Wreszcie ulga.

111. Data: 2015-09-10 12:27:22

Temat: Re: Wreszcie ulga.
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Też jestem za likwidacją.

No to się zdecyduj - albo sie użalasz nad brytyjskimi górnikami, albo jesteś
jak MT (ona związkom pokazała miejsce)

112. Data: 2015-09-10 12:42:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Sep 2015 12:27:22 +0200, krys napisał(a):

> No to się zdecyduj - albo sie użalasz nad brytyjskimi górnikami, albo jesteś
> jak MT (ona związkom pokazała miejsce)

Gdzie się niby użalam? - ja tylko zwracam uwagę na dysonans.

113. Data: 2015-09-10 18:53:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-10 01:30, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

jpeg

> Zabawny facet, ten Raczkowski. Podoba się, prawda? Najbardziej pewno ta
> polska flaga w psim gównie?

Wystarczy wyjść z domu.
W Łodzi psy nie srają?

bezpańska

114. Data: 2015-09-10 18:55:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-10 11:20, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Nie nie i jeszcze raz nie.

ale nie powiem co tak

115. Data: 2015-09-10 18:59:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, rzeczywiście, jak teraz pięknie wyszedłeś mi naprzeciw.

> W zamian proponuję, żebyś choć na chwileczkę skoncentrował się na SOBIE
> zamiast na mnie, i powiedział tu wszystkim - dlaczego tak bardzo dążysz
> do skłócenia mnie z Fra, Ghostem, zaostrzenia moich relacji z XL i
> ogólnie do wywołania awantury? I czy przez "wychodzenie naprzeciw
> drugiemu człowiekowi" rozumiesz insynuowanie komuś,
> _kogo_kompletnie_nie_znasz_i_o_kim_nic_nie_wiesz_poz
a_tym_co_sobie_uroisz_
> , że jest zły, że jest psychopatą, psychicznie chorym, że ma
> nierozwiązane kłopoty z ojcem, nie radzi sobie z emocjami albo ich w
> ogóle nie ma etc.etc.???

> Wybacz, ale opóźnienie to twój nierozwiązany problem. Ja nie mam ochoty
> być dłużej kontenerem dla twoich frustracji.
> Krótko mówiąc - spadaj.

https://www.youtube.com/watch?v=Bu93Cc8keAw

to nie ja byłam Ewą

116. Data: 2015-09-10 20:33:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba coś mi się pofistaszkowało.

> Jestem jednak przeciw. Dlatego, że monopol państwa to fikcja - i tak albo
> rządzą tym kliki, albo wadliwy aparat sądowy.
To fakt. Jednak brak tej kary- tylko rozzuchwala. Ba! To fikcja. Pisałem Ci-
łatwo pewnie znajdziesz- co się stało z Frakcją Czerwonej Armii w Niemczech.
Dlaczego? No bo nie było kary śmierci, a państwo poważne (a takim były
Niemcy) musiało to zatrzymać. Innego wyjścia nie było: zbiorowe samobójstwo
w świetnie strzeżonych celach- i to z broni palnej. Gdyby była kara śmierci-
nie doszło by do tego- a tak zginęło niepotrzebnie kilka niewinnych osób
(zakładników, których wzięli kumple terrorystów na wolności)

> Jednak jestem za uniezależnieniem energetycznym. Mogą inni,mozemy i my.
> Zawsze są jakieś ofiary i koszty.

Ciekawe. Ciekawsze tymbardziej, że te koszty poniesie kolejne pokolenie. A z
tym uniezależnieniem- to tez nie do końca. Chyba że mamy uran?

--

Chiron

117. Data: 2015-09-10 20:34:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To dlatego nie widzę tu teraz Fra... :-(
>
> PS. Możesz podrzucić link do któregoś z tych ataków? Po prostu scyzoryk mi
> się...

Przejrzyj sobie proszę wątki z Fra, mną, Ewą i Ghostem 20, 21 i 22 sierpnia.
Sama oceń, proszę.

--

Chiron

118. Data: 2015-09-10 20:34:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Są legalne a pewne sposoby na uniknięcie zbędnych szczepień, choćby
> stwierdzona alergia u dziecka - wiem coś o tym.
> Przecież ci sami, którzy szczepią, także chcą mieć pacjentów 3-)
No tak. "Dobry" sposób. Szkoda tylko, że nie każdy na niego wpadnie. Albo
będzie chciał tak zrobic. Wiesz- znam ludzi, którzy bez większych problemów
załatwili sobie znaczek i legitymację inwalidy. Teraz moga parkować na
kopercie- a inni jeżdżą wkoło. Można i tak.
--

Chiron

119. Data: 2015-09-10 21:17:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, rzeczywiście, jak teraz pięknie wyszedłeś mi naprzeciw.
Nie wyszedłem. Oczywiście- rozumiem co to sarkazm.

> [...]
> skłócenia mnie z Fra, Ghostem, zaostrzenia moich relacji z XL i ogólnie do
Zapraszam do ponownego przeczytania postów z 20, 21 i 22 sierpnia. I-
oczywiście- jak sama pisałaś- nie pomijaj kontekstu. Jak to nazywasz-
żyletowałaś Fra aż przykro. I podkręcałaś Ghosta. To jeśli chodzi o Fra. Czy
mam siłę sprawczą, żeby skłócić Cię z Fra i zaostrzyć relacje z XL? W żadnym
razie- swoje możliwości w tym zakresie określam na zero. I Małgosia i Fra to
dwie samodzielne osoby. Mam głębokie przekonanie, że doskonale rozumieją
taką rzecz: gdybym w jakiś sposób dążył do pogorszenia Waszych relacji-
działałbym przeciw Nim. Uważam, że przez długi czas (wiem, to był błąd)
starałem się może troche być katalizatorem czegoś dobrego między Małgosią a
Tobą. Ja nie mam tu nic do gadania- i_mieć_nie_chcę. Mam głębokie
przekonanie, że jesteś osobowością narcystyczną- nie pamiętam, żebyś
kiedykolwiek przyznała się do jakiegoś błędu, a co ważniejsze- żebyś
przeprosiła za swoje zachowanie. W mojej ocenie- masz zamknięte serce. W
takiej sytuacji to, co najwyżej możesz osiągnąć z Fra czy Małgosią- to
sytuacja, w której będziecie dyskutować na różne tematy. To nie są osoby
mściwe- zapewne szybko Ci wybaczą. Tylko czy w tych relacjach będzie coś
więcej? Żeby tak się stało- musisz_dać_coś_ważnego: SIEBIE. Swoje serce. Nie
wierzę w to- ale tego bym chciał. Gdzieś- tam mam wręcz nadzieję, że się
mylę. Ba! Z radością Ci to wykrzyczę: "Ewo- myliłem się co do Ciebie-
przepraszam!". Niestety- ta moja racjonalna część mówi mi, że to nie jest
możliwe. Narcyz nie rezygnuje ze swoich profitów. Nie wie, co traci nie
okazując serca. I nie potrafi.

> [...]
> , że jest zły, że jest psychopatą, psychicznie chorym, że ma nierozwiązane
> kłopoty z ojcem, nie radzi sobie z emocjami albo ich w ogóle nie ma
Częściowo masz rację. Nawet sporo racji. Zostańmy więc przy faktach- tym
tylko, co znajdziemy na grupach; W relacjach z innymi ludźmi najczęściej
ubliża im- w niewybredny sposób. Jeśli ktoś ma odrobinę inne zdanie na
dowolny temat- nazywa go debilem, idiotą, etc. Są ludzie, których w danym
momencie (pozornie) akceptuje. To ludzie, o których sądzi, że myślą jak on.
Tyle, że kiedy się przekona, że się myli- zalicza ich do grupy wrogów. Weźmy
sytuację z Fra- traktował Ją podobnie do Ciebie. Do czasu gdy...Fra
powiedziała o mnie coś miłego.A właściwie to może nawet nie miłego, tylko
nie chciała się z Nim zgodzić, że jestem wcielonym złem.
Dygresja: uważasz, że gdybyś Ty zaczęła mieć ze mną dobre relacje (albo z
Małgosią)- potraktował by Cię inaczej?
W jakiś wręcz demoniczny sposób- upodobał sobie prześladowanie Małgosi i
mnie. Oczywiście- ze zrozumiałych chyba względów- skarżyć się nie będę- nie
mam żalu do Niego. Jednak używanie ostrych, wulgarnych określeń w stosunku
do kobiety- jest dla mnie rzeczą niedopuszczalną. Owszem, możemy uznać, że
jest taki "normalny" jak Glob- i już po prostu postawić na nim krzyżyk- ale
przecież niemal cała grupa próbowała Globa wychować- chociaż na tyle, żeby
nie ubliżał. Czy uważasz, że Ghost nie zasługuje na to, by mu po prostu dać
szansę i zakomunikować: "Ghost- dyskutujemy tu sobie, ale to, co wypisujesz
pod adresem Małgosi w swej formie jest dla mnie nieakceptowalne. Tak w
żadnym razie nie należy zwracać się do kobiety- nawet, jak uzna się ją za
wroga".
Dygresja- wiem, że to tylko różnica w dziadostwie- ale słownictwo Globa w
porównaniu ze słownictwem Ghosta jest jak słownictwo Miłosza w porównaniu do
Wałęsy.
Ty jednak robisz coś wręcz przeciwnego- zachowujesz się w stosunku do niego,
jak osoba współuzależniona.Sprytnie nim manipulujesz, podkręcasz Go.
W związku z tym mam pytanie: ponieważ, jak sądzę- zdajesz sobie sprawę, że
po takiej uwadze (podobnej) raczej zaliczył by Cię do swojego jakże licznego
grona wrogów- co_jest_dla_Ciebie_naprawdę_ważne?

> Wybacz, ale opóźnienie to twój nierozwiązany problem. Ja nie mam ochoty
> być dłużej kontenerem dla twoich frustracji.
Nie jesteś moim kontenerem na frustracje. Za swoje spóźnienie nie mam także
pretensji do Ciebie.

> Krótko mówiąc - spadaj.

Jak chcesz.

--

Chiron

p.s.
Zdaję sobie sprawę z tego, że narcyz zrobi wszystko, by ten przekaz do niego
nie trafił. Jednak- qui contra spem in spem credidit....

120. Data: 2015-09-10 21:19:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Też jestem za likwidacją.

Zawodowe związki- na Powązki?