[Wrocław] zdjęcia ze spotkania

1. Data: 2007-02-01 06:19:13

Temat: [Wrocław] zdjęcia ze spotkania
Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ze styczniowego spotkania wrocławskiej grupy
robótkującej:)

http://www.wroclawianki.art.pl

Pozdrawiam
Jola

2. Data: 2007-02-01 07:47:23

Temat: Re: [Wrocław] zdjęcia ze spotkania
Od: "Zosia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace wasze są piękne bardzo mi się podobały
macie się czym pochwalić ,obrazy krzyżykowe i
strimgi to prawdziwe dzieła .
Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczek z Wrocławia Zosia.

= z...@p...fm =
= z...@w...pl =

3. Data: 2007-02-01 10:54:55

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cudne...... Zwłaszcza miarka Ani i poduszka Reni !! No bluzeczka Doroty
super sexi :)
Wszystko jest ładne !!
Oby tak dalej !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

4. Data: 2007-02-13 09:05:48

Od: "Asia " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <j...@v...pl> napisał(a):

> Zapraszam do obejrzenia zdjęć ze styczniowego spotkania wrocławskiej grupy
> [...]

Witam serdecznie:)

bardzo dawno nie zagladałam na stronę grupy, czego bardzo żałuję - było to
spowodowane róznymi sprawami, ale tu nie miejsce na takie historie....
Z ogromnym zainteresowaniem obejrzałam zdjecia z Waszych spotkań, na jedno
nawet raz sie załapałam (2004 r.)Mam nadzieję, ze któregoś dnia ponownie
dołaczę. Strona WROCLAWIANEK jest świetna - podziwiałam Wasze prace.
Do Ciebie Jolu mam prośbę. Otóż, wypatrzyłam na fotkach ze spotkania z 09-12-
2006 Twoje prace: zdjecia nr 45,46,47,48 - akty kobiece. Nabrałam checi na
zrobienie ich. Czy mogę liczyć na schemaciki?

Serdecznie pozdrawiam Ciebie i cały FANKLUB rękodzieła:)
Aska Z Oławy

5. Data: 2007-02-13 17:52:00

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobienie ich. Czy mogę liczyć na schemaciki?
>
> Serdecznie pozdrawiam Ciebie i cały FANKLUB rękodzieła:)

Asiu!!
Schematy wyslę, ale najwczesniej w czwartek. Pamietam Ciebie ze spotkania.
Przyjedź jeszcze kiedys. Mam nadal Twój adres z tamtego okresu. Aktualny??

Jola

6. Data: 2007-02-14 11:11:03

Od: "Asia " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):

> Pamietam Ciebie ze spotkania.
> Przyjedź jeszcze kiedys. Mam nadal Twój adres z tamtego okresu. Aktualny??
>
> Jola

Oczywiście, że spotkam sie z Wami z wielką radością. Adres aktualny.
Do zobaczenia:)
Aśka

7. Data: 2007-02-21 11:48:36

Od: "Martka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam do obejrzenia zdjęć ze styczniowego spotkania wrocławskiej grupy
> [...]
W jaki sposób można obejrzeć wasze zdjęcia???? czy ja coś źle robię bo u mnie
się nie otwierają
pozdrawiam Martka

8. Data: 2007-02-21 12:17:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-02-2007 o 12:48:36 Martka <m...@p...onet.pl> napisał:

> W jaki sposób można obejrzeć wasze zdjęcia???? czy ja coś źle robię bo u
> mnie
> się nie otwierają
> pozdrawiam Martka

wchodzisz na nasza strone, po lewej strone w menu klikasz "spotkania", a
następnie nalezy kliknć na datę wybranego spotkania (po najechaniu myszka
podswietla sie na rozowo)... to wszystko:)
zycze milego ogladania :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl/

9. Data: 2007-02-21 14:05:52

Od: "Martka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następnie nalezy kliknć na datę wybranego spotkania (po najechaniu myszka
> podswietla sie na rozowo)... to wszystko:)

Właśnie tak robię inne spotkania się otwierają a to niestety nie
pozdrawiam Martka

10. Data: 2007-02-21 14:26:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:

> Właśnie tak robię inne spotkania się otwierają a to niestety nie
> pozdrawiam Martka

Martko, czy nie klikasz, przypadkiem na spotkanie z lutego (10.02.2007)?
Ono się faktycznie nie otwiera, bo zapewne nic w nim nie ma.
Napisane jest, ze zdjecia pojawią się w ciągu kilku dni. Dziewczyny
zapraszały do obejrzenia styczniowego spotkania. Te zdjęcia otwierają
się bez problemu.

Pozdrawiam
Bea

Wielka prośba
Gdynia- po spotkaniu
(szydełko) filet i nie tylko
(szydełko) fajne forum
magic crochet(szydełkowe gazetki serwetkowe)