Wszyscy na urlop !

20. Data: 2003-09-01 06:42:26

Temat: Re: Wszyscy na urlop !
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Rafal Wolski" <r...@h...pl>

> Z tego co widzę odpowiada w sposób rzetelny i wyczerpujący. Sarkazm w
takim
> wypadku raczej nie jest na miejscu. Raczej należy się cieszyć, że ktoś
chce
> się dzielić swoją wiedzą.
:)
nikt nie przeczy
ze Elfir pisze rzetelnie i na kazdy temat
dzielac sie swoja wiedza
ale mozna dyskutowac
czy jest to wyczerpujace i zawsze sluszne
:)))
bardzo bym chcial
ze pozostala ona na grupie
(chocby dlatego
ze jest z Poznania albo jego okolic a na grupie malo nas)
ale raczej wydaje mi sie
ze takie przebojowe osoby sa jak wiatr w polu
i nigdzie dlugo miejsca nie zagrzewaja
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2003-09-01 06:44:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> takim
> chce
>
> Zgadzam się z przedpiścą. :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
hehe
z niecierpluiwoscia czekam na post
w ktorym napisze cos ona o winoroslach
:))))

23. Data: 2003-09-01 08:38:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano, ale kilka sztuk jest już dojrzała.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Kroisz dynię w kostki i na 24 godziny do wody
z odrobiną octu-woda ma być lekko kwaśna.
Potem do słoików + 4 duże łyżki cukru/1 litr.
Z przypraw cynamon.Można ewentualnie dodać
jednego goździka pamiętając,że ta przyprawa
powoduje czernienie dyni.Ja goździków nie
używam.Następnie gotujemy.Ot wsjo.

Pozdrawia przepisowo boletus

24. Data: 2003-09-01 13:47:45

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Z tego co widzę odpowiada w sposób rzetelny i wyczerpujący. Sarkazm w
> takim wypadku raczej nie jest na miejscu. Raczej należy się cieszyć,
> że ktoś chce się dzielić swoją wiedzą.

Gdzie tam u Dziadka sarkazm, nie mylić mi tu próby żartu ( może i
nieudanego) z sarkazmem. Sam jestem pełen podziwu dla Elfir, tylko po
pierwsze trochę mnie zaskoczyła (grupę pewnie też) , odpisując na wszystkie
(prawie) posty sprawia wrażenie że zna się na wszystkim, a wówczas to często
bywa że tak dogłebnie to .... i tak dalej. Że jednak mam sympatię do
odważnej Elfir to przekona się Ona sama jak podeśle mi swój adresik
pocztowy, prywatny.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

25. Data: 2003-09-01 16:01:20

Temat: Odp: Wszyscy na urlop !
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiasem mówiąc, tutaj na początek istnieje taka tradycja opisania, co się
> samemu uprawia. Jabłonkę już znamy, a co z resztą?
Hmmm... ja się chyba nie dzieliłam informacjami o uprawach... Chyba że za
coś takiego można uznać galerie na mojej stronie:):):)
Pozdrav.Rene (pełna wrażeń z nowej pracy:):):))

26. Data: 2003-09-01 16:10:51

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo bym chcial
> ze pozostala ona na grupie
> (chocby dlatego
> ze jest z Poznania albo jego okolic a na grupie malo nas)
A na Mazowszu więcej???
Pozdrav.Rene

27. Data: 2003-09-01 18:34:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bivqgp$g4s$...@n...news.tpi.pl...
> Hmmm... ja się chyba nie dzieliłam informacjami o uprawach... Chyba że za
> coś takiego można uznać galerie na mojej stronie:):):)

Tradycja, tradycją, ja sie przedstawiłam dopiero po dwóch miesiącach :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

28. Data: 2003-09-01 20:52:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2003-09-01 20:52:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrav.Rene (pełna wrażeń z nowej pracy:):):))
:)
moj maloletni synus chodzac do szkoly
uwaza ze to tak jakby chodzil do pracy
hehe
czy Ty tez masz na mysli jakas nowa szkola
?

30. Data: 2003-09-01 21:20:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwaza ze to tak jakby chodzil do pracy
> hehe
> czy Ty tez masz na mysli jakas nowa szkola

Szkołę przetrwania na grupie ?:-))

Pozdrawia boletus

Jak suszyc orzechy wloskie?
Re:My emails for you!