Wracają wasze kochane PGRy

21. Data: 2016-02-15 09:31:50

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 08:53, Kviat pisze:

> Bardziej irracjonalny niż (...) chemtrails, spiski i bajki? :)

słowo za słowo. jak udowodnisz że chemiczne chmury nie istnieją?
Mam 40 lat i nigdy wcześniej tj przez rokiem 2000 ich nie widziałam.
Mieszkam pod korytarzem lotniczym dwóch państw i rano w lecie czasem
widzę błękitne niebo a po kilku godzinach jest jedna wielka ciemność
przez która najsilniejszy wyż nie jest się w stanie przebić, żeby było
choć trochę słońca.

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

22. Data: 2016-02-15 10:29:35

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> błękitne niebo a po kilku godzinach jest jedna wielka ciemność
> przez która najsilniejszy wyż nie jest się w stanie przebić, żeby było

Problemem nie jest to, o czym piszesz. Problem leży zupełnie gdzie indziej:

Otóż Kviat obśmiał w ogóle samo to, że ktoś zadaje pytanie o chemitrails.
Za pierwszej komuny ludzi, którzy zadawali niewygodne pytania- nazywano
"określoną siłą działającą z określonej pozycji". Ludzi tych wsadzano do
ciupy. Dziś się "pytaczy" ośmiesza, wali kary finansowe- a w ostateczności
zawozi na przymusowe badania w psychiatryku. Ot, takich kviatków się
doczekaliśmy.

--

Chiron

23. Data: 2016-02-15 10:30:00

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 09:31, Naja pisze:

> słowo za słowo. jak udowodnisz że chemiczne chmury nie istnieją?

Problem z wyznawcami chemtralis polega na tym, że dopóki nie wiesz z kim
rozmawiasz, to nie wiesz czy ten ktoś pisze na poważnie czy sobie celowo
jaja robi żeby sprowokować jałową dyskusję.
Przecież wszystkie informacje na temat smug kondensacyjnych są dostępne
i można je znaleźć w 3 sekundy...

I jakie "słowo za słowo"? W którym momencie napisałem, że smugi
kondensacyjne nie istnieją? Przecież widać je gołym okiem :)
Smugi kondensacyjne istnieją :) i wiadomo jak powstają. W pewnym sensie
są "chemiczne", na tyle, ile są "chemiczne" produkty spalania paliwa,
popularnie zwane spalinami.

Wyznawcy chemtrialis _wierzą_, że rządy czy inni żydzi (czy kto tam kogo
akurat nie lubi, niepotrzebne skreślić) celowo rozpylają jakąś chemię
czy substancje biologiczne. Równie dobrze mogliby twierdzić, że do
paliwa samochodów rządy specjalnie dosypują zarazków czy czegoś tam.
(Samochodów jest więcej, byłoby to bardziej hmmm... racjonalne, ale
pewnie smugi ładniej wyglądają no i są nad głową ;))

> Mam 40 lat i nigdy wcześniej tj przez rokiem 2000 ich nie widziałam.

Wiem do czego "pijesz" :)
Wyznawcy twierdzą, że niby rok 1999 był przełomowy, czy coś takiego, że
niby wcześniej smug nie było... przecież to bzdura.
Albo celowo kłamią dla jaj, albo powtarzają bezmyślnie ten idiotyzm.

Tu masz zdjęcie z 1944 roku:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Smuga_kondensacyjna
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/14-samoloty_
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

Pewnie statystycznie było ich mniej. Teraz samolotów jest więcej, latają
wyżej i szybciej.

Zdjęć jest pełno. Ale z wyznawcami tak już jest, im więcej faktów, tym
gorzej dla faktów :)

> [...]
> widzę błękitne niebo a po kilku godzinach jest jedna wielka ciemność
> przez która najsilniejszy wyż nie jest się w stanie przebić, żeby było

Mieszkam nad morzem. U mnie pogoda potrafi się zmienić kilkukrotnie w
ciągu dnia. Taki jej urok :)

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2016-02-15 10:33:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trują ludzi z powodu "walki z globalnym ociepleniem"

25. Data: 2016-02-15 10:37:44

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 10:30, Kviat pisze:

> [...]
> http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/14-samoloty_
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn

jakoś ci się nie trafiło, bo takiego lazurowego nieba jak na pierwszym
obrazku, to nie widziałam sporo lat.
jakoś nie widzę aby te smugi unosiły sie nad nimi cały dzień a potem
dawały wielka ciemność.
idąc tym tokiem rozumowania, wszystko można podważyć jako fotomontaż itp.

