Re: Wybór mieszkania

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Tue, 28 Jul 2020 16:24:49 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wybór mieszkania
From: Kadar <o...@g...com>

> urzekło mnie "podchodzi wilgoć za to jest jest mikroklimat" :)
> No ale Hiszpania może rządzi się swoimi prawami, nie wiem...

Właśnie na grupie budowlanej te wszystkie kwestie wyjaśniałem. W pewnym sensie to
standard. Stoją sobie domy i jak popada to całe ściany wilgotne i ciągnie od spodu bo
tu nie ma fundamentów. Ale te deszcze to jak w Polsce przelotna mżawka. Potrafi padać
przez 5 min i to cały deszcz.

> Zapytaj siebie czy chcesz w nocy biegać z sypialni do kuchni po szklankę
> wody przez 2 piętra. Potem już jakoś pójdzie bo myślę że byłeś w środku
> tych pokoików co piętro?
Z tą szklanką to sobie poradzę, bieganie rzeczywiście nie najlepsze rozwiązanie z
innych powodów.
K.