Wprowadzenie do rzeczywistości

81. Data: 2013-06-07 11:36:44

Temat: Re: Wprowadzenie do rzeczywistości
Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-07 11:26, m...@g...com pisze:

> oj zabiorę się ja i za ciebie...jak skoncze z izka, a już niewiele jej trzeba ;P
> zresztą po co czekac: twój nick wskazuje ze kreci cie pewna mentalność...pra? ;)

berhehehehehehehehehe
szczym do lÓdzi???!!!!!
mal.. uważaj na niego, bo jeszcze cie poderwie
tym swoim języczkiem ;P na wierzchu
:-D :-D :-D :-D
:-D :-D :-D :-D ...
:-D :-D :-D :-D ...
:-D :-D :-D :-D ...

82. Data: 2013-06-07 11:37:43

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-07 11:24, m...@g...com pisze:

> ach...jak ladnie przegladasz sie w moim lustereczku ;P
i to jest swietna pointa naszych tu relacji ;)

--
:-D :-D :-D :-D
:-D :-D :-D :-D ...

83. Data: 2013-06-07 11:39:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 10:45:30 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik <m...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> Aby sko�czy� co si� zacz�o- trzeba odpowiedzialnie zaakceptowa�
poczwarďż˝-

> nie odrzucaďż˝.

Myslisz ze motylowi potrzebna pamięć o stadium poczwarki? Błądzisz bracie ;)
Ot dlatego skaja tu nie ma...frrrr...odleciał...może jaki ptak go zezarl? ;P
Ale ze inne POczwarki maja parcie na wzmacnianie w sobie wzajemnie wiary w
nieistnienie motyli -ot ich poczwarza natura...do czasu... ;P

84. Data: 2013-06-07 11:42:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 11:36:44 UTC+2 użytkownik IMIE I NAZWISKO napisał:

> berhehehehehehehehehe
>
> szczym do lÓdzi???!!!!!
>
> mal.. uważaj na niego, bo jeszcze cie poderwie
>
> tym swoim języczkiem ;P na wierzchu

Skoro uważasz ze nie ma z czym do ludzi to skad
obawa ze uda się temu językowemu kogos poderwać?
oj sprzeczności widze cie rwą same sprzeczności... ;P
Cienko spiewasz, jak nieprzymierzajac przepoczwarznana ;)

85. Data: 2013-06-07 11:45:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 czerwca 2013 11:37:43 UTC+2 użytkownik IMIE I NAZWISKO napisał:

> i to jest swietna pointa naszych tu relacji ;)

czyzbys ich miala dość ze przyznajesz mi racje
pod pozorem dawania odporu przedszkolna metoda
"ty tez jesteś be..."? ;P

86. Data: 2013-06-07 11:49:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com>> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>Ale ze inne POczwarki maja parcie na wzmacnianie w sobie wzajemnie wiary w
>nieistnienie motyli -ot ich poczwarza natura...do czasu... ;P
Skoro nie jest mu potrzebna- to i historia jest niepotrzebna. Jeśli ktoś
chce iść dalej- a przecież Mandala nie kończy nigdy swojej spirali- pamiętać
musi. Na początku rodząc się z ukrytą świadomościa rozwijamy się- aż
dochodzimy do momentu, kiedy zrozumieć pewnych rzeczy nie sposób- bo ich
wyjaśnienie leży w niższym kręgu

--

Chiron

p.s.
Pamiętasz III Matrix- dlaczego Neo dał się pokonać? (pozornie)

87. Data: 2013-06-07 12:41:51

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>oj zabiorę się ja i za ciebie...jak skoncze z izka, a już niewiele jej trzeba ;P
liczysz w związku z tym na jakieś korzysci/zyski ?
hm.... a dobry jesteś w rachunkach ?
:)))))))

>zresztą po co czekac: twój nick wskazuje ze kreci cie pewna mentalność...pra? ;)
mój nik wskazuje na "kali ukraśc krowę ... "
o tak przy okazji wymiany zdań .... chyba ze zdumionym ?
:)))))

88. Data: 2013-06-07 12:45:35

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> berhehehehehehehehehe
> szczym do lÓdzi???!!!!!
> mal.. uważaj na niego, bo jeszcze cie poderwie
nie bądź zazdrosna
on Ci(e) nie o(d)puści
a jeśli to juz nie dla mnie
:))))))))))))))
przecież wiesz, że ja hetero
i teraz raczej skostniały w ....
:))))))))

89. Data: 2013-06-07 13:04:53

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-07 12:45, kali pisze:

> Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> nie bądź zazdrosna
> on Ci(e) nie o(d)puści
odpuści. lebson się zjawił
on mnie przed nim obroni :-D
na pewno zna na tego typa sposoby ;)
> a jeśli to juz nie dla mnie
> :))))))))))))))
> przecież wiesz, że ja hetero
> i teraz raczej skostniały w ....
> :))))))))
pioseneczka
https://www.youtube.com/watch?v=qO2PlWvVPVg

--
:-D :-D :-D :-D
:-D :-D :-D :-D ...

90. Data: 2013-06-07 13:23:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Cze, 10:57, "kali" <g...@t...pl> wrote:
> Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl>

> do usług  :))))))))

:) fajnie sie oglada wybiorczosc coponiektorych ;)

Mezczyznie dziekujemy za przysluge,
nazywajac go przyjacielem.
Kobiete zas, za wsparcie, obrzucamy blotem
jako najgorszego wroga.

Ach, te smaczki psp-owe... sam mniod :)

Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę
Chyba napisze książkę dla dzieci
W ciemności