Wroclaw mulina DMC

1. Data: 2002-08-02 18:58:11

Temat: Wroclaw mulina DMC
Od: "filut" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!!
Mam prosbe do Wroclawianek, gdzie we Wrocku mozna kupic muline DMC. Bylam w
Astrze tam sama Ariadna i nie moge znalezc dobrze zaopatrzonej Pasmanterii.
Pozdrawiam
Elutka
(Trzebnica)

1. Data: 2002-08-02 21:06:43

Temat: Re: Wroclaw mulina DMC
Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno przy ul. Mikołaja w Pasmanterii. Tam mają również
Anchor i Ariadnę. Poza tym niedaleko od Dworca PKS przy ul. Komandorskiej
w "Arenie", jak również przy ul. Kolejowej (pasmanteria pod wiaduktem koło
targowiska przy Zielińskiego)
Mira (Wrocław)>

1. Data: 2002-08-02 21:12:22

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Psim Polu w "Blaszaku" przy ul.Krzywoustego zostało otwarte stoisko
pasmanteryjne. Jest tam pełno cudów.
Kanwy z obrazkami, muliny, szydełka i wszystko co potrzebne NAM.
Pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2002-08-02 21:18:12

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ps.Jest jeszcze pasmanteria na Sw. Mikołaja, na Jedności (koło domu
handlowego Odra) dwie sztuki, jest sklep "Burdy" na Jedności (między
Oleśnicką a Kluczborską), dalej nie wiem bo nie mam czasu ganiać po mieście.
Dorota

1. Data: 2002-08-03 06:12:04

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam prosbe do Wroclawianek, gdzie we Wrocku mozna kupic muline DMC. Bylam
| Astrze tam sama Ariadna i nie moge znalezc dobrze zaopatrzonej
> [...]

Ciepło, ciepło... gorąco.
Tuż obok Astry jest targowisko, a na nim dwa sklepy-domki pasmanteryjne. W
jednym, oprócz tkanin, mulina DMC po 2 zł/szt. W drugim - piękny wybór kanw
i mulina Anchor, też po 2 zł/szt.
W pasmanterii na Mikołaja: DMC - 2,1 zł/szt, Anchor - 1,9 zł/szt.
Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

to samo ale szybciej
Re: prośba o wzorki - Kubuś i reszta