Wrocławianki - kiedy Wasze zdjęcia??

1. Data: 2006-10-29 20:49:52

Temat: Re: Wrocławianki - kiedy Wasze zdjęcia??
Od: "2koty" <2...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrocławianki.. kiedy bedziemy mogli zobaczyc wasze zdjęcia z ostatniego
> spotkania na necie?

Już, już są :) Od chwili.
Zapraszam:
http://wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php

Gosia 2koty

2. Data: 2006-10-30 17:21:02

Temat: Wrocławianki - kiedy Wasze zdjęcia??
Od: "Dorota " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-10-30 21:34:28

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace super!
Dorotko R. z jakiej nitki robiłaś różówą spódnicę?

Dziunia

4. Data: 2006-10-31 07:41:01

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

2koty wrote:

> Już, już są :) Od chwili.
> Zapraszam:
> http://wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php

Święta już u Was w pełni ;) Prace śliczne.
Pytanie do Joli. Jak robiłaś te bombki ze wstążek?

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-10-31 09:25:56

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prace super!
> Dorotko R. z jakiej nitki robi?a? ró?ów? spódnic??
>
> Dziunia

z Sonaty szydelkiem 3 mm :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl

6. Data: 2006-10-31 10:02:39

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 10:25:56 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał(a):

> z Sonaty szydelkiem 3 mm :)

A to i ja troszkę pomęcze.... A ile poszło Ci tej Sonaty?? Bo ostało mi
się troszkę o ostatniej robótce i tak marzy mi się coś z niej zrobić... :)

Pozdrawiam,
Monika

7. Data: 2006-10-31 10:03:47

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 11:02:39 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> A to i ja troszkę pomęcze.... A ile poszło Ci tej Sonaty?? Bo ostało mi
> się troszkę o ostatniej robótce i tak marzy mi się coś z niej zrobić...
> [...]

okolo 3 i poł młotka :)

8. Data: 2006-10-31 13:55:46

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 11:03:47 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał(a):

> okolo 3 i poł młotka :)

HA HA!! :) No właśnie tyle mam :D... No może ponad 3,5 (a ja malutka
jestem to na pewno starczy)... A jeszcze niesmiało proszę o wzorek na to
cudeńko... ;).... Tak ładnie proszę :)

9. Data: 2006-10-31 14:29:53

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 14:55:46 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> HA HA!! :) No właśnie tyle mam :D... No może ponad 3,5 (a ja malutka
> jestem to na pewno starczy)... A jeszcze niesmiało proszę o wzorek na to
> cudeńko... ;).... Tak ładnie proszę :)

Ja tez jestem malutka - metr szescdziesiat w kapeluszu i na szpilkach
hihii ;)
Prosze, oto schemaciki: http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=140244
aha. moja spodniczka ma ok. 55 cm dlugosci :)

10. Data: 2006-10-31 14:52:54

Od: "mimi6" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):

> [...]
> Prosze, oto schemaciki: http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=140244
> aha. moja spodniczka ma ok. 55 cm dlugosci :)

Dziękuję za schematy... Pewnie znowu porzucę jedną z aktualnych
robótek i zabiorę się za spódniczkę ;) . Już się cieszę na
samą myśl, a właśnie szukałam czegoś na jesień. Jeszcze raz
dziękuję.

Pozdrawiam,
Monika

(szydełko)Puchatkowo-za bawki