> [...]
> gorzej dla faktów :)

> Mieszkam nad morzem. U mnie pogoda potrafi się zmienić kilkukrotnie w

a może ktoś inny niech łaskawie wyprowadzi mnie z błędu i UDOWODNI, iż
to że nie ma światła słonecznego prawie cały rok, co nie tak dla roślin
jak dla ludzi i ich zawartość vit D jest krytyczne. niech mi ktoś powie,
dlaczego tak wiele ludzi w porównaniu z minionymi dziesięcioleciami,
bierze leki na rozrzedzenie krwi, jak gdyby w ich żyłach płynęło czyste
aluminium. dlaczego tak wiele ludzie chrząka, jakby 90% populacji miało
krzywe przegrody nosowe albo inne patologie laryngologiczne? niech ktoś
w końcu powie, że bredzę i mam haluny pamiętając cudowne wyżowe lata i
zimy ze słońcem,mrozem i kryształowo błękitnym niebem po którym też
latały samoloty ale nie zostawiały smug wiszących nad łbem kilka godzin.

26. Data: 2016-02-15 10:41:54

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 10:29, Chiron pisze:

> Problemem nie jest to, o czym piszesz. Problem leży zupełnie gdzie indziej:
>
> Otóż Kviat obśmiał w ogóle samo to, że ktoś zadaje pytanie o chemitrails.

Mylisz się. Obśmiałem twoje nieuctwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2016-02-15 11:00:39

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Protekcjonalny? To Twój odbiór. Jan ie miałem zamiaru brzmieć
> protekcjonalnie. A do przeprosin jakoś nie widzę powodu: rozmawiamy
> sobie. Ty masz taką opinię- ja taką. Jeśli kierujemy się logiką- to
> wszystko jest ok. Ja nie zakładam, że mam w 100% rację. Ba! Może w
> ogóle nie ma- nie wiem. Staram siętylko pokazać swoją opinię.

Tak odebrałem uwage o wzbudzeniu reflekcji - to juz nie jest tylko opis
Twojej opinii.

> A tak przy okazji: co to jest spiskowa teoria?

Naprawde?

28. Data: 2016-02-15 11:05:34

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 10:37, Naja pisze:
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> jakoś ci się nie trafiło, bo takiego lazurowego nieba jak na pierwszym
> obrazku, to nie widziałam sporo lat.

To wyjedź gdzieś na urlop, pojeździj po świecie :)

> jakoś nie widzę aby te smugi unosiły sie nad nimi cały dzień a potem
> dawały wielka ciemność.
> idąc tym tokiem rozumowania, wszystko można podważyć jako fotomontaż itp.

Ale jakim tokiem rozumowania? To, że smugi mogą zmienić pogodę wiadomo
od dawna i nie jest to nic nadzwyczajnego.

> a może ktoś inny niech łaskawie wyprowadzi mnie z błędu i UDOWODNI, iż
> to że nie ma światła słonecznego prawie cały rok, co nie tak dla roślin
> jak dla ludzi i ich zawartość vit D jest krytyczne.

Na kole podbiegunowym mają jeszcze fajniej. Przeprowadź się i problem z
głowy :)

> niech mi ktoś powie,
> dlaczego tak wiele ludzi w porównaniu z minionymi dziesięcioleciami,
> bierze leki na rozrzedzenie krwi, jak gdyby w ich żyłach płynęło czyste
> aluminium.

Bo wcześniej nie było tyle leków, a teraz są po trzy apteki w promieniu
100 m, pełno tego syfu przy każdej kasie w byle markecie i ludzie to
wpierniczają jak cukierki :)

> dlaczego tak wiele ludzie chrząka, jakby 90% populacji miało
> krzywe przegrody nosowe albo inne patologie laryngologiczne?

Z kim ty się zadajesz? :)

> niech ktoś
> w końcu powie, że bredzę i mam haluny pamiętając cudowne wyżowe lata i
> zimy ze słońcem,mrozem i kryształowo błękitnym niebem

Ależ skąd :) Jak człowiek był młody i piękny, to i świat wydawał się
piękniejszy. Niektórzy twierdzą, że pamiętają jak to za komuny dobrze
było :) I tęsknią za tym... Zadziwiające, ale wytłumaczalne.

> po którym też
> latały samoloty ale nie zostawiały smug wiszących nad łbem kilka godzin.

Widocznie nie pamiętasz, albo nie chcesz pamiętać, żeby nie popsuły
wspomnień kryształowego nieba ;)

Napisz, proszę, że jaja sobie robisz w celu zwiększenia stężenia głupoty
na grupie :)

Pozdrawiam
Piotr

29. Data: 2016-02-15 11:09:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 11:05, Kviat pisze:
> [...]
Są zdjęcia gdzie widać jak coś wylatuje z samolotów

30. Data: 2016-02-15 11:16:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:09, pinokio pisze:

> Są zdjęcia gdzie widać jak coś wylatuje z samolotów

Ty też nie potrafisz cytować?
Ja tego nie napisałem.

Pozdrawiam
Piotr