Wrogowie ludu

11. Data: 2016-03-14 23:36:01

Temat: Re: Wrogowie ludu
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 22:11, v...@g...com pisze:

> Nosz kurwa jak nie Tuska jak Tusk go mianował?

Kiedy wy zrozumiecie, że normalni ludzie nie bronią "błędów i wypaczeń"
poprzedniej ekipy?
Zarówno ich przekręty jak i przekręty na SKOKach to takie samo skurw...

Różnica polega na tym, że wy przekręty obecnej ekipy usprawiedliwiacie,
nepotyzm obecnej ekipy wam nie przeszkadza, a łamanie prawa uzasadniacie
"dobrą zmianą" polegającą na wprowadzaniu systemu "teraz kurwa my" po
trupach (jeszcze nie dosłownie).

To, że jakiś tam szwagier czy pociotek dostanie robotę żeby się nażreć
ośmiorniczkami mi zwisa (tak każda ekipa robi od zarania dziejów i
ludzkość już się przyzwyczaiła).
Ale jawne kłamstwa i manipulacje w mediach publicznych, chamstwo i
prostactwo posłów (i posłanek), dzielenie ludzi na lepszych i gorszych
(nawet, kurwa, wśród szeregowych żołnierzy!), łamanie prawa bez cienia
wstydu i żenady itd... cały ten syf przekroczył już wszelkie granice.
Dalej jest już tylko Białoruś, Korea Północna i Państwo Islamskie.

Pozwalając na głoszenie bredni przez Macierewicza, Rydzyka, Oko,
Natanka, Pawłowicz, Brudzińskiego i całej tej reszty menażerii, sami
nieustannie rzucacie niepotwierdzone oskarżenia wyssane z brudnego
palucha, sączycie totalitarno-katolsko-nacjonalistyczny gnój do słabiej
wykształconych lub po prostu mniej rozgarniętych ludzi, takich jak wy. I
teraz wzajemnie się w tej nienawiści nakręcacie i taplacie.

Doprowadziliście do tego, że rodzice z dziećmi zrywają kontakty (matka
mojego znajomego wyrzuciła go i jego żonę "z obiadu", nazwała go kłamcą
i zrobiła awanturę, bo śmiał powiedzieć, że on nie dostanie 500 zł bo
mają jedno dziecko - po prostu mu nie uwierzyła, bo ona słyszała co
innego, że każde dziecko dostanie - własnemu dziecku nie uwierzyła, tak
wasi wyznawcy mają sprane mózgi przez waszych idoli). Studenci na jednym
roku, z tej samej grupy, ze sobą nie rozmawiają. Jeden drugiemu notatek
z wykładów nie da, chociaż tak może "koledze" z roku dokopać bo on nie
jest za PiS...
Owszem, studenci zawsze się spierali, również o politykę, ale przy wódce
i bez takiej nienawiści do kości.
Można tak wymieniać godzinami.

A wy się pierdołami podniecacie, kto kiedy kogo mianował i za ile
ośmiorniczek... To błoto zmieszane z gnojem tym razem ludzie zapamiętają
na dłużej (i dobrze), mam nadzieję, że na tyle długo, że natura sama z
tym zrobi porządek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2016-03-15 00:08:15

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Kiedy wy zrozumiecie, że normalni ludzie nie bronią "błędów i wypaczeń"
> poprzedniej ekipy?
> Zarówno ich przekręty jak i przekręty na SKOKach to takie samo skurw...

Niby kto? Pisiorstwo umorzyło śledztwo ws. SKOKÓW
i będzie to zapamiętane. Natomiast sprzedaż długów
jest powszechna praktyką
w bankach, skoki sprzedały długi zagranicę, nic w tym
strasznego nie ma. A że GWno napisało iż wyprowadzili kasę
do luksemburga, to owszem ale nie skoki tylko ci co
podstawiali pod skoki słupów i to pis powinien wyjasnić,
bo wszyscy za to zapłacili.

http://investing.pl/kategoria/Wierzytelnosci
banki sprzedają w całych pakietach takie długi wystawiając
na licytację, wygrywa firma windykacyjna która da najwięcej,
toż to proste jest.

> Różnica polega na tym, że wy przekręty obecnej ekipy usprawiedliwiacie,
> nepotyzm obecnej ekipy wam nie przeszkadza, a łamanie prawa uzasadniacie
> "dobrą zmianą"

Po prostu wymiana i audyt, co było przez 8 lat.

13. Data: 2016-03-15 00:40:25

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-15 o 00:08, b...@g...com pisze:

> Niby kto? Pisiorstwo

Pytasz... i sam sobie odpowiadasz :)

> umorzyło śledztwo ws. SKOKÓW
> i będzie to zapamiętane.

Przecież to już nawet nie o skoki chodzi, a o fundamenty.

> Natomiast sprzedaż długów
(...)
> http://investing.pl/kategoria/Wierzytelnosci
> banki sprzedają w całych pakietach takie długi wystawiając
> na licytację, wygrywa firma windykacyjna która da najwięcej,
> toż to proste jest.

Ale bez związku z tematem.

> Po prostu wymiana i audyt, co było przez 8 lat.

Nie takie audyty ludzie widzieli i nie za takie ośmiorniczki ludzi
wsadzali. Gdyby to było "po prostu", to ludzie na ulicę by nie wychodzili.

Pozdrawiam
Piotr

14. Data: 2016-03-15 13:01:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

nepotyzm obecnej ekipy wam nie przeszkadza, a łamanie prawa uzasadniacie
"dobrą zmianą" polegającą na wprowadzaniu systemu "teraz kurwa my" po

******
Bo to nic nie potrafii tylko kraść. Oni wszyscy to złodzieje, dlatego wyją jak
dziecku Tusk kucyka ukradł, ale gdy wynieśli całą piaskownice razem z przedszkolem,
to nic się nie stało. Oni tak naprawdę przyszli ukrać to co polacy wypracowali przed
25 lat, gdzie były afery, ale ogólnie była praca. To bandyctwo teraz wchodzi z
buciorami na salony i do łóżek się kładzie nie swoich.

15. Data: 2016-03-15 22:11:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>do luksemburga, to owszem ale nie skoki tylko ci co
>podstawiali pod skoki słupów i to pis powinien wyjasnić,

Kłamiesz

16. Data: 2016-03-16 11:59:34

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> (...)
>
> Ale bez związku z tematem.

Przeciez wyprowadzanie kasy za granicę to był główny zarzut
wobec skoków, a to pic na wodę, bo głównym zarzutem
powinno być wyłudzanie kredytów.

Sprzedaż długów firmie zagranicznej to jest normalna praktyka.

17. Data: 2016-03-16 12:03:41

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Kłamiesz

Bez wskazania i argumentów możesz sobie pisać do woli.

Mechanizm wyłudzania:
https://youtu.be/1RDv8_iaXWE

Co co sprzedaży długów:
Wierzyciele chętnie sprzedają nie tylko długi konsumpcyjne, lecz także hipoteczne.
Zrobiły to już m.in. banki Getin Bank i BZ WBK. W najbliższym czasie na taki krok
zdecydować się ma Raiffeisen Polbank.
http://www.biznes.newseria.pl/news/tluste_lata_przed
_firmami,p1269277458

I co? Jedyne na co cie stać to - kłamiesz?

18. Data: 2016-03-16 12:18:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik Kviat napisał:

> [...]

powinno być wyłudzanie kredytów.

Sprzedaż długów firmie zagranicznej to jest normalna praktyka.

Kłamiesz, bo wiadomo i protestują z tego powodu Banki, bo mają pokryć straty
okradzionych Skoków, gdzie wyprowadzono kasę na prywatne konta z których są opłacani
propagandyści pisu, czyli ci " niezależni"

Szczyt Nato odwołany?
Ciekawe, że, dlaczego?
Wesprzyjcie fundację
Puszcza zabytek narodowy
Prof. Zimbardo przyleciał ratować Polskę