Wspomnienia.

11. Data: 2010-11-01 18:23:15

Temat: Re: Wspomnienia.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

Zuza napisał(a):

> No trudno by było takiego hiciora nie znać.

> http://www.zludzenia.pl/23,2,41,beever-mirror.html

> http://www.zludzenia.pl/23,2,20,lochy.html

> http://www.zludzenia.pl/23,2,16,arktyczna-ulica-ii.h
tml

> http://www.zludzenia.pl/23,2,17,koniec-politykow.htm
>
> Takie skojarzenia moje...Julian Beever niezwykły jest.
> A prace do skojarzeń moich Twoje? Tak intuicja mi
> powiedziała.
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

A gdzie tam moje, Eschera, ale ten twój '' optyk'' młody jeszcze jest
'' straszy'' ludzi , bo w sztuce też chodzi o treść a nie jedynie
formę, np; ten budynek Eschera zauważyłaś? Tam wszyscy w tym budynku
są jedynie poziomo w swoich światach, a tych perspektyw czy nasz świat
taki jaki założyliśmy dla siebie jest więcej i wcale nie musi być
poziomy. Chodzi o to, że każdy z nas widzi trochę inaczej świat,
inaczej pojmuje, bo mamy różne doświadczenia, ale wszyscy chcemy by
uznawano nasze pomieszczenia za wszystkie pomieszczenia, bo my znamy
''prawdę'' czym jest ''poziom'', a jak się okazuje możemy bardzo się
mylić.;)

12. Data: 2010-11-01 18:52:44

Od: narciasz <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 14:23, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> uznawano nasze pomieszczenia za wszystkie pomieszczenia, bo my znamy
> ''prawdę'' czym jest ''poziom'', a jak się okazuje możemy bardzo się

Fajnie srasz neme... - sraj nadal, moze ktos wdepnie.

Ot i cala prawda: Komputry trafily pod strzechy... - a nawet, do
bylych PGR-ow.
Tfu!

Ps. Namezis, taka jak ty "sprawiedliwosc" moze mi skoczyc - tam, gdzie
kolo tego bedzie mnie mogla w dupe pocalowac.

13. Data: 2010-11-01 19:12:51

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

narciasz napisał(a):

> [...]
>
> Ps. Namezis, taka jak ty "sprawiedliwosc" moze mi skoczyc - tam, gdzie
> kolo tego bedzie mnie mogla w dupe pocalowac.

A mówiłem, gdyby ludzie kultury przestali wreszcie ignorować patologię
buraczaną i reagowali przemocą, to taki zachłyśniety próżnością
świństwa swego i zamieniający cały świat w świństwo, by wrócił do
swojego chlewa, a nie obnażał świńskość w internecie.

14. Data: 2010-11-01 19:35:41

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 18:26, narciasz <e...@g...com> wrote:

html

ml

> Idzesz za stadem Zuza. Badz samodzielna i wyostrz sluch.
> Naucz sie tego na pamiec i.... - moze komus, kiedys
zaspiewasz?http://www.youtube.com/watch?v=wcxC3wOYso

Trywialne..., ale niegdyś, na lekcjach języka "przyjaciół"
naszych ( i żeby pytania np. uniknąć) grałam i śpiewałam
to: http://www.youtube.com/watch?v=-tBDELky7Mc&feature=r
elated
A do 'stada' ma się to nijak...

15. Data: 2010-11-01 19:45:35

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 19:23, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> ten twój '' optyk'' młody jeszcze jest
> '' straszy'' ludzi , bo w sztuce też chodzi o treść a nie jedynie
> formę,

I w ogóle chodzi o to, żeby ktoś tę sztukę zauważył.
A ten (nie mój wcale) optyk tworzy rzeczy nietrwałe,
ale zwracające uwagę. Dzięki temu tłum, goniąc
nieustannie, na chwilę przystaje, patrzy, a kto wie...,
może i pomyśli...

> [...]
> uznawano nasze pomieszczenia za wszystkie pomieszczenia, bo my znamy
> ''prawdę'' czym jest ''poziom'', a jak się okazuje możemy bardzo się

No nie mogę się zgodzić. Światy ludzi raczej się przenikają,
tyle że zmysły wielu z nas nie są w stanie pojąć światów
innych, niż te, które w ich głowach. A tak po prawdzie, to
mało kto się pewnie nad tym zastanawia. My nawet (podobno)
kolory widzimy subiektywnie, a co dopiero płaszczyzny.

16. Data: 2010-11-01 19:57:16

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zuza napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

My wszystko widzimy subiektywnie, bo nie widzisz oczami sąsiada, który
ma inną wiedzę, inny sposób bycia itd. Najgorsze jest, że te nasze
osobne światy, ktoś traktuje jako jego jest ''prawdziwy'', bo nie ma
dystansu do siebie. Dlatego jesteś niespodzianką dla mnie, bo nigdy
nie wiem co napiszesz, bo mój post zostaje przefiltrowany przez twój
świat, który jest trochę inny niż mój.;)

17. Data: 2010-11-01 20:50:58

Od: narciasz <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 15:35, Zuza <a...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Trywialne..., ale niegdyś, na lekcjach języka "przyjaciół"
> naszych ( i żeby pytania np. uniknąć) grałam i śpiewałam

Rozumie. I przepraszam ze nie pomyslalem ze jestes juz po...
- ale, milego nam w zyciu, nigdy za wiele.

Cos, by bylo weselej:
http://www.youtube.com/watch?v=KV9b7Vuvaw8&feature=P
layList&p=E29779B24619EAD1&playnext_from=PL&playnext
=1&index=2

Uklony,

18. Data: 2010-11-01 20:58:26

Od: narciasz <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 15:12, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> (...)
> a nie obnażał świńskość w internecie

No wlasnie! - swinskosci.

Czyzby to juz Wigilia?!

19. Data: 2010-11-01 21:04:09

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

narciasz napisał(a):

> No wlasnie! - swinskosci.
>
> Czyzby to juz Wigilia?!

I gdzie mi zamieniasz wątek w wychodek, cały jesteś jak z wychodka,
babę masz całą jak z wychodka i zamieniasz cały świat w
wychodek....won buraku.

20. Data: 2010-11-01 21:39:58

Od: narciasz <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 17:04, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> I gdzie mi zamieniasz wątek w wychodek, cały jesteś jak z wychodka,
> babę masz całą jak z wychodka i zamieniasz cały świat w
> wychodek....won buraku.

takie intelektualne gowno - jak ty, moze rzadzic (jesli ma swoje)
swoimi gaciami.
Ponial kretynku?!

JarKacz jest kobietą
GDY MAZ ZASKOCZYL