Wróciłam!

151. Data: 2004-01-26 08:35:21

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin a teraz kopytnik :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEFJFDAA.radzimierski@ogrod
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Anna Kowalska
>
> (...)

> Bo bluszczyk rośnie chyba u wszystkich :-))

U mnie nie! Za smaczny był...

Pozdrawiam, Basia.

152. Data: 2004-01-26 17:24:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Anna Kowalska
>

> Bo bluszczyk rośnie chyba u wszystkich :-))

Jasne, że rośnie. U mnie nawet jakaś żółtozielona (nie mylić z białoziel.
Variegatą) odmiana wyrosła :)

Pozdrawiam,
Kaśka

153. Data: 2004-01-26 23:18:18

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin->roślinoholizm
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś przypadkiem beznadziejnym i żadna pomoc nie jest tu możliwa. No
chyba
> że specjaliści z NFZ...;-)

NFZ ?
Wiesz ile się czeka u notariusza ?
Lepiej od razu wiosną przyjeżdżaj i bierz to co by miało być zapisane ;-)

Pozdrawiam
Teresa

154. Data: 2004-01-26 23:27:03

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2znces9vr.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Spokojnie, w Krzywaczce (na szczęście?) wszystkiego nie mają :-)

Myślisz , że na Krzywaczce się skończy ?
Okolice w szkółki zasobne :-)

Pozdrawiam
Teresa

155. Data: 2004-01-26 23:35:27

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plaster na usta, opaska na oczy, zatyczki do uszu i możesz
> jechać:-) Tylko kto bedzie prowadził?
> No i Ewa - koniecznie :-) Albo jeszcze lepiej Tomek, zdołuje
> Cie przy pierwszym badylu;-) (Tomek nie podczytuj)

Eeeeeeeeee , Tomek nie mój.
Zresztą sumienia czystego nie ma!
Żabiasty ekwipunek kupuje.

Zatyczki wykluczone.
Ochy i achy by mi uciekły :-)
Podsłuch i podglad działać musi.

> Czasem to się nawet cieszę, że mam jeszcze tyyyle
> trawnika:-)

Właściwie to fakt :-)
Trawnika zdecydowanie za dużo jest.
Hmm.
Zagonienie małżonka do koszenia chyba by zmieniło jego pogląd na piękno
trawnika jako takiego.

Pozdrawiam zaborczo
Teresa

156. Data: 2004-01-26 23:51:53

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv04oa$5p8$2@atlantis.news.tpi.pl...

> To o mnie? Bo ja to Z. jestem :)

O Tobie :-)
Za pomyłke przepraszam :-)

> A jako "antychciejstwową" terapię polecam np. cimcifugę rosnącą (a
> raczej systematycznie malejącą) przez dwa lata w doniczce, mając w
> ogrodzie na nią zaplanowane miejsce, tylko brak czasu, żeby je
> odchwaścić.
> I parzydło, jak wyżej.

Nie zadziała :-(
Rodzina bez wiktu i opierunku może sobie wegetować , a rośliny posadzić
trzeba.
Zresztą zbliżanie się do maniaczki z łopatą albo innym ostrym narzedziem w
ręce może niebezpiecznym być ;-)

> PS. A taki fiołek motylkowy w niebieskie kropeczki to co było? Pokaz
> silnej woli???

Ty mi jednym fiołkiem oczu nie wykłuwaj :-)
Jak tak na siebie z boku patrzę na zakupach roślinnych ,to wyglądam
strasznie!
Oczka ślimacze z obłędem , uszy zajęcze , świński trucht pomiędzy doniczkami
, pazerne pazury.
Coś okropnego!
Na dodatek nieuleczalne.

Pozdrawiam
Teresa

157. Data: 2004-01-27 07:43:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in

> Zagonienie małżonka do koszenia chyba by zmieniło jego pogląd na piękno
> trawnika jako takiego.

Nie wiem, nie wiem...
Moj st.. Kol. Malzonek koszenie lubi najbardziej w ogrodzie (poza
konsumpcja of korz), bo, jak twierdzi, jest to czynnosc pozwalajaca sie
skupic na czyms innym. On np. koszac rozwala mentalnie komputery...
Najgorsze jest, ze sobie gdzies tam wprogramowuje ksztalt trawnika i leci z
ta kosiarka na pamiec... A ksztalt trawnika zmiennym jest, jak ogolnie
wiadomo, ma tendencje do zanikania, dostawania zatok i wypuszczania
krzakow...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

158. Data: 2004-01-27 07:45:23

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strasznie!
> Oczka ślimacze z obłędem , uszy zajęcze , świński trucht pomiędzy

Teresa, mam u Ciebie klawiature :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz., juz bez herbaty, za to z wizja :-D

159. Data: 2004-01-27 09:59:40

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns947C588BA9156ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> Teresa, mam u Ciebie klawiature :-D

Uff, jak to dobrze, że kawę wypiłam wcześniej :)))

Pozdrawiam
Ewa
z suchą klawiaturą

160. Data: 2004-01-27 13:21:32

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazdroszczę Wam tych pogaduszek. Ja od tygodnia grupy nie czytałam z braku
czasu. Padam w pracy na twarz i nie wiem za co najpierw się wziąć. Widzę
teraz (właśnie jem pierwsze śniadanie i podglądam na monitor), że mam 842
zaległe posty ;-((
Majka

pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia
moje fotki
Jak to się nazywa po polsku?