletka gwaltu" ulatwic sobie sprawe z ofiara). "

"... zjawisko patologiczne obejmuje swoim dzialaniem cale narody, od
przywódców poczawszy az do kazdego miasteczka, wsi, kolchozu czy fabryki.
Patologiczna struktura spoleczna pokrywa stopniowo caly kraj i wytwarza sie
,,nowa klasa" uprzywilejowana. Ta klasa czuje sie permanentnie zagrozona
przez ,,tamtych", czyli przez wiekszosc ludzi normalnych."

Dobry artykul ale z fragmentami sie nie zgadzam:
"Na ogól ta nowa klasa jest w stanie usunac przywódców, jezeliby ich
postepowanie zagrazalo istnieniu takiego systemu."
Nie zawsze , gdy w narodzie patologiczna klasa zwycieza, nacja wyginie z
powodu malego pszyrostu naturalnego. I wtedy nikt o narodzie juz nie
wspomina, bo po co uczyc sie histori narodu nieistniejacego?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

18. Data: 2013-06-05 11:02:45

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>no i wpierw niby przyznajesz ze nie musze być nim
>a potem potwierdzasz obsesje na jego punkcie...
>ze niby znowu ja to on... weź się zdecyduj

http://www.youtube.com/watch?v=4v65OIGZXHg&feature=p
layer_detailpage
:))))

19. Data: 2013-06-05 11:23:16

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jun 2013 09:18:29 +0200, IMIE I NAZWISKO napisał(a):

ywistosci/

> (CICHA jakieś brednie)
> wiedziałam że to ty leboski i chyba wiem
> kim jesteś :) chcesz tu naprawic to co tu
> zepsułeś? nidasie :)
> toż zaprzeczysz, ale czy leboski nie może
> być teraz nibydobry?
>
> biedactwo, nie umiesz stopki ustawić ;>

Oj, Iza, to nie leboski.

M.

20. Data: 2013-06-05 11:35:20

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 11:02, kali pisze:

> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=4v65OIGZXHg&feature=p
layer_detailpage
> :))))

nie pomagasz mi znokautować tego gościa :(

--

Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę
Chyba napisze książkę dla dzieci
W ciemności