Wszem ogłaszam..

21. Data: 2004-03-20 12:00:16

Temat: Re: Wszem ogłaszam..
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>IMO najladniejsze to Kasia, Beata, Joasia, no i moze jeszcze Karolina.

imo Karolina jest sliczne, jeszcze Julia i Paulina

..ale zawsze moglo byc gorzej, heee ;-)))

Pozdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

22. Data: 2004-03-20 12:05:45

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale pewnie tak samo by reagowały i cieszyły się mając na imię jakkolwiek ;)
>W przeciwieństwie do ludzi, którzy nader często bywają ze swoich imion
>niezadowoleni :)

moje imie od zawsze kojarzy mi sie ze spranym niebieskim, wyplowialym
przescieradlem i nic na to nie poradze. Lubie dzwieczne, trzysylabowe imiona,
taki konik i juz ;-)))

Pozdrowki
Hania Ania

23. Data: 2004-03-20 19:37:38

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> moje imie od zawsze kojarzy mi sie ze spranym niebieskim, wyplowialym
> przescieradlem i nic na to nie poradze. Lubie dzwieczne, trzysylabowe
imiona,
he he , a jakby dali Ci na imie Ksantypa lub Berta albo Eulalia co byś się
pochlastała czy coć , do wszystkiego trza się przyzwyczaić i nie zwracać
uwagi, no ale małolaty to nawet na puncie jednego pryszcza histeryzują.
ps. a Benia to chyba od Bernadety
każde imie jest dobre tak jak jego właściciel
Ali

24. Data: 2004-03-22 07:03:07

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>he he , a jakby dali Ci na imie Ksantypa lub Berta albo Eulalia co byś się
>pochlastała czy coć ,

ksantypa jest ok, bo dzwieczne (tylko sie kojaaarzy ;-))

>do wszystkiego trza się przyzwyczaić

a zdazylam, dzieki za rade, rotfl

> i nie zwracać
>uwagi,

na nic w zyciu nie zwracac uwagi, hmmm???

> no ale małolaty to nawet na puncie jednego pryszcza histeryzują.
>ps. a Benia to chyba od Bernadety
>każde imie jest dobre tak jak jego właściciel

tym razem to Cie chyba lubie, za te malolate, znaczy, heee

MM a dieta niskokaloryczna...
Anonimowi Zarlocy w Krakowie?
OT- rozmowa kwalifikacyjna
jak zrzucic cholesterol