Wrocławianki - kiedy Wasze zdjęcia??

11. Data: 2006-10-31 15:00:20

Temat: Re: Wrocławianki - kiedy Wasze zdjęcia??
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 15:52:54 mimi6 <a...@w...pl> napisał:

> Dziękuję za schematy... Pewnie znowu porzucę jedną z aktualnych
> robótek i zabiorę się za spódniczkę ;) . Już się cieszę na
> samą myśl, a właśnie szukałam czegoś na jesień. Jeszcze raz
> dziękuję.
>
> Pozdrawiam,
> Monika

Nie za ma co ;)))
Tu prosze jeszcze jeden wzorek do podobnej spodniczki.... wlasnie ja robie
:))) tym razem z czarnej peonii.
http://images2.fotosik.pl/212/2dcad3f518151990.jpg
http://images1.fotosik.pl/221/027f8c8fd8e88fd9.jpg

12. Data: 2006-10-31 15:12:17

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 16:00:20 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał(a):

> Nie za ma co ;)))
> Tu prosze jeszcze jeden wzorek do podobnej spodniczki.... wlasnie ja
> [...]

No i masz Ci los... Osiołkowi w żłoby dano... :D ... A z tą peonią to się
uśmiałam bo sama od wczoraj siedzę z łososiową peonią i nie wiem co z niej
wymodzić. Co zaczynam to próję, bo wzór nie taki, bo oczka nie te...
Miłego robótkowania więc a ja siadam i myślę, którą zrobić :D... Mąż znowu
będzie krzyczał, bo pewnie nie obędzie się z pytaniem go o zdanie i o to
która mu się bardziej podoba...

13. Data: 2006-10-31 21:14:02

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2006 o 16:12:17 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> [...]
> Mąż znowu będzie krzyczał, bo pewnie nie obędzie się z pytaniem go o
> zdanie i o to która mu się bardziej podoba...

Bardziej polecam Ci ten drugi wzorek. lepiej sie robi. przy tej rozowej
kiecce prulam czasami po kilka rzedow bo cos tam bylo nie tak. Tylko jesli
robisz z peonii to zarowno pierwszy jak i drugi wzorek trzeba przedluzyc,
bo spodniczka wyjdzie krotkawa nieco ;) moim zdaniem. no chyba ze wolisz
krotsze :)

14. Data: 2006-11-01 19:31:51

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrocławianki.. kiedy bedziemy mogli zobaczyc wasze zdjęcia z ostatniego
> spotkania na necie?

Jedna z fotek przedstawia trójwymiarowego aniołka frywolitkowego Haliny. Ja
bym bardzo chciałam mieć schemat do takiego cuda - a więc proszę Halinę o
ujawnienie się lub o namiary na schemat - dziękuję ślicznie.

M.

(szydełko)Puchatkowo-za bawki
[xxx] Szukam, wodospad
klucz xxx rozpaczliwie poszukiwany