Wrocilem...

1. Data: 2006-04-01 19:15:48

Temat: Wrocilem...
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dom wyremontowany, rodzina przeprowadzona... teraz czas na ogród...
Witam wsztystkich po rocznym niebycie :-)

2. Data: 2006-04-01 19:57:18

Temat: Re: Wrocilem...
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):
> Dom wyremontowany, rodzina przeprowadzona... teraz czas na ogród...
> Witam wsztystkich po rocznym niebycie :-)

Hej,
łoj to teraz będzie się działo.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-04-02 08:02:27

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dom wyremontowany, rodzina przeprowadzona... teraz czas na ogród...
> Witam wsztystkich po rocznym niebycie :-)

Pokażesz foty? Co nabroiłeś w ogrodzie?
;-)
Witaj po przerwie.
:-)))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2006-04-03 19:01:23

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Apr 2006 10:02:27 +0200, "skryba" <z...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Nabroiłem to w domu podczas remontu... Budowałeś kiedyś studnię? Taką
bez dna? ;-)
A ogród dopiero w tym roku odetchnie po zakończeniu budowy u mnie i u
sąsiadów zza płota... Jak kamyczki i styropian powybieram z trawnika
:-)

5. Data: 2006-04-03 19:26:42

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Budowałeś kiedyś studnię? Taką bez dna? ;-)

Złaziłem do 17 metrowej ale nie budowałem.
:-)

> A ogród dopiero w tym roku odetchnie ... Jak kamyczki i styropian
powybieram z trawnika
> :-)

Specjalne wiewiórki do zbierania by się Tobie przydały
;-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2006-04-03 20:07:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Specjalne wiewiórki do zbierania by się Tobie przydały
> ;-)
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

W bajkach to wiem że synogarlice wybierają groch z maku ale do tego
trzeba mieć Kopciuszka ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Cześć Guru ... kope lat :-)

7. Data: 2006-04-03 21:05:06

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Apr 2006 22:07:12 +0200, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> PS.: Cześć Guru ... kope lat :-)

No kopę... A byłem w Twojej metropolii w piątek i usilowalem dokonać
zakupu (na wylocie na Piotrków) ale zarazy kart jeszcze nie
honorują...

8. Data: 2006-04-04 09:32:09

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):
> Dom wyremontowany, rodzina przeprowadzona... teraz czas na ogród...
> Witam wsztystkich po rocznym niebycie :-)

Tak skutecznie zniknąłeś, że nawet życzeń urodzinowo-imieninowych nie
wysyłałam. Mam nadzieję, że cudnej urody piwonie przetrwały?
michalina

9. Data: 2006-04-08 21:06:48

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Apr 2006 11:32:09 +0200, michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> wrote:

>Tak skutecznie zniknąłeś, że nawet życzeń urodzinowo-imieninowych nie
>wysyłałam. Mam nadzieję, że cudnej urody piwonie przetrwały?
>michalina

Chyba przetrwały, bo właśnie wychodzą - oprócz jednej, bo została
ukradziona a przez ekipę remontową. Dołek tylko został.

10. Data: 2006-04-09 18:39:14

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że cudnej urody piwonie przetrwały?

> Chyba przetrwały, bo właśnie wychodzą - oprócz jednej, bo została
> ukradziona a przez ekipę remontową. Dołek tylko został.

To pilnuj proszę reszty. W sierpniu (jeśli znowu nie przepadniesz)będę
sępić, pomimo Roku Ropuchy, a może właśnie dlatego.
--
michalina

krawężnik
Jest!!!