Wreszcie ulga.

61. Data: 2015-09-08 21:58:43

Temat: Re: Wreszcie ulga.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 14:00, Ghost pisze:

> To samo pomyślałem - jak widać Duda jest chamski nie tylko wobec premier
> RP, ale i zwykłych ludzi. Ktoś po tym gnoju będzie musiał spać w łóżku,
> w które jego pies se dupę wycierał.
> Debil nie pokojarzył, że to dość
> wstrętne może być dla innych gości hotelu.

Fuj, chyba intuicyjnie dobrze robię, że staram się omijać hotele, do
których można przyjeżdżać ze zwierzętami.

Właściciele yorków to dość specyficzna grupa ludzi -- chyba tylko im
zdarza się wchodzić do sklepów spożywczych z psami, z tego co zauważyłam.

Może jeszcze wezwie swojego Kacperka na świadka do sądu, a co.

> A może po prostu faktycznie
> zakłada, że to _jego_ prywatny pokój i tyle?

Najwidoczniej.

Ewa

62. Data: 2015-09-08 21:59:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>A ty wiesz, jak trudno odgonić?
>Nawet Ciastkowi się nie udaje...

Przecież on nie chce. Nikt nie wie czego on chce. W szczególności on sam.

63. Data: 2015-09-08 22:09:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Najwidoczniej.

Zawłaszcza, że właśnie wyznał, iż uważa, że "przyjeżdżał do siebie".

64. Data: 2015-09-08 22:10:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 21:57:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

net...

net...

net...

> I test ostateczny: właź pod stół i szczekaj.

Nie masz stołu, boś sam pies.

65. Data: 2015-09-08 22:14:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Tue, 8 Sep 2015 21:57:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

No weź

66. Data: 2015-09-08 22:29:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 21:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Przecież on nie chce. Nikt nie wie czego on chce. W szczególności on sam.

On przecież chciał tylko trochę namieszać.

Ewa

67. Data: 2015-09-08 23:00:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

> On przecież chciał tylko trochę namieszać.

Witaj Ewo! Ja sobie obserwuję ten wątek- i kilka innych. Takie
spostrzeżenie: no cóż- biedny Ghost. Chamstwa, wulgaryzmy i inne podłości
miotanie pod adresem Małgosi może i go tak nie obciążają. Wszak zdrowy nie
jest- a terapia w tym wypadku i tak (przynajmniej tak można przeczytać)
skuteczna nie jest. Podziwiam Małgosię- jak mimo wszystko próbuje znaleźć z
nim relacje. No ale pytanie mam do Ciebie: kiedyś- i to nie raz- pisałaś o
czymś, na co stworzyłaś całkiem zgrabne słowo: żyletowanie, o ile dobrze
pamiętam. Zakładam, że zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoja stanowcza,
grzeczna uwaga do Ghosta- zapewne jego ataki na Małgosię by złagodziła. No
cóż- z kimś przecież musi dyskutować w miarę "normalnie". Mam nawet pomysł,
ze on Ją atakuje w ten sposób- bo chce się Tobie przypodobać. Jak Ty to
wszystko widzisz? Czemu zachowujesz taką bierność w obliczu przecież wręcz
skrajnego chamstwa Ghosta- i swoim zachowaniem- wybacz mi proszę
bezpośredniość- żyrujesz takie zachowania?

--

Chiron

68. Data: 2015-09-08 23:05:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
net...

> Spory ten guzik.

To nie są także moi bohaterowie. Chciałbym się łudzić, że dobrze zrobiłem,
idąc na głosowanie i oddając głos na Dudę. Chciałbym- jednak jego podpis pod
ustawą nakazującą szczepić wszystkie polskie dziewczynki (jako jedyny kraj
na świecie!) szczepionką, która ma być może nawet największe powikłania
wśród istniejących szczepionek (jest to w ogóle sprzeczne z polską
konstytucją- choćby z artykułem, który mówi, ze nie można zmuszać polskich
obywateli do bycia królikami doświadczalnymi) - moje złudzenia rozwiał.

--

Chiron

69. Data: 2015-09-08 23:09:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 23:05:00 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> obywateli do bycia królikami doświadczalnymi) - moje złudzenia rozwiał.

Pociesz się - Komorowski też by podpisał. Więc ani jedna jaskółka nie czyni
wiosny, ani jeden minus katastrofy. Też jestem przeciwko szczepieniom, ale
przeciw nim można być czynnie - nie dać dziecka zaszczepić i już.

70. Data: 2015-09-08 23:25:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiosny, ani jeden minus katastrofy. Też jestem przeciwko szczepieniom, ale
> przeciw nim można być czynnie - nie dać dziecka zaszczepić i już.

Od pięciu do pięćdziesięciu tysięcy kary. A skoro to podpisał Duda- to co go
różni od Komorowskiego?
Jak tu nie przyznać racji Mikkemu, który powiedział, ze jak sejm coś
uchwalił szkodliwego dla Polski- to Lech Kaczyński mówił, ze to jest złe,
nie należy podpisywać, potem pod koniec terminu- po cichu podpisywał. A
Komorowski- mówi, ze ustawa jest świetna- i podpisuje od razu.

--

Chiron

Brak sumienia
Nauka obyczajowości?