Wrap Tortilla & Taco Shells

1. Data: 2001-08-20 07:43:59

Temat: Wrap Tortilla & Taco Shells
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaopatrzyłam się niedawno w wyżej wymienione produkty kuchni meksykańskiej,
tylko nie wiem, co wsadzic do środka.
Kiedys widziałam, jak Dexter w swoim Laboratorium jadł takiego grubego
naleśnika z miesem, który wyglądał jak wrap tortilla, tylko jak ten środek z
trupem przyrządzić? Powie mi ktoś?
No i te smieszne placuszki muszelki, podawali przepis w zamierzchłych
czasach w telewizji, ale wtedy nie myslałam, że je kupię.
Więc jak by Wam to powiedzieć... RATUNKU!!! podeślijcie mi jakies przepisy!

Zdesperowana Wkn, spragniona żarcia po meksykańsku

1. Data: 2001-08-20 08:14:37

Temat: Re: Wrap Tortilla & Taco Shells
Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tortillas najlepsze sa fajitas

jest to mieso wieprzowe, wolowe (z poledwicy) albo kurczak pokrojone w paski
marnowane i usmazone na grillu.
Dla wolowiny marnata z soku lemonek, sosu sojowego, czosnku, ostrych
papryczek , oliwy, troche przyprawy grillowej, na spód garnka wylozyc
kawalki cebuli i przykryc cebula,
na grillu smazyc z papryka i cebula

pozdrawiam
przemek