Wszystkim

181. Data: 2019-03-02 11:48:01

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 10:28, j...@o...pl pisze:

> przecież nie mówię. jednak mną się opiekują.
> i doskonale wiem, jak u nich sprawy się mają.
> wiem sam z siebie.
>
> jacek

Skoro tak twierdzisz..

182. Data: 2019-03-02 11:50:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 05:45, j...@o...pl pisze:

> Pan Jezus, który nas wszystkich, Ziemian, będzie sądził, zrobił parę błędów.
> Także logicznych, o ile słowa i tłumaczenia są prawdziwe.
> I w niczym Go to nie umniejsza. Jeśli już wiedzieć chcecie.
>
> jacek

Jak można sądzić kogoś za łamanie zasad których ów zwyczajnie nie znał?
Jesteśmy stworzeni jako drapieżniki, ulokowano nas w miejscu w którym
bez rywalizacji egzystencja jest zwyczajnie niemożliwa, i jak wobec tego
mamy się prowadzić aby liczyć na łaskawość w podsumowaniu żywota?

183. Data: 2019-03-02 11:52:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-28 o 18:25, Ilona pisze:

> 'oficjalnym państwie robotnika i chłopa' - bardzo grzecznie to
>  ująłeś.
>
> My, po prostu, byliśmy podbitym krajem a ideologia marksistowska
> umożliwiała utrzymanie owej podległości i eksploatacje gospodarczą.
> Dzienny płaca robotnika, czy chłopa ~ 1 $ . W ten sam sposób
> eksploatowano kolonie, płacąc krajowcom za realne produkty kulkami ze
> szkła.
>
> //warto pamiętac, że wtedy już, na tzw. zachodzie, rozwijał się
> neo_marksizm.

Wszystko zaciemnione przez to machanie fałszywymi sztandarami, do idei
socjalizmu/marksizmu  takim krajom jak Szwecja czy Japonia było znacznie
bliżej niż  np.  PRLowi  czy Rumunii. Imperialne ciągoty ZSRR były w
stanie zniszczyć nawet takie piękne idee jak Wolność Równość Braterstwo,
w żadnym wypadku nie należy mieszać do tego Marksa i jego Idei.

184. Data: 2019-03-02 11:53:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 07:35, j...@o...pl pisze:

> Mylisz się. Stwórca jest Dobry, a że istoty obdarzone wolną wolą skłaniają się
> ku dobru lub złu, to już ich własny wybór.
> Dlatego też, aby każda istota mogła żyć, zdeterminowane jest tylko to, że Dobro
> zwycięży.
>
> jacek

Dowodów na to że jest Dobry nie ma żadnych. Stworzył/li naszą
rzeczywistość opierającą się na konfrontacji i skrajnościach.

185. Data: 2019-03-02 21:05:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-02 11:43, Trybun wrote:

> Jakiegokolwiek.  A gdzie kara dla łachmyty która prowokuje innych takim
> pomnikowaniem?

Jaka kara? W jakimś matrixie żyjesz?
Przecież całe te przemiany, ('transformacja ustrojowa'), w latach
80-dziesiątych przygotowywane były ze 20 lata wcześciej, już w latach
60-dziesiątych. Wymagało to obsadzenia odpowiednimi ludzmi kluczowych
stanowisk i dopilnowania, aby byli posłuszni, (tzw: haki, np: z akcji
'hiacynt').

//spodziewaj się jeszcze nie jednej sensacji i 'odbrązowienia'
niejednego popiersia.

186. Data: 2019-03-02 21:17:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-02 11:44, Trybun wrote:

> Aby zadać kłam czyli obalać czyjeś zdanie to trzeba wykazać w czym
> konkretnie adwersarz się myli, i.. jeżeli to nie kłopot - przedstawić
> swoją wizję.

Tu jest, troche 'cennego materiału do przemyśleń'*.

https://www.youtube.com/watch?v=le7GGth-bjM&index=37
&list=PLF87CD941D30F00EE

* - (c) SS Sturmbannführer Otto von Stierlitz.
// a mistycyzm, jest na licencji Open Source.

187. Data: 2019-03-02 21:42:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-02 11:52, Trybun wrote:

> [...]
> stanie zniszczyć nawet takie piękne idee jak Wolność Równość Braterstwo,
> w żadnym wypadku nie należy mieszać do tego Marksa i jego Idei.

jednak, trzeba się zastanowic:
- kto będzie produkował tzw. 'dobra'?
oraz,
- kto bedzie dzielił, te 'dobra'

Idee Marxa, to przeżytek, wiadomo było już o tym podczas słynnej,
zwołanej przez samego Lenina, naukowej konferencji, w Instytucie
Marxa_Engelsa, w Moskwie w 1922 roku.

Dlatego, rok póżniej, 'narodził się', neomarksizm.
https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-03-00-A
NTYKULTURA-NARODZINY.html

188. Data: 2019-03-02 22:31:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 marca 2019 21:06:32 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> 'hiacynt').
>
> //spodziewaj się jeszcze nie jednej sensacji i 'odbrązowienia'

A może ja kurwa nie chcę.

Wywodzę się z rodziny, w której prawie wszyscy przed październikiem 1956
walczyli z czerwonymi i niektórzy nawet siedzieli, ale po wypuszczeniu
i rehabilitacji przeprosili się z czerwonymi, powstępowali co poniektórzy
do różnych ZBoWiD-ów i podobnych. Bardzo dużo ludzi, którzy byli w lesie tak miało.
Siostra cioteczna Babci i jej mąż to nawet na fali popaździernikowej
odwilży tow. Wiesława zapisali się do PZPR mając przeszłość AK-owską.
Pokolenie starszych uznało, że innej Polski przez lata nie będzie i będą
wychowywać dzieci i wnuki tak, żeby im się dobrze żyło w PRL, przekazując
z drugiej strony po cichu, jak jest naprawdę.

Dlatego przy takim wychowaniu do wielu ludzi pracujących w PRL jako naukowcy,
artyści, przedsiębiorcy mam szacunek pomimo tego, że zdaję sobie sprawę,
jakimi kompromisami mogli okupić swoje kariery. Nie jestem za tego rozdrapywaniem, bo
nie chcę odbrązawiania ludzi którzy są dla mnie osobistymi
autorytetami jako naukowcy, artyści, wykładowcy, pracodawcy czy nawet rodzice
kumpli, z którymi w czasach studiów trzymałem sztamę. Potworzyły się przecież
kręgi "starych dobrych ziomków", w których zwraca się uwagę na czasy obecne,
a nie na to, czy dziadek Jana donosił w latach stalinowskich do budynku na
Cyryla i Metodego na dziadka Pawła. Dlaczego ktoś chce je rozbijać na podstawie
czegoś, co działo się jakieś 70 lat temu?

189. Data: 2019-03-02 22:40:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/03/2019 o 21:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Cyryla i Metodego na dziadka Pawła. Dlaczego ktoś chce je rozbijać na podstawie
> czegoś, co działo się jakieś 70 lat temu?

moj dziadek pracowal jako koniuszy u hrabiego, drugi dziadek po wojnie
przyjechal w zalutowanej trumnie, tak troche pozniej po wojnie, no ale,
kazdy z nich w cos wierzyl, zdecydowanie nie jestem za rozgrzebywaniem i
tlamszeniem ludzi, ktorzy podejmowali decyzje w imie racji na tamte
lata, to smutne i chore
--
gazebo

190. Data: 2019-03-02 22:50:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2019 o 03:52, j...@o...pl pisze:

> Ojejku, Ty życie rozumiesz tylko na swoim poziomie, znaczy przez pryzmat istoty
zamieszkującej Ziemię od iluś tam tysięcy lat. Czy naprawdę tak trudno Ci zrozumieć,
że nasz Wszechświat ma milion razy więcej lat niż nasze, jako gatunku, w nim
istnienie.

cos mi umknelo, w tym natloku klotni, w pewnym sensie moge myslec
podobnie jak ty, moglbys mi to blizej okreslic? w takim skrocie, bo mam
wrazenie, ze zle ciebie odebralem
--
gazebo

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!