[Wrocław] spotkanie

1. Data: 2004-03-17 17:52:18

Temat: [Wrocław] spotkanie
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Drogie koleżanki.
Na lutowym spotkaniu wstępnie umówiłysmy sie na ostatnią sobotę marca. Czy jest
to aktualne? Chciałabym znowu Was zobaczyć.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-03-18 15:05:11

Temat: Re: [Wrocław] spotkanie
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie moge. Pracuje. Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-03-20 11:22:39

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie mozna się spotkać przy okazji wystawy, może mozna
będzie zebrać grupę chętnych i gdzieś się zaczepić?
Moze się koleżanki wypowiedzą?
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-03-22 07:30:25

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z." napisał w wiadomości
> A nie mozna się spotkać przy okazji wystawy, może mozna
> będzie zebrać grupę chętnych i gdzieś się zaczepić?
> Moze się koleżanki wypowiedzą?
> Mira Z. (Wrocław)

Ja jestem jak najbardziej za, szczególnie, że w tą sobotę jestem w szkole i
znów nie mogłabym przyjeść
Pozdrawiam
Elen

1. Data: 2004-03-22 08:22:51

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie mozna się spotkać przy okazji wystawy, może mozna
> będzie zebrać grupę chętnych i gdzieś się zaczepić?
> Moze się koleżanki wypowiedzą?
> Mira Z. (Wrocław)

Prawdę powiedziawszy nie bardzo to widzę. Jest to dzień roboczy. Ja jestem
dyspozycyjna, ale co z dziewczynami pracującymi? Trzeba wziąć też pod uwagę to,
że "Orbita" jest poza centrum. Ciężko będzie się umówić na konkretną godzinę.
A może zrobimy tak: wystawę obejrzymy tak jak nam pasuje, a spotkanie
zorganizujemy jak zwykle w sobotę, ale juz po wystawie.
Pozdrawiam.
Jola

1. Data: 2004-03-22 10:40:58

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

22 mar 2004, Jola :

> Prawdę powiedziawszy nie bardzo to widzę. Jest to dzień roboczy. Ja
> jestem dyspozycyjna, ale co z dziewczynami pracującymi?

Mi niestety spotkanie w związku z wystawą nie pasuje, właśnie dlatego, że
siedzę w pracy. Sobota jak najbardziej - ale skoro najbliższa sobota nie
wszystkim pasuje to może 3 kwietnia ? Co prawda to tylko tydzień przed
świętami, ale chyba na te 2 godzinki się każda będzie mogła wyrwać ? :)

Ale jeśli są chętne na spotkanie z racji wystawy to jak najbardziej jestem
za - możecie zawsze się spotkać w mniejszym gronie, porobić koniecznie
fotki, podyskutować na gorąco - i zdać na późniejszym spotkaniu sobotnim
obszerną relację :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2004-03-22 11:01:19

Od: "a.k" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to,
> że "Orbita" jest poza centrum. Ciężko będzie się umówić na konkretną godzinę.

A co to za wystawa i kiedy? Prosze pojasnijcie mi drogie kolezanki.

i oczywiscie cieplutkie pozdrowionka
aneta

1. Data: 2004-03-23 15:13:27

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> za - możecie zawsze się spotkać w mniejszym gronie, porobić koniecznie
> fotki, podyskutować na gorąco - i zdać na późniejszym spotkaniu sobotnim

Ja jestem chetna na wystawe, ale nie wiem jak bedewygladac czasowo. Co do
spotkania podpisze sie pod wiekszoscia,byle nie w ta sobobote.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

fajne laski
Re: wzor indianki
Farba do porcelany
szukam Lanarte 15528A
[Kraków] - Lista życzeń przed spotkaniem