Wrogowie

121. Data: 2013-05-18 22:04:58

Temat: Re: Wrogowie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2013 21:51:04 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-05-18 14:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Lubiąc siebie i tak nie polubisz wszystkiego.

Ale po co ma lubic wszystko?
Siebie to już wystarczająco dużo -wystarczy ;)
...na dobry początek... ;P

122. Data: 2013-05-18 22:07:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2013 22:02:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> E, ja to mam raczej obojnaczy mózg, taki babsko-męski Jeckyll/Hyde. Zależy
>
> od momentu....ffff 33333-)

A momenty są? Daj linka na kamerke! ;)))

123. Data: 2013-05-18 22:09:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2013 21:45:07 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

> ale w komtakcie z tfoja fcale. fajno?

ciéj ni môsz kraba, to dobrô i żaba ;P

124. Data: 2013-05-18 22:10:32

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-18 22:03, m...@g...com pisze:

> Wreszcie osiagnelas Katharsis!? ;P

żenujące :(

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

125. Data: 2013-05-18 22:11:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 May 2013 13:03:14 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Wreszcie osiagnelas Katharsis!? ;P

To, jak prawdziwie Jezus był LUDZKI będąc człowiekiem, trzeba naprawdę
zrozumieć. To daje mi pewność, że bycie sobą chroni mnie od grzechu.

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

126. Data: 2013-05-18 22:14:11

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-18 22:09, m...@g...com pisze:

> ciéj ni môsz kraba, to dobrô i żaba ;P

bo darowanej koniobyle w zęby się nie lampi
żeby jej lata wyczytać ;>>

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

127. Data: 2013-05-18 22:15:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 May 2013 13:07:26 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A momenty są? Daj linka na kamerke! ;)))

Byś się sfrustrował zmiennością, musiałabym stopklatkę co rusz włączać ;-)

128. Data: 2013-05-18 22:34:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2013 22:10:32 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:
> [...]
rozwala

Kiedy

Wynocha!!!"

> �enuj�ce :(

A przed chwila pisalas że -cytuje: " w komtakcie z tfoja fcale."
fciale a fciale ;P

129. Data: 2013-05-18 22:39:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2013 22:11:31 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> To, jak prawdziwie Jezus był LUDZKI będąc człowiekiem, trzeba naprawdę
>
> zrozumieć. To daje mi pewność, że bycie sobą chroni mnie od grzechu.

Nawet udając kogos innego zawsze jesteś sobą ;)

130. Data: 2013-05-18 23:03:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo irytująca osobowościową.
>
> ps. dam rekę, ze gdybyś spotkała się ze mną w 4 oczy,
> zmieniłabyś o mnie zdanie. każdy ma awers i rewers

Jest w tobie wiele zła. Powaga. I tym złem chlapiesz na wszystkich.
Niektórym mówisz, że ich lubisz, innym- że bardzo lubisz, chyba że ich
własnie nienawidzisz. Jeszcze innych- nie lubisz. Na wszystkich jednak
chlapiesz swoją złością. Swoim postępowaniem starasz się wyrządzać krzywdę
ludziom- w bezpośrednich relacjach jesteś co najwyżej w stanie udawać przez
jakiś czas. Jednych nabierzesz- innych nie. I dokąd nie pokochasz siebie-
tak będzie. Każde niemal zdanie wypowiedziane przez ciebie- zdradza to, kim
jesteś. Nawet nie potrafisz zrozumnieć, czym różni się 100 ofiar smoleńskich
od tysiąca Etipoczyków umierających z głodu. Nigdy też nie zrozumiesz
różnicy między śmiercią bliskiej osoby a śmiercią kogoś obcego. Będziesz
liczyć na sztuki. Twoje serce jest w klatce. Więzi emocjonalnej nie masz z
nikim- prznajmniej głebszej. Wszystko niszczysz swoją nienawiścią do świata-
siebie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Kim są Boży szaleńcy?
Religijne zapalenie mózgu.
Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka