Wspolne pieniadze.

241. Data: 2007-04-08 13:21:56

Temat: Re: >> Problem rozwiazany <<
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Ja! Mnie wybierz!

No jasne. I macie mieć córkę. Tylko szybko.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

242. Data: 2007-04-09 05:14:42

Temat: Re: Wspolne pieniadze.
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel wrote:

> Jakie "twoje"???? Jesli juz to "wasze". I ma pelne prawo wgladu.

I tu popełniasz podstawowy błąd, który kiedyś będzie skutkował szybkim
rozwodem... tak kurczowo część z Was trzyma się tego prawa do wglądu, że ja
już rozumiem, skąd ten kapitalny brak zaufania w związkach, jaki się
ostatnimi czasy widzi. Ale... ręce opadają, jak mi nie daj boże przyjdzie
tłumaczyć podstawowe rzeczy...

Pzdr
Paweł

243. Data: 2007-04-10 07:07:27

Od: Anitka <z...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> [...]
> ostatnimi czasy widzi. Ale... ręce opadają, jak mi nie daj boże
> przyjdzie tłumaczyć podstawowe rzeczy...

Napiszę Ci to samo.

I tu popełniasz podstawowy błąd, który kiedyś będzie skutkował szybkim
rozwodem... tak kurczowo część z Was trzyma się swojego prawa do
osobnych finansów, że już rozumiem skąd ten kapitalny brak zaufania w
związkach, jaki się ostatnimi czasy widzi.

Mi się w głowie nie mieści jak można mieć takie podejście do wspólnego
życia. To właśnie świadczy o braku zaufania do partnera. I nie wiem o
jakim tłumaczeniu podstawowych rzeczy mówisz. Mój mąż nie tłumaczy mi
się, że zatankował samochód, kupił papierosy albo śrubokręt. I ja mu się
nie tłumaczę z kupna kremu, nowej kiecki lub zabawki dla dzieci. Co nie
zmienia faktu, że wspólne finanse i pełen wgląd dla obu stron w to co
się w nich dzieje to jest dla mnie jednym z podstawowych elementów
wspólnego życia.

Anita Korzeniowska
(z adresu usuń kropka pl)

http://oskar.pandur.net
http://foto.bzyk.com

244. Data: 2007-04-11 04:49:08

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-07 21:40, z pojemnika oznaczonego 'Idiom' wydostała się
zewoluowana biomasa, która w mgnieniu oka pochłonęła parobka,
pozostawiając jedynie kalesony z metką ekskluzywnego GSu:

> Wszystko zależy od wysokości opłat.

Ludzie płacący czynsz za pałace nie pytają
o swoje problemy na grupach, tylko wzywają
na siódmą rano prywatną armię psychoanalityków...
;p

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

245. Data: 2007-04-16 13:25:00

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ja już rozumiem, skąd ten kapitalny brak zaufania w związkach, jaki się
> ostatnimi czasy widzi. Ale... ręce opadają, jak mi nie daj boże przyjdzie

ROTFL!

Za 3 lata srebrne wesele ;-PPPPP

--
Axel

246. Data: 2007-04-24 15:36:05

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
/.../
> I naprawdę sądzisz, że najważniejszym powodem rozwodu było nieoddanie
> 1,20 za pieczywo? :-)

Myśl abstrakcyjnie, to przykład jest.

247. Data: 2007-04-24 15:39:45

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

locke pisze:
/../

> Ciekawe, ile kobiet zarabiających więcej niż mężczyźni ma podobne poglądy?
> Najrozsądniejsze wyjście w takiej sytuacji to właśnie OSOBNE konta. Wiadomo, że
> rachunki płaci się wspólnie - a z jakiego konta pójdzie na nie kasa zależy od
> wielu czynników (wysokość rachunku, termin płatności itp.). Wiadomo również, że
> jak na koncie męża będą pieniądze, a na koncie żony - z którego np. robione są
> zakupy "na życie" - nic już nie będzie, to przecież facet chyba da kasę na chleb
> i coś do chleba.

Albo nie da.
Chopie - na jakim świecie zyjesz???

248. Data: 2007-04-24 15:41:25

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

locke pisze:
/.../
> Szczerze powiedziawszy, odrębne pieniądze bywają bardziej potrzebne niż odrębne
> gacie.

Szczerze mówiąc, to się nie zmieścisz i co?

249. Data: 2007-04-24 16:15:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):

> Nie żenić się.

Bingo! Dokładnie to samo pomyślałam :-).

Swoją drogą te większe zakupy w markecie mnie zaintrygowały - jak oni to
dzielą po połowie? Biorą paragon i sprawdzają: twój żel do golenia 10zł,
moje podpaski 5zł, twój szampon 10zł, papier toaletowy - ty zużywasz
więcej, to weź na siebie 2/3 ceny itd.itd... Ludzie nie przestaną mnie
zadziwiać...

A do Marcina - naprawdę nie bierzcie ślubu, bo chyba jeszcze nie wiecie,
co znaczy wspólnota.

Pozdrawiam
Ewa

250. Data: 2007-04-24 19:24:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0l855$omv$2@news.onet.pl...
> Qrczak pisze:
> /.../
>>
> Myśl abstrakcyjnie, to przykład jest.

No co Ty nie powiesz... ;-)

Qra, impresjonistka

Re: Być razem
Być razem
Oj Agatko gAgatko... ;)
dyskusja w grupie
Zagubione w seksie...czyli jak dziś wypłynąć! ;)