Wszystkim

271. Data: 2019-03-04 15:55:49

Temat: Re: Wszystkim
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 4 Mar 2019 15:24:54 +0100
doszła do mnie wiadomość <q5jcgs$4m8$2@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Gupis.
>
>Mylisz Boga z jakimś stróżem nocnym, albo milicjantem.

Jest znacznie gorzej, nisz to opisał Kviat.
Neil deGrasse Tyson - Stupid Design:
https://www.youtube.com/watch?v=LFE_Thy5bSQ

272. Data: 2019-03-04 15:57:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 07:22, j...@o...pl wrote:
> [...]
28f5d84f.pdf

> Ilonka, w tamtym tekście jest wiele prawd, ale już sam wstęp strony odstrasza.
> Później też są takie wstawki, że trudno mi nie odnosić wrażenia,
> że nie są tendencyjne.
>
> dobrze już, niech będzie; obiecuję, że całość przeczytam wnikliwie.

To prawda, dlatego czytaj to z pewną dozą ambiwalencji :)

tu cześć druga: (gdyby była potrzebna).
https://megawrzuta.pl/files/1a48d8adddd96dd86ccecf8b
a684979c.pdf
https://docer.pl/doc/xn8c155

273. Data: 2019-03-04 16:04:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 15:55, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> doszła do mnie wiadomość <q5jcgs$4m8$2@node1.news.atman.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

> Jest znacznie gorzej, nisz to opisał Kviat.

A Marysia znowu o pierogach

a tu chodzi o dusze, wolne a nieśmiertelne.

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

274. Data: 2019-03-04 18:12:46

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 4 Mar 2019 16:04:25 +0100
doszła do mnie wiadomość <q5jer1$t7b$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>A Marysia znowu o pierogach
>
>a tu chodzi o dusze, wolne a nieśmiertelne.
>
>https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

Ciekawe czemu nie podano, że współautorką tego filmu jest profesor
Olga Szust, specjalistka od reinkarnacji i dekarnacji.

275. Data: 2019-03-04 20:01:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 19:17, Ilona pisze:

> To może, warto zastanowić sie także nad tymi potrzebami rozwoju?
> Skąd się one biorą w ludzkiej psychice?
>
> https://www.simplypsychology.org/Maslows-Hierarchy-8
-Levels.jpg

nie rozsmieszaj mnie, tego ucza na pierwszym kursie marketingu

--
gazebo

276. Data: 2019-03-04 20:04:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/03/2019 o 19:01, gazebo pisze:

-Levels.jpg

> nie rozsmieszaj mnie, tego ucza na pierwszym kursie marketingu

a wlasciwie czemu nie Freuda, tez to ulozyl, znowu ci sie indianskie
imiona nie oodobaja?

--
gazebo

277. Data: 2019-03-04 20:17:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 18:12, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> Ciekawe czemu nie podano, że współautorką tego filmu jest profesor
> Olga Szust, specjalistka od reinkarnacji i dekarnacji.

O pewnych zagadnieniach się nie mówi, są nazbyt oczywiste.

https://youtu.be/SggDzKOTRAA?t=142

278. Data: 2019-03-04 20:23:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 20:01, gazebo wrote:

-Levels.jpg

> nie rozsmieszaj mnie, tego ucza na pierwszym kursie marketingu

i jako pomocy naukowej używaja piramidy na której szczycie jest
transcendencja?

//ciekaw jestem co sprzedają?

279. Data: 2019-03-04 20:55:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/03/2019 o 19:23, Ilona pisze:

-Levels.jpg

> i jako pomocy naukowej używaja piramidy na której szczycie jest
> transcendencja?

zdejmij konskie klapki

--
gazebo

280. Data: 2019-03-04 21:15:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 20:55, gazebo wrote:

-Levels.jpg

> zdejmij konskie klapki

ale, co sprzedają?

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!