Re: Wybrane posty..? :-/

1. Data: 2003-11-14 12:08:55

Temat: Re: Wybrane posty..? :-/
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał:

> No dobra wracam do opisywania plsów i minusów psychodynamicznej.

A bedziesz to mial w jakim pliku, do przeslania? Wiem wiem, ze to mozna
znalezc etc, ale na "sciage" to pewnie masz pieknie skondensowane ;)

Joanna

1. Data: 2003-11-14 23:55:12

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 13:08:55 +0100, Joanna_Maria wrote:

> A bedziesz to mial w jakim pliku, do przeslania? Wiem wiem, ze to mozna znalezc
> etc, ale