Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii

Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii

Subject: Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sun, 22 Mar 2020 19:52:00 +0100

W dniu 22.03.2020 o 11:17, m...@g...com pisze:
> Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
> opublikowano: 22 marca 2020, 8:31
> https://wpolityce.pl/m/swiat/492351-wstrzasajace-swi
adectwo-wloskiego-lekarza-z-lombardii

> Poniżej zamieszczamy wstrząsające świadectwo Iuliana Urbana, 38-letniego lekarza z
Lombardii, (...) Jeszcze dwa tygodnie temu moi koledzy i ja byliśmy ateistami; to
było normalne, ponieważ jesteśmy lekarzami i powiedziano nam, że nauka wyklucza
istnienie Boga.

Już samo to śmierdzi fejkiem.
Wykształcony człowiek nigdy by takiej bzdury nie powiedział. Powiedziano
mu? Serio?

> Zdaliśmy sobie sprawę, że tam, gdzie człowiek nic nie może zrobić, potrzebujemy
Boga

Nie. Nie potrzebujemy.

>i zaczęliśmy prosić Go o pomoc,

I co? Pomógł?
A zapytali go dlaczego zesłał koronawirusa?

> udało mu się, pomimo jego stanu i naszych trudności, przynieść nam POKÓJ, którego
nie mieliśmy nadziei odnaleźć.
> Duszpasterz odszedł do Pana i wkrótce podążymy za nim, jeżeli dalej tak będzie.
> Cieszę się, że powróciłem do Boga,

OMG... To na 100% jest fejk.

> Świadectwo zamieszczone na Facebooku True Love in Jesus

autor: Znalezione w sieci

Więc tak...
"Poniżej zamieszczamy wstrząsające świadectwo Iuliana Urbana,
38-letniego lekarza z Lombardii"

To tyle jeśli chodzi o rzetelność tego ścieku 'wpolityce".

Iulian Urban jest Rumunem i publikuje na fejsie w języku rumuńskim
W swoim wpisie z 18 marca:
https://www.facebook.com/urbaniulian/posts/102166133
61554928

--- i tu niespodzianka! Rzekomą relację lekarza z Lombardii, podpisaną
przez Gianni Giardinelli

Mi się już dalej nie chciało szukać, ale pewni ludziom się chciało. W
komentarzach pod postem Iuliana Urbana czytamy:

"It is a fake little story meaning to prove the superiority of religious
faith as the ultimate solution, as compared to atheism"

"here is no doctor called Iulian Urban, and of course, no source as to
who Gianni Giardinelli is."

" I'm a Christian, but I hate fake stories."

I tutaj:
https://www.facebook.com/emanuel.contac/posts/102070
28772633932

Oraz jeden z komentarzy:
"Si eu am fost sceptic de la început si l-am întrebat pe un prieten din
Italia dacă stie ceva. Mi-a trimis acelasi text în italiana dar...
surpriză... este preluat de la Iulian Urban, care locuieste în România.
Doar că cineva l-a tradus în limba italiană, înteleg eu.... si nu invers
cum ar fi fost normal."

Po przetłumaczeniu:
"Też byłem sceptyczny od początku i zapytałem znajomego z Włoch czy coś
wie. Wysłał mi ten sam tekst po włosku, ale... niespodzianka... pochodzi
od Iulian Urban, który mieszka w Rumunii. Poza tym, że ktoś
przetłumaczył to na włoski, rozumiem.... a nie odwrotnie jak zwykle."

I to by było na tyle.

Czytajcie dalej te prawackie ścieki i powielajcie dalej te fejknewsy,
skoro wam za to płacą. Przecież musicie z czegoś żyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr