Wszystko o kebabie, a szczegolnie....

1. Data: 2005-02-08 07:55:03

Temat: Wszystko o kebabie, a szczegolnie....
Od: "Natalka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Poszukuje informacji na temat kebabu: przepisy, rodzaje, sposob podawania
etc.

Prosze Was rowniez o pomoc w napisaniu "instrukcji prawidłowego spożywania
kebabu w bułce". Oczywiście nie musi to być całkiem poważny materiał :-)

Probuje otworzyc punkt kebabu, ale musze wczesniej sie z zagadnieniem jakos
zapoznac.
Waznym dla mnie jest aby kebab był naprawdę smaczny! Nie stawiam na ilość
konsumentów
bo Ci zapewne przyjda jezeli jakosc będzie super.

1. Data: 2005-02-08 17:08:47

Temat: Re: Wszystko o kebabie, a szczegolnie....
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w Trojmiescie jest taki kebab, ktory robi niesamowita furrore. jest
to mieso drobiowe przyprawione przyprawami, przelozone liscmi kapusty
pekinskiej i papryki (na tym dragu do pieczenia). podawane jest to w chlebie
ciabatta, grillowanym, z surowkami w zaleznosci od sezonu : z czerwonej
kapusy (tylko poszatkowana i zasypana cukrem) + druga salatka=kapusta
pekinska+poszatkowane pomidory, ogorki swieze. dodawane sa obie surowki do
miesa. Ale po kolei:
robi sie to taK:

zgrilowana na opiekaczu bulke smaruje sie sosem (3 rodzaje do wyboru :
czosnkowy, pikantny pomidorowy lub lagodny pomidorowy- kazdy robiony
wlasnorecznie, a nie gotowce) , potem uklada sie na sosie pierwsza warstwe
miesa, na to obie surowki+dadatkowo na zyczenie czerwona cabula w
poltalarkach i ser feta. do tego druga porcja miesa na to i polewa sie
sosem. O to caly kebab. Robi szalona furrore.
Sa tez wariacje z frytkami a mieso podane obok i polane sosem+surowki

pozdrawiam

A.

1. Data: 2005-02-08 20:14:05

Od: "Marcin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

........ciach........
> [...]
> sosem. O to caly kebab. Robi szalona furrore.
> Sa tez wariacje z frytkami a mieso podane obok i polane sosem+surowki

A ta ciabata to duza? Jak jest przecieta?
:-) brzmi to zachecajaco...

1. Data: 2005-02-08 20:14:35

Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
O to caly kebab. Robi szalona furrore.
> Sa tez wariacje z frytkami a mieso podane obok i polane sosem+surowki

O tym daniu mozna wiele powiedziec natomiast napewno nie to, ze jest to
klasyczny kepab ( lub poprawnie po turecku: KEPAP) ;-))
Szczegolnie jesli chodzi o frytki, mieso drobiowe i bulke ciabatte.

Iza Wójcik

[P] Sałatka - i pytanie o modyfikacje.
A może goloneczkę?..
co na kolację? pomocy!
Do wszystkich
jeden procent - [ przepraszam za ogłoszenie o temacie nie związanym z grupą ]