Wraca temat legalizacji narkotykow

1. Data: 2007-05-07 09:34:52

Temat: Wraca temat legalizacji narkotykow
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Politycy lewicy pragna legalizacji tzw. miekkich narkotyków. Domagaja sie
swobodnego dostepu do marihuany, haszyszu i LSD.

http://wiadomosci.onet.pl/1530578,11,item.html

2. Data: 2007-05-07 10:33:14

Temat: Re: Wraca temat legalizacji narkotykow
Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Politycy lewicy pragna legalizacji tzw. miekkich narkotyków. Domagaja sie
> swobodnego dostepu do marihuany, haszyszu i LSD.
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1530578,11,item.html

dosyc tendencyjna ta notka, nie mowiac juz o zdjeciu, choc jestem przeciw to
jednak powinni troche obiektywizmu zachowac :-/

3. Data: 2007-05-07 10:42:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"--==Trotyl==--" <w...@b...pl> wrote in message

Czy aby nie weszysz jakiegos spisku ? ;)
Ktory fragment notatki jest tendecyjny? Konkretnie o cytat prosze!

(bo zdjecie - niech juz bedzie ze jest tendencyjne)

Duch

4. Data: 2007-05-07 11:20:42

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> wrote in message
>
> Czy aby nie weszysz jakiegos spisku ? ;)
> Ktory fragment notatki jest tendecyjny? Konkretnie o cytat prosze!
>
> (bo zdjecie - niech juz bedzie ze jest tendencyjne)

bo podali ile leczy sie w osrodkach i ze 60 tysiecy jest uzaleznione a ze
mamy 2 miliony alkoholikow we wsiach jakos nie :-/ "Narkotykowe Lobby" - to
tez chyba drobna przesada. Nie widzisz takich rzeczy?

5. Data: 2007-05-07 11:36:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> bo podali ile leczy sie w osrodkach i ze 60 tysiecy jest uzaleznione a ze
> mamy 2 miliony alkoholikow we wsiach jakos nie :-/ "Narkotykowe Lobby" -
> to tez chyba drobna przesada. Nie widzisz takich rzeczy?

Zaraz zaraz, jesli ktos uwaza ze lekkie narkotyki sa nieszkodliwe,
to dlaczego 'narkotykow lobby' mialoby oznaczac cos zlego?
W koncu lekkie narkotyki sa NIESZKODLIWE, nieprawdaz?
A lobby narkotykowe oznacza lobby ktore chce wprodzadzic normalnosc, no nie?

Duch

6. Data: 2007-05-07 14:01:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> Politycy lewicy pragna legalizacji tzw. miekkich narkotyków. Domagaja sie
> swobodnego dostepu do marihuany, haszyszu i LSD.

nie czytam, bo nie chce sobie zaciemniać
a w czym gorsza maryś od gołdy?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

7. Data: 2007-05-07 15:06:34

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

nowy temato-spór pojawia sie w mediach,
moze bedzie jadka moze nie.
Duch

8. Data: 2007-05-07 15:41:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> nowy temato-spór pojawia sie w mediach,
> moze bedzie jadka moze nie.

to temat zastępczy?
być może
ale zawsze my możemy pogadać

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

9. Data: 2007-05-07 15:53:02

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> nowy temato-spór pojawia sie w mediach,
> moze bedzie jadka moze nie.
> Duch

czyli jakby bylo powiedziane ze panowie z pis chca obnizenia stawki na
wódzie, i nazwano by ich "lobby alkoholizmu", to byloby ok, tak? A moze nie
i byly by to "wsciekle ataki łże-mediow" ?

10. Data: 2007-05-07 17:14:24

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--==Trotyl==-- napisał(a):

> dosyc tendencyjna ta notka, nie mowiac juz o zdjeciu, choc jestem przeciw to
> jednak powinni troche obiektywizmu zachowac :-/

zdjecie? nie, sama notka jest pokrecona i nie wiadomo o co chodzi, ale
zdjecie oddaje to co trzeba :)))) widuje czasem mlodocianych palaczy jak
sie chowaja i dokladnie tak wlasnie wygladaja mimo, ze pala tylko (sic!)
zwykla nikotyne

--
The Gnome

Re: Odbiór kolorów