Wrocław spotkanie?

1. Data: 2004-06-22 05:46:42

Temat: Wrocław spotkanie?
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie kochane kobitki :)
I jak z tym maszym spotkaniem będzie? Nie będzie??
Pozdrowionka
Elen ciekawa waszych nowych dzieł :)

1. Data: 2004-06-22 06:25:28

Temat: Re: Wrocław spotkanie?
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie rozmawialam z Jola i ustalilysmy, ze godzina 15 bedzie ok.
No to do soboty.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-06-22 06:31:57

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie spotykamy sie w Tutti Frutti
Beata

1. Data: 2004-06-22 09:34:31

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie kochane kobitki :)
> I jak z tym maszym spotkaniem będzie? Nie będzie??
> Pozdrowionka
> Elen ciekawa waszych nowych dzieł :)

Zgłaszam swoja obecność. Sobota 26 - 15:00 Tutti Frutti. Przyniose pare
drobiazgów :)
Może któraś z Was ma w domu niepotrzebny zepsuty parasol na długiej najlepiej
drewnianej rączce? Jesli tak, to wspomóżcie koleżankę. Marzy mi się parasol
szydełkowy.
Proszę mi przypomnieć co obiecałam przynieść :)

Pozdrawiam i tak jak Elen jestem ciekawa Waszych wypocin :)

1. Data: 2004-06-23 06:44:57

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i tak jak Elen jestem ciekawa Waszych wypocin :)

No nie, to nie sa wypociny, to sa prace wykonane z chęcią i i z zamiłowania.
Żeby mi tak było ostatni raz nazwane, bo Cie zlinczuję.
Mira Z (tez Wrocław, ulica po sąsiedzku))

1. Data: 2004-06-23 09:35:05

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, to nie sa wypociny, to sa prace wykonane z chęcią i i z zamiłowania.
> Żeby mi tak było ostatni raz nazwane, bo Cie zlinczuję.
> Mira Z (tez Wrocław, ulica po sąsiedzku))

Mirka, ja tez w każdy wykonany drobiazg wkładam całe serce.
Zdarza sie jednak tak, zwłaszcza wtedy, gdy bardzo zawzięcie operuje igłą,że
oblewaja mnie poty. Stąd "wypociny".
Nie linczuj mnie, proszę.
Do kogo będę chodziła, aby poprawic sobie humor?

Jola (ulica po sąsiedzku )

1. Data: 2004-06-23 14:48:42

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oblewaja mnie poty. Stąd "wypociny".
> Nie linczuj mnie, proszę.
> Do kogo będę chodziła, aby poprawic sobie humor?

Ja tez sie podpisuje, przyjde w nowej "wypoconej" bluzce, padniecie z
wrazenia (mam taka cicha nadzieje)

--
Pozdrawiam Ula Wrocław tez prawie po sasiedzku

1. Data: 2004-06-23 18:45:04

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No mozesz do mnie.
Beata (Wroclaw - dwie ulice dalej)

1. Data: 2004-06-24 07:33:46

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mozesz do mnie.
> Beata (Wroclaw - dwie ulice dalej)

Beata, siedzę nad planem miasta i nijak nie mogę sie dopatrzec skrótów. Jak Ty
policzyłaś, że dzielą nas dwie ulice?
Ale cieszę się, że na Twoje wsparcie tez moge liczyć.

Pozdrawiam.
Jola

1. Data: 2004-06-24 12:20:04

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jak Ty
> policzyłaś, że dzielą nas dwie ulice?
> Ale cieszę się, że na Twoje wsparcie tez moge liczyć.

To bylo do mnie, bo ja jestem posrodku pomiedzy Beatka a wami. Sama nie wiem
do kogo mam blizej.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

xxxx mam problem!!
xxx aniołki poszukuję
[OT] adres zmieniłam
(Gda) fiszbiny, gdzie kupić duży rozmiar
[druty] pytanko