Wstyd na cały cywilizowany świat.

1. Data: 2013-06-09 02:38:57

Temat: Wstyd na cały cywilizowany świat.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wprost.pl/ar/333077/Google-bedzie-leczyc-
Polakow-z-homofobii/

2. Data: 2013-06-09 21:34:20

Temat: Re: Wstyd na cały cywilizowany świat.
Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-09 02:38, LaL pisze:

http://www.wprost.pl/ar/333074/Policja-chce-strzelac
-do-ciezarnych-kobiet/

3. Data: 2013-06-09 22:04:04

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 21:34, Klin <""klin
\"@wp.pl,

,">
wrote:
> W dniu 2013-06-09 02:38, LaL pisze:

> http://www.wprost.pl/ar/333074/Policja-chce-strzelac
-do-ciezarnych-ko...

Bo masz wojne z terrorystami, więc zmieniają prawo aby można odrazu
zareagować. Propaganda już straszy kobietami w ciąży .

4. Data: 2013-06-09 22:07:10

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-09 02:38, LaL pisze:
> http://www.wprost.pl/ar/333077/Google-bedzie-leczyc-
Polakow-z-homofobii/

Widać Google Putina boi sie bardziej.

5. Data: 2013-06-09 22:14:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
On 9 Cze, 21:34, Klin <""klin
\"@wp.pl,
,">
wrote:
> [...]

Bo masz wojne z terrorystami, więc zmieniają prawo aby można odrazu
zareagować. Propaganda już straszy kobietami w ciąży .
===========

Ależ oczywiście. Taka baba w ciąży może sie okazać terrorystką- wiadomo, że
takim ciężarnym nieraz ostro odbija i podkłada taka bomby czy też rzuca
granatami w policję. Też się dziwię, że dopiero teraz. Jak równouprawnienie,
to równouprawnienie. Skoro można strzelać do faceta- to czemu nie do
kobiety? A to, ze jest w cąży- to stawia ja w jeszcze gorszym świetle:
demoralizuje nienarodzone dziecko.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

6. Data: 2013-06-09 22:52:06

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 22:07, xantiros <x...@y...com> wrote:

-Polakow-z-homofobii/

> Widać Google Putina boi sie bardziej.

Kompromitujecie polskę homofobie się leczy a nie pielęgnuje, bo nie
leczona znajdzie byle jaki powód aby na kogoś rzucić się z łapami.

7. Data: 2013-06-09 22:53:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

-Polakow-z-homofobii/

> Widać Google Putina boi sie bardziej.

Kompromitujecie polskę homofobie się leczy a nie pielęgnuje, bo nie
leczona znajdzie byle jaki powód aby na kogoś rzucić się z łapami.
==================
Czyli- jak widzę pedziów bzykających się na love- parade i rzygam, to należy
mnie leczyć?

8. Data: 2013-06-09 22:54:28

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 22:14, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
>
> "Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
> teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."

Z tą kobietą w ciąży to wasza propaganda wymysłów, teraz bandzior
chodzi i strzela , a ty zamiast zaregować strzelać musisz w chmury,
czyli odrazu zamów miejsce w kostnicy.

9. Data: 2013-06-09 23:04:51

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 22:53, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
>
> "Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
> teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."

Tak bo takie zainteresowanie co pedzie robią w łóżku to nie jest
zdrowe, homofobia jest agresywną patologią , która boi się wszelkiej
inności, jest przeskakująca, wystarczy że będziesz na wakacjach
bardziej grzeczny od gromady, która z tobą pojedzie, to ci zniszczą
wakacje i okradną. Aż przejdzie w stan paranoi i wróg będzie to
większość spiskującego otoczenia .

10. Data: 2013-06-09 23:06:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jun 2013 22:53:43 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ==================
> Czyli- jak widzę pedziów bzykających się na love- parade i rzygam, to należy

W każdym razie przynajmniej naturalizować pro homo - kto wie, może wkrótce
pod przymusem ;-PPP

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

Homofobia to się leczy!
na dobranoc
Brzydzicie się kłamcami, obłudnikami, hipokrytami?
godne nasladowania
Zdrowie psychiczne papieza Franciszka