Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii

Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
Date: Tue, 24 Mar 2020 11:03:54 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Mar 2020 05:36:32 +0100
doszła do mnie wiadomość <5e783d0e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Albowiem predzej wielblad przejdzie przez Ucho Igielne, anizeli levactwo
>dostapi Krolewstwa Niebieskiego.

Geneza terminu lewactwo:
"Cała sprawa ma jednak niebywale zabawny aspekt, który najwodoczniej umyka tym,
którzy
się epitetem na co dzień posługują. I głównie dlatego jest zabawny. ,,Lewactwo" nie
jest
wynalazkiem ani konserwatywnych think tanków, ani prawdziwych patriotów. Ojcem
chrzestnym
(tak potrzebnego konserwatywnym wannabies) pojęcia jest Włodzimierz Uljanow, znany
też
jako Lenin. To on, jeszcze w 1922 roku w ramach obrony monopartyjnej dyktytury
wymyślił,
,,lewactwo" jako zbiorowe określenie na tych, którzy w swej infantylnej oraz naiwnej
(lecz
jego zdaniem na pewno szkodliwej) ślepocie nie zgadzali się z jego wizją przebudowy
społeczeństwa."
https://pytania.wordpress.com/2011/05/31/lewactwo/

Lenin raduje się w zaświatach, jak czyta twoje posty.
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.