Wreszcie ulga.

101. Data: 2015-09-10 07:14:58

Temat: Re: Wreszcie ulga.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1901b6i15zqht$.15t76fnf4rroj$.dlg@40tude.net...

> ATAKI NA FRA??? - nie mogę znaleźć. O tych "właścicielach yorków" to
> chodzi
> o Fra???

Tegoo yorkach nie wiem- nie skojarzyłem tak. Niedawno, jak Ciebie tu nie
było- Ghost i Ewa niewybrednie atakowali Fra. Jak nie znajdziesz- to później
postaram się poszukać. Charakterystyczne dla Ewy: podkręcić Ghosta- jemu tam
wiele nie trzeba.

--

Chiron

102. Data: 2015-09-10 08:22:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Jednak jestem za uniezależnieniem energetycznym. Mogą inni,mozemy i my.
>Zawsze są jakieś ofiary i koszty.

To ci się chwali, debilu chironu możesz powiedzieć, ze najsensowniej
produkuje się bombę atomową przynajmniej w namiastce elektrowni.

103. Data: 2015-09-10 08:27:19

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Żelazna lejdi - o swobodzie wyborów, popełnianiu błędów, hojności i
> współczuciu, społeczeństwie moralnym? Co na to brytyjscy górnicy?

Z perspektywy lat - jak na żelaznych rządach wyszła Wielka Brytania?
I kto płaci za rządy związków zawodowych w PL?

104. Data: 2015-09-10 09:02:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chrumcia" napisał w wiadomości grup
.net...

>To dlatego nie widzę tu teraz Fra... :-(

>PS. Możesz podrzucić link do któregoś z tych ataków? Po prostu scyzoryk mi
>się...

Jednym małym przełączniczkiem świrek cie przestawił z "nie przesadzajmy - my
się z Ewą po prostu wzajemnie od 10 lat
OBSERWUJEMY" na "scyzoryk mi się..."

Jak to mówią: moc ma wielki wpływ na słabe charaktery - he he he

105. Data: 2015-09-10 11:14:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 01:00, Chiron pisze:

> Nie spodziewam się czego innego. Nie potrafisz- wbrew pozorom, które
> stwarzasz- wyjść naprzeciw drugiemu człowiekowi.

Oj, rzeczywiście, jak teraz pięknie wyszedłeś mi naprzeciw.

> Jesteś skupiona
> wyłącznie na sobie.

W zamian proponuję, żebyś choć na chwileczkę skoncentrował się na SOBIE
zamiast na mnie, i powiedział tu wszystkim - dlaczego tak bardzo dążysz
do skłócenia mnie z Fra, Ghostem, zaostrzenia moich relacji z XL i
ogólnie do wywołania awantury? I czy przez "wychodzenie naprzeciw
drugiemu człowiekowi" rozumiesz insynuowanie komuś,
_kogo_kompletnie_nie_znasz_i_o_kim_nic_nie_wiesz_poz
a_tym_co_sobie_uroisz_
, że jest zły, że jest psychopatą, psychicznie chorym, że ma
nierozwiązane kłopoty z ojcem, nie radzi sobie z emocjami albo ich w
ogóle nie ma etc.etc.???

> A moje obserwacje? No cóż- te są przede
> wszystkim...spóźnione.

Wybacz, ale opóźnienie to twój nierozwiązany problem. Ja nie mam ochoty
być dłużej kontenerem dla twoich frustracji.
Krótko mówiąc - spadaj.

Ewa

106. Data: 2015-09-10 11:15:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 02:12, Ikselka pisze:

> ATAKI NA FRA??? - nie mogę znaleźć. O tych "właścicielach yorków" to chodzi
> o Fra???

Tak, tak, nakręcaj to chironowe debilstwo...

Ewa

107. Data: 2015-09-10 11:20:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>dlaczego tak bardzo dążysz do skłócenia mnie z Fra, Ghostem, zaostrzenia
>moich relacji z XL i ogólnie do wywołania awantury?

Bo ponieważ jest trywialnym socjopatą nieudacznikiem i buduje swoją wartość
na uniżaniu innych, a nie na własnym rozwoju?

108. Data: 2015-09-10 11:22:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Tak, tak, nakręcaj to chironowe debilstwo...

Błąd, odpowiadając nakręcasz ich sama. Tylko ignore ma sens. Albo KF w
przypadku świra.

109. Data: 2015-09-10 11:32:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 11:22, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Błąd, odpowiadając nakręcasz ich sama. Tylko ignore ma sens. Albo KF w
> przypadku świra.

Racja.

Ewa

110. Data: 2015-09-10 12:01:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Sep 2015 08:27:19 +0200, krys napisał(a):

> Z perspektywy lat - jak na żelaznych rządach wyszła Wielka Brytania?
> I kto płaci za rządy związków zawodowych w PL?

Też jestem za likwidacją.

Brak sumienia
Nauka obyczajowości?
Nawet faszyści byli oburzeni