Wspomnienia.

1. Data: 2010-10-31 00:37:31

Temat: Wspomnienia.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=zj7fZvovEMY

http://www.youtube.com/watch?v=fiTjrp0TZkc

http://www.youtube.com/watch?v=6dm-6K4Z-9E

http://www.youtube.com/watch?v=frxJPg6Ce2k

Wspominam piękne chwile, w których ta muzyka mi towarzyszyła....a sama
muzyka...no.... nie jest dziwne że natchneła przeżycia...miłość..
pięknem.

2. Data: 2010-10-31 09:31:16

Temat: Re: Wspomnienia.
Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 01:37, glob <r...@g...com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=zj7fZvovEMY
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fiTjrp0TZkc
>
> http://www.youtube.com/watch?v=6dm-6K4Z-9E
>
> http://www.youtube.com/watch?v=frxJPg6Ce2k

Miodne utworki, jako i Bryan sam. Co prawda przed
Nemezis "drżę" ;), alle posłuchaj czegoś, co mi na
myśl przywiodłeś:
http://www.youtube.com/watch?v=Yf6z0wAdJ5k

--
Pozdrawiam, Zuza
"Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

3. Data: 2010-10-31 14:24:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Wspomnienia.
Wiadomość:

Zuza napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

Genesis jeszcze z Peterem Gabrielem, pewnie jakieś miłe wspomnienia
wiążą się dla ciebie z tą muzyką. Tak jak mnie z Mamouna Brian Ferry.
Włączam tą płytę i mi się obrazy, zapachy, przesuwają przed oczami. A
o Nemezis się nie przejmuj pisałem sam do siebie:) Ten utwór też jest
z przyjemnych czasów. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wX6c5als1lk

4. Data: 2010-10-31 15:10:13

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 15:24, glob <r...@g...com> wrote:
> Re: Wspomnienia.
> Wiadomość:

> Genesis jeszcze z Peterem Gabrielem, pewnie jakieś miłe wspomnienia
> wiążą się dla ciebie z tą muzyką.

Nie. Tylko skojarzenie to.

> A o Nemezis się nie przejmuj pisałem sam do siebie:)

Domyśliłam się już wtedy :)))

>Ten utwór też jest
> z przyjemnych czasów. ;)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=wX6c5als1lk

Bardzo tak. I lubię połączenia rock'owo zwiewne.
No i Pavarotti jeszcze żyw był jeszcze... Zatem kolejne
skojarzenie muzyczne, z połączeniem powiązane:
http://www.youtube.com/watch?v=bAsA00-5KoI

Mam cały ten koncert. Nawet ostrzejsze kawałki
w nim 'zwiewnieją', Robercie...

5. Data: 2010-10-31 15:57:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

Zuza napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

Też myślałem że się domyśliłaś z tą Nemezis;)
Ale napisałaś, że pewne utwory ze mną się kojarzą....dlaczego?
Ale muszę ciebie zmartwić metaliki nie słucham, zawsze bardzo mnie
drażnił wiecznie spóźniający się perkusista, za to ten zespołek....jak
najbardziej;)

http://www.youtube.com/watch?v=XmSdTa9kaiQ&feature=a
rtistob&playnext=1&videos=w8UFCwOGWbg

6. Data: 2010-10-31 16:49:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> Ale muszę ciebie zmartwić metaliki nie słucham, zawsze bardzo mnie
> drażnił wiecznie spóźniający się perkusista, za to ten zespołek....jak

A jeśli chodzi o Polską muzykę to myślę, że ta Najbardziej intymna
płyta Nosowskiej będzie klasyką, dla mnie jest , czyli Kasia Nosowska
i płyta Puk Puk

http://www.youtube.com/watch?v=7hm_iCtQDRE

http://www.youtube.com/watch?v=sgfIvrDY2vI

http://www.youtube.com/watch?v=KiqxCuowzYo

7. Data: 2010-10-31 18:34:35

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 16:57, glob <r...@g...com> wrote:

> Też myślałem że się domyśliłaś z tą Nemezis;)
> Ale napisałaś, że pewne utwory ze mną się kojarzą....dlaczego?

Nie z Tobą, ponieważ Cię nie znam :)
Raczej utworki, które podesłałeś skojarzyły mi się
z innymi utworkami.

> Ale muszę ciebie zmartwić metaliki nie słucham, zawsze bardzo mnie
> drażnił wiecznie spóźniający się perkusista,

Oj tam, zaraz zmartwić. Nie przepadam za Metallicą,
jedynie kilka balladek lubię. Natomiast czasem
włączam ten koncert z orkiestrą, bo nietuzinkowo
i mało agresywnie brzmi.
A lubię baaardzo baaardzo mi. Andersona i np. to:
http://www.youtube.com/watch?v=fdZ06R9he0w

Owszem :)

8. Data: 2010-10-31 18:48:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zuza napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

To jak słuchasz Andersona to napewno to znasz ...prawda?

http://www.youtube.com/watch?v=wnnS9spo_3k

Dla mnie ta muzyka łączy się z okresem fascynacji tym Panem....

http://www.mcescher.com/Gallery/ital-bmp/LW268.jpg

http://www.mcescher.com/Gallery/back-bmp/LW389.jpg

http://www.mcescher.com/Gallery/recogn-bmp/LW405.jpg

http://www.mcescher.com/Gallery/recogn-bmp/LW409.jpg

9. Data: 2010-11-01 17:14:37

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 19:48, glob <r...@g...com> wrote:

> To jak słuchasz Andersona to napewno to znasz ...prawda?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=wnnS9spo_3k

No trudno by było takiego hiciora nie znać.

http://www.zludzenia.pl/23,2,41,beever-mirror.html

http://www.zludzenia.pl/23,2,20,lochy.html

> http://www.mcescher.com/Gallery/recogn-bmp/LW405.jpg

http://www.zludzenia.pl/23,2,16,arktyczna-ulica-ii.h
tml

> http://www.mcescher.com/Gallery/recogn-bmp/LW409.jpg

http://www.zludzenia.pl/23,2,17,koniec-politykow.htm

Takie skojarzenia moje...Julian Beever niezwykły jest.
A prace do skojarzeń moich Twoje? Tak intuicja mi
powiedziała.

10. Data: 2010-11-01 17:26:51

Od: narciasz <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 13:14, Zuza <a...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Takie skojarzenia moje...Julian Beever niezwykły jest.
> A prace do skojarzeń moich Twoje? Tak intuicja mi

Idzesz za stadem Zuza. Badz samodzielna i wyostrz sluch.
Naucz sie tego na pamiec i.... - moze komus, kiedys zaspiewasz?
http://www.youtube.com/watch?v=wcxC3wOYsoQ

JarKacz jest kobietą
GDY MAZ ZASKOCZYL
DLA SZYBKICH KOCHANKÓW