Wrocław i Wojsławice

11. Data: 2007-05-23 18:57:36

Temat: Re: Wrocław i Wojsławice
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dla chętnych i cierpliwych mała część większej całości
http://dobranoc.trojka.info/Wroclaw-2007/

Pozdrawiam
Baśka

12. Data: 2007-05-24 08:46:26

Temat: Re: Wrocław i Wojsławice - tylko wiosny szkoda...
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" wrote:

> Krzysztof fajne zdjątka, tylko je opisz kto jest kto , bo jestem ogromnie
> ciekawy :-)
Eee... zdjęcia takie sobie - za duże kontrasty były i cyfrówka sobie nie
poradziła.
A chyba większość ludzi znasz?
Na zdjęciu http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Wojslawice/woj12.j
pg
masz od lewej:
-Szymon, mąż Basi "Dobranoc"
-jego żona ;-)
-Basia Kulesz
-za nią 1/2 Zochy
-z tyłu Gabi i Miłka
-pierwsza z prawej Marta

Nie ma tu niestety ani Krychy, ani Eli, ani Lilki, ani Dryski z mężem.
Ci ostatni są na trzecim zdjęciu Marty z Wojsławic.

A gdzie są zdjęcia z Waszego spotkania????

Krzysztof

13. Data: 2007-05-24 19:31:58

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" napisał
> A gdzie są zdjęcia z Waszego spotkania????
>
> Krzysztof

U nas nikt nie miał aparatu, mój w lombardzie, oddałem za storczyka, Rafał
swój wymienił na P. p."Białobok" :-)
:-) Bogusław

14. Data: 2007-05-25 08:11:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" wrote:

> U nas nikt nie miał aparatu, mój w lombardzie, oddałem za storczyka, Rafał
> swój wymienił na P. p."Białobok" :-)
A poważnie? Już taka ruina w Twoim ogrodzie, że wstyd pokazać?

15. Data: 2007-05-25 09:41:29

Od: "warsawyak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten C. kousa coś mi dziwnie przypomina C. florida. No a ten niepodpisany z
pstrym ulistnieniem i piętrowymi gałęziami to najwyraźniej C. controversa
'Variegata'.

pospotkaniowo
40-sto letnia winorośl umarła?
Łuski kakaowca
dwa w jednym: problem z kawą i bluszczem pięciolistnym
"oczka" z zywic