Wrzośce

1. Data: 2008-04-20 10:38:06

Temat: Wrzośce
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem kupić, ale nigdzie nie ma, a jak są to bardzo marne. Jedni mówią,
że to jeszcze za wcześnie, inni, że już były. Jak to właściwie jest, czy
przespałem tej wiosny, czy jeszcze będą?

--
pzdr
bluszcz

2. Data: 2008-04-20 12:22:36

Temat: Re: Wrzośce
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

bluszcz pisze:
> Chciałem kupić, ale nigdzie nie ma, a jak są to bardzo marne. Jedni
> mówią, że to jeszcze za wcześnie, inni, że już były. Jak to właściwie
> jest, czy przespałem tej wiosny, czy jeszcze będą?

Zobacz tutaj:
http://www.wolski.com.pl/
--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-04-20 18:06:35

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> przespałem tej wiosny, czy jeszcze będą?
> pzdr
> bluszcz

Przespałeś. Wątpliwe, by wrzośce pojawiły się jeszcze w sklepach
ogrodniczych, może pod koniec lata, razem z wrzosami. Ostatnio widziałem
jeszcze w OBI.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami