Wyborcza pisze

1. Data: 2000-09-12 11:07:49

Temat: Wyborcza pisze
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Bialymstoku odbyly sie Mistrzostwa Polski w Lekkoatletyce Niepelnosprawnych
"Reprezentacja Podlaskiego Stowarzyszenia Sportowego Osob Niepelnosprawnych
"Start" Bialystok odniosa zwyciestwo na mistrzostwach Polski niepelnosprawnych
narzadu ruchu i wzroku w lekkoatletyce."
Szerzej na ten temat pisze Gazeta Wyborcza w dodatku w Bialymstoku.
Mozna przeczytac pod adresem:
http://www.gazeta.pl/Iso/Regiony/Bialystok/Sport/130
spo.html
Na zdjeciu jest moj kolega, z ktorym pracowalem w poprzedniej firmie. Znamy
sie juz ho ho a moze i wiecej :) a tak na serio to z 7-8 lat.
Aby nie zniklo, ten art. przerzuce na SamiSobie na moja strone OK?
pozdro W.J.

2. Data: 2000-09-26 10:39:37

Temat: Re: Wyborcza pisze
Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
> [...]
niepelnosprawnych
>narzadu ruchu i wzroku w lekkoatletyce."
>Szerzej na ten temat pisze Gazeta Wyborcza w dodatku w Bialymstoku.

Witam
Bylem tam jako reprezentant Szczecina. To wasze zwyciestwo bylo w
klasyfikacji druzynowej (Szczecin na miejscu 3). Jak na tylko 9 osob (kilka
ekip mialo po ok. 30) to wynik doskonaly.
Bardzo dobra organizajca.

A jaki jest adres Twojej strony?
Pozdrawiam

Arek

3. Data: 2000-10-02 08:48:36

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

WWW Wizja wrote:

> [...]
> klasyfikacji druzynowej (Szczecin na miejscu 3). Jak na tylko 9 osob (kilka
> ekip mialo po ok. 30) to wynik doskonaly.
Byles, i nie dales zadnego sygnalu ze bedziesz :(. Zebym wiedzial bysmy
spotkali sie :)
> A jaki jest adres Twojej strony?
http://samisobie.clan.pl/~radiol

a informacje znajdziesz pod:
http://samisobie.clan.pl/~radiol/wiesci/
pozdrawiam Wojtek

Winda dla potrzebującego !!
Informacje z Biura Rzecznika Prasowego PFRON
Audycja w MDM
Audycja w MdM o jakaniu z udzialem PZJ
PD: Audycja w MdM o jakaniu z udzialem PZJ