Wspolne zakupy.

41. Data: 2001-03-06 10:15:10

Temat: Re: Wspolne zakupy.
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9820n9$40l$...@n...tpi.pl...
> Podrzućcie jakąś mapkę jak tam dojechać.
http://www.mapapolski.pl/index.php3?z_city_id=10000&
form_t=1
lub
http://www.pilot.pl/index.php3?z_city_id=10000&form_
t=1
Pozdrawiam Jerzy

42. Data: 2001-03-06 10:20:56

Temat: Re: mapa
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9820ua$4f8$...@n...tpi.pl...
> Jaka baza ? Nas pl.rec.ogrodników? :-)))
To jest fundament a nie baza ;-)))
zobacz co napisała Majka: ""Od kilku miesięcy adresy i mapę sklepów,
centrów ogrodniczych i szkółek podaje miesięcznik "Ogrody".""
> No to świetnie.
Tez tak uważam :-)))

Pozdrawiam Jerzy.

43. Data: 2001-03-06 10:22:31

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał:

> Na kiedy - 7 kwiecien?

Zasygnalizowalem wstepnie poczatek kwietnia. Nie wybieraja sie
nigdzie w tym czasie.
Trzeba bedzie jeszcze potwierdzic termin i orientacyjna ilosc osob.

Jak tych miejsc godnych odwiedzenia sie tyle narobilo, to moze
by trzeba dobrac trase: Ustron-Kozy-Pisarzowice-Andrychow-Krzywaczka
Razem to jest okolo 100 km.
Bedac tak blisko Krakowa moglibyscie wpasc do nas. Wprawdzie nie mamy
szkolki ani kolekcji, ale zmeczonych mozemy podjac noclegiem.
Pozdrawiam,
Krzysztof

44. Data: 2001-03-06 11:02:04

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

(...)

> Wez pod uwage Krysiu, ze nie kazdy mieszka tak blisko Pisarzowic jak Ty.

Zorientowałam się co do odległości ode mnie i wyszło według "AutoRoute Express
2000",
że mam do przejechania conajmniej 117 km.
Myślę, że są tacy co mają bliżej.
Dla mnie każdy termin jest do przyjęcia, dostosuję się do potrzeb innych.
Pozdrawiam Krystyna

P.S. Kto lubi oglądać kwitnące azalie i rododendrony - zapraszam w maju do
Mosznej (koło Łącznika)
na Opolszczyźnie. Sadzonki krzewów też tam można kupić. Zrobiłam zakupy w
zeszłym roku.

45. Data: 2001-03-06 11:18:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Zając" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> krycha napisał(a) w wiadomo?ci: <97vvj5$ok7$1@news.tpi.pl>...

> Mysle, ze pierwsza sobota kwietnia bylaby dobrym terminem?

Właściwie to mieszańce ogrodowe rododendronów kwitną chyba w maju...
Pozdrawiam, Basia.

46. Data: 2001-03-06 11:24:02

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Zasygnalizowalem wstepnie poczatek kwietnia. Nie wybieraja sie
> nigdzie w tym czasie.
> Trzeba bedzie jeszcze potwierdzic termin i orientacyjna ilosc osob.
Wpisz mnie na listę :-))

> [...]
> Razem to jest okolo 100 km.
> Bedac tak blisko Krakowa moglibyscie wpasc do nas. Wprawdzie nie mamy
Chętnie zobaczę i Wasz ogród.

Pozdrawiam i czekam na wiadomość. Krystyna.

47. Data: 2001-03-06 11:26:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja w swoim imieniu i "ducha "za.

A właściwie co jest z "duchem"? Nie ma dostępu do sieci?

Pozdrawiam, Basia.

48. Data: 2001-03-06 12:02:13

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> wrote in message

> Straszycie Peelrecogrodnikow choby dzieci bebokami. Lepij jedzcie juz i
> nie czekejcie do kwiytnia.
>
> Pozdrawiom serdecznie
> Krzysiek Koterba

Wzruszyłeś mnie tym bebokiem , moja babcia mnie nim straszyła.
Kronopio
ICQ 82543201

49. Data: 2001-03-06 13:44:01

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a) w wiadomości: <9820n9$40l$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik "Kronopio" <c...@k...net.pl> napisał w wiadomo?ci

>My?lę, że termin zaproponowany przez Jerzego Z. jest lepszy bior?c pod
uwagę,
>że może się skusimy na kupno jaki? ro?linek.
>Pocz?tek kwietnia to dobry termin do sadzenia.
>A w maju może każdy pojechać jeszcze raz, maj?c już przetarte ?cieżki w
>kwietniu.
>
>Pierwsza sobota kwietnia to 7 KWIECIEN.
>
>Podrzućcie jak?? mapkę jak tam dojechać.
>
>Pozdrawiam Krystyna

Bylem w tamtym roku. Tak sie zdarzylo akurat, ze wiekszosc byla juz
przekwitnieta. Do ogrodu wpuszczaja w grupach, jednak z samym szefem to
raczej sie nie da porozmawiac, chyba unika zwiedzajacych. Zreszta po
uslyszeniu paru pytan wcale sie nie dziwie.
Co do zakupow w tym terminie to nie polecam. Mam wrazenie, ze te dni to
wlasnie po to, aby sprzedac ta reszte z calego jesienno-wiosennego sezonu.
Pozdrawiam
Jurek

50. Data: 2001-03-06 13:45:13

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...

>Straszycie Peelrecogrodnikow choby dzieci bebokami. Lepij jedzcie juz i
>nie czekejcie do kwiytnia.
>
>Pozdrawiom serdecznie
>Krzysiek Koterba

Mnie sie nie dziw, jo w koncu gorol.