Re: Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne

From: "Jarek P." <j...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne
Date: Wed, 12 Nov 2008 03:13:54 -0800 (PST)

On 11 Lis, 22:40, MK <mkaptacz=nos...@gazeta.pl> wrote:

> w którym panel sterowania płytą jest z
> przodu piekarnika.

Słusznie.

> Dodatkowo chcielibyśmy aby piekarnik był w klasie
> efektywności energetycznej "A",

Te wszystkie klasy efektywności energetycznej to w 90% marketing jest,
a w przypadku urządzeń grzewczych powiedziałbym, że nawet w 99,99% (bo
i jaki sens ma mieć lepsza klasa energetyczna w piekarniku?), nie
zwracaj na to uwagi.

> mianowicie wkłady katalityczne, które ponoć ułatwiają utrzymanie
> czystości, ale też które z tego co się dowiedziałem trzeba co jakiś czas
> wymieniać (co już katalogi przemilczają), co wiąże się z dodatkowymi
> kosztami.

Mam piekarnik Amica z tymi wkładami od 7 lat, z czego od 5 używany
jest dość intensywnie. I szczerze mówiąc dopiero od Ciebie dowiaduję
się, że te wkłady należy wymieniać. Wyglądają tak, jak wyglądały, nie
kruszą się, nie sypią, więc dlaczego miałyby być wymienione?
Tak więc nie demonizowałbym...

J.