Wszystkiego najlepszego!!!!!

1. Data: 2002-07-23 10:52:25

Temat: Wszystkiego najlepszego!!!!!
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazyłam poprzez informacje na GG,ze nasza Madziula ma urodziny!

W związku z tym życze Ci Bukietu samych ciepłych,pogodnych,
zdrowych,optymistycznych,ciekawych i '"zarobótkowanych" dni!!!!
Niech Twoje paluszki zawsze beda zwinne a prace cieszą oko i zostaną
ku potomnosci!!!!!
Pusia
PS.Czyżbyśmy były astrologicznymi bliźniaczkami???
Bo ja też....hmmm.....tego ......dzisiaj mam tą samą uroczystość
:)))))

b...@p...onet.pl
GG 3050843

1. Data: 2002-07-23 11:01:31

Temat: Re: Wszystkiego najlepszego!!!!!
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie podwójne gorące życzenia zdrowia,pięknej pogody,mnogosci
wolnego czasu na robótki i jeszcze więcej pieniędzy na wszelkiego
rodzaju akcesoria do tychze dla obu Solenizantek

Agatek

1. Data: 2002-07-23 11:05:31

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <b...@p...onet.pl> napisała:

> Zauwazyłam poprzez informacje na GG,ze nasza Madziula ma urodziny!

[ciah]

> PS.Czyżbyśmy były astrologicznymi bliźniaczkami???
> Bo ja też....hmmm.....tego ......dzisiaj mam tą samą uroczystość

No to ja zycze Wam obu wszystkiego najlepsiejszego, kilometrow zahaftowanej
najpieknieszymi wzorkami kanwy i dobrego wzroku jak najdluzej!

Aga, Bielsk Podlaski
GG 108332

1. Data: 2002-07-23 11:10:08

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec Wam obu wszystkiego naj... naj... naj... naj... naj... naj...
naj... naj... naj... naj... naj... naj... naj...

:-) Arleta

1. Data: 2002-07-23 11:11:16

Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W związku z przypadającym na dziś świętem wielu wolnych godzin (na wiadomo
co:)), a także wyrozumiałości rodziny oraz spełnienia najskrytszych marzeń.

Widzę że b. dużo osób lipcowych :)

Klara
ICQ 141130511

1. Data: 2002-07-23 11:14:59

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS.Czyżbyśmy były astrologicznymi bliźniaczkami???
>     Bo ja też....hmmm.....tego ......dzisiaj  mam tą samą uroczystość

*************
Dla Madziuli i Pusi - niech żyją, niech żyją - proponuję jakieś 200 latek z
hakiem (starczy na realizację robótkowych pomysłów???). Buźki w poliki.

Milena

1. Data: 2002-07-23 12:36:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Jul 2002 13:05:31 +0200, "Agus" <g...@p...net.pl>
wrote:

>[ciah]

>No to ja zycze Wam obu wszystkiego najlepsiejszego, kilometrow zahaftowanej
>najpieknieszymi wzorkami kanwy i dobrego wzroku jak najdluzej!

i ja tez! I ja tez! Wszystkiego najladniejszego!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-23 12:41:00

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Przylaczam sie tez do tych wszystkich zyczen!

@---)----- roza dla Madzi

Monika

1. Data: 2002-07-23 12:42:57

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

A tu @---)---- dla drugiej solejnizantki

Monika

1. Data: 2002-07-23 13:06:37

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do życzeń dla Szanownych Kochanych Jubilatek. Nie mam żyją
duuuuuuuuużo lat i tworzą przśliczne dzieła ku radości własnej i potomnych.

Ela

a moze by sie spotkac? [bialostoczanki]
Wzorki w sepii
Komu, komu, bo...