Wstydliwe ale wazne pytanie

41. Data: 2003-03-10 18:35:05

Temat: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "perelka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b4dg1j$4ft$1@news.onet.pl...
> Jeśli się nie skaleczyłeś w język..

chyab raczej jesli on ja skaleczyl w wargi sromowe i mial kontakt z jej
zakazona krwia...

42. Data: 2003-03-10 21:15:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, Goska wrote:

> Kłamstwo ma krótkie nogi i jakaś kara musi być. ;-)

qrcze, chce wiedziec jakie. Kiedys przybijali moszne
gwozdziem do barierki od mostu - ale teraz nie ma
drewnianych mostow. Poza tym tylko wtedy kiedy
wlasciciel tych ziem zlapal zone na igraszkach z innym
(ten inny zostal przybijany). Z kolei wladca mogl
baraszkowac z kazda z poddanych.

Znany kompozytor wloski okresu baroku Gesualdo da Venosa
jak wiadomo tak jak bylo wowczas w zwyczaju ukatrupil ponoc
swoja zone za zadrade potem zas z tesknoty za nia
zwariowal i pisal jedynie smutne i bardzo charakterystyczne
melodycznie motety np. "quomodo morituri iustus"
nota bene dzis bardzo cenione.

Wiec z tymi karami. Zreszta on pisze, ze zona kazala
sama mu zajac sie inna kobieta?

P.

--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

43. Data: 2003-03-10 21:19:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, Goska wrote:

> Nigdy nie mów nigdy!

nigdy nie mowie nigdy, ale Gosiu ja nie wiem
do czego odnosilas swoja wypowiedz, poniewaz nie
przycielas odpowiednio cytatow. Jesli odpowiadasz
na czyis posting tak norwidowsko to przesun
na gora tak jak ja test do ktorego to ngdy
odnosisz. Ja niew wiem, oc co Ci chodzilo

P.

44. Data: 2003-03-10 21:30:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, Beatka wrote:

> To juz lepiej jakbys znalazl sobie kochanke

nie ma dobrych rozwiazan takich problemow

P.

45. Data: 2003-03-10 22:56:28

Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2003-03-11 02:28:29

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Mar 2003 12:24:06 +0000 (UTC), Gabriel
<b4i056$jgk$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:
> No wiesz to nie polega tylko na wsadzeniu i wyjeciu. Oczywiscie, ze jest
> jakas gra wstepna, pieszczoty, ale zona nie daje manipulowac reka przy
> pochwie, po prostu mowi, ze sie jej brzydzi i najchetniej by ja wyjela i mi
> dala. Ot i masz...

A dlaczego nie tak jak Ty to lubisz,tak jak pisałeś,czyli jezykiem?
To jest za delikatna rzecz,żeby tam zacierać łapami.I dlatego Twoja żona ma
Cię dosyć.

47. Data: 2003-03-11 02:41:02

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Mar 2003 14:44:45 +0100, Mała Mi
<b4i4t7$av5$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Jak tak śledzę jego wypowiedzi, to nie mogę się oprzeć wrażeniu,
> że akurat przy nim to niejednej by się odechciało.

Święta prawda!

> Zauważył ktoś może, że on nawet słowa nie poświęcił kwestii,
> co jego żonie mogłoby ewentualnie sprawić przyjemność ?
> Miłość (nie tylko fizczna zresztą, ale też) to branie i dawanie,
> a nie tylko branie i oczekiwanie na więcej.

Ten pan napisał wyraźnie,że satysfakcję osiąga *sobie* przy lizaniu,a
kobiecie niestety samo lizanie może nie wystarczyć.

--
Pozdrawiam;
Kaja

48. Data: 2003-03-11 06:34:25

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" napisała ...

> To jest za delikatna rzecz,żeby tam zacierać łapami.I dlatego Twoja żona
ma
> Cię dosyć.

Bez przesady w drugą stronę.
Pierwsze słyszę, żeby pieszczoty ręką były czymś złym.
A że potrzeba przy tym nieco delikatności to już inna sprawa.

Kończąć temat ...
Przyszło mi do głowy proste pytanie (do Gabriela).
Czy Wy się jakoś zabezpieczacie ?
Bo być może cała niechęć żony do współżycia wynika
z faktu, że ona zwyczajnie nie chce mieć już czwartego dziecka.

Pozdrawiam !
Mała Mi

49. Data: 2003-03-11 07:53:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003, Mała Mi wrote:

> z faktu, że ona zwyczajnie nie chce mieć już czwartego dziecka.

bardzo sluszna uwaga

P.

50. Data: 2003-03-11 07:54:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003, Kaja wrote:

> Ten pan napisał wyraźnie,że satysfakcję osiąga *sobie* przy lizaniu,a
> kobiecie niestety samo lizanie może nie wystarczyć.

Kaju

sorry, ale przeczytaj jeszcze raz ten watek dokladnie
^^^^^^^^

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl