Wrogowie

171. Data: 2013-05-20 16:00:34

Temat: Re: Wrogowie
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-19 13:13, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No ale- jak ktoś trafnie zauważył- jak ktoś lubi wszystkich- to z
> pewnością wpadnie w złe towarzystwo
> :D

"Złe" bywa ciekawszym doświadczeniem od nieustającej dobroci.

172. Data: 2013-05-20 16:03:46

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>"Złe" bywa ciekawszym doświadczeniem od nieustającej dobroci.

Niezłe, też może być cool ;)

pzdr
olo

173. Data: 2013-05-20 16:12:19

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 16:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-05-19 13:13, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> "Złe" bywa ciekawszym doświadczeniem od nieustającej dobroci.

:-D

--
humor z zeszytu: " Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego skoro
dziadek i ojciec nie mieli dzieci, to i my będziemy bezdzietni."

174. Data: 2013-05-20 20:11:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 16:12:19 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:
> [...]
...zasada sadomasochistów ;P

175. Data: 2013-05-20 20:14:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2013 16:36:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
Jezus

> Chyba masz amnezję co do mnie tutaj, skoro teraz robisz takie "odkrycie"
>
> 33333-)

Zawsze myslalem ze udajesz... ;P

176. Data: 2013-05-20 20:15:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2013 16:35:48 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tiaaaaa.... Gadżetomania.

czasem i gadzet radość sprawi ;P

177. Data: 2013-05-20 20:51:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 11:14:19 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

Jezus

> Zawsze myslalem ze udajesz... ;P

Zaiste, nie zdarzyło mi się udawać - nawet Mikołaja nie mogłam zagrać 3-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

178. Data: 2013-05-20 20:52:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 11:15:20 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> czasem i gadzet radość sprawi ;P

Gorzej jak zacznie być używany jednoosobowo...

179. Data: 2013-05-20 21:01:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-19 13:13, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> "Złe" bywa ciekawszym doświadczeniem od nieustającej dobroci.

Ciekawszym? Rzecz gustu. No ale tak poważnie. Najzupełniej. Podejrzewam, że
bez trudu przypomnisz sobie zło, które Cię w życiu spotkało. Naprawdę to dla
Ciebie takie ciekawe? No niech tam. Teraz zapraszam Cię, abyś przypomniała
sobie największe dobro, jakie Cięw życiu spotkało. Zamknij oczy- i staraj
się przywołać tę chwilę. Przeżyć ją ponownie.
No i?

--

Chiron

p.s.
Ko...m Cię.

180. Data: 2013-05-21 09:52:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 20:52:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Gorzej jak zacznie być używany jednoosobowo...

Strata kasy... ;P

Kim są Boży szaleńcy?
Religijne zapalenie mózgu.
Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka