Wróciłam :)

1. Data: 2003-09-24 19:37:38

Temat: Wróciłam :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wróciłam właśnie z wakacji, bogatsza o klocki do koronek i prawie o
serewetę frywolitkową (jeszcze dzień i będzie ;) ) Dzięki raz jeszcze za
informacje o pasmanteriach- zwiedziłam ;) i opróżniłam nieco portfel ;)

pozdrawiam
Julita jeszcze w nastroju wyjazdowym :)
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-09-24 19:42:50

Temat: Re: Wróciłam :)
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wróciłam właśnie z wakacji, bogatsza o klocki do koronek i prawie o
> serewetę frywolitkową (jeszcze dzień i będzie ;) ) Dzięki raz jeszcze za
> informacje o pasmanteriach- zwiedziłam ;) i opróżniłam nieco portfel ;)

A witaj.
Tylko nie mów że będziesz robić koronki klockowe, w to nie uwierzę ;)
Pozdrawiam
ela - niestety w nastroju zupełnie nie wakacyjnym

1. Data: 2003-09-24 20:05:03

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> A witaj.
> Tylko nie mów że będziesz robić koronki klockowe, w to nie uwierzę ;)

Kto wie, kto wie... ;)
W każdym razie chcę się nauczyć, ale tak na poważnie to chyba jeszcze
nie teraz- za długą mam kolejkę ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-09-24 20:14:12

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto wie, kto wie... ;)
> W każdym razie chcę się nauczyć, ale tak na poważnie to chyba jeszcze
> nie teraz- za długą mam kolejkę ;)

To już widzę jakie wrażenie zrobisz jak przyjdziesz na spotkanie ;)
Klocki to obsługa jakoś przeżyje, ale ten wałek????
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-09-24 20:31:53

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> To już widzę jakie wrażenie zrobisz jak przyjdziesz na spotkanie ;)
> Klocki to obsługa jakoś przeżyje, ale ten wałek????

Heh, jeszcze trochę czasu minie, zanim to opanuję na tyle, żeby się z
tym pokazać (i zanim w ogóle to zacznę ;) ) A co do wałka- wiesz, że nie
takie rzeczy noszę ze sobą ;P
Pozdrawiam
Julita i jeszcze 1100 postów

ps. może najwyższa pora wymyślic wałek podróżny ;)

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-09-25 06:34:30

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości
> [...]
> serewetę frywolitkową (jeszcze dzień i będzie ;) ) Dzięki raz jeszcze za
> informacje o pasmanteriach- zwiedziłam ;) i opróżniłam nieco portfel ;)

Witaj po powrocie:)))
z dobrych wiadomosci to mam dla ciebie mala siatke mulinek;)
pzdr
yenn (w-wa)

slubne country
Teraz ja sie chwale!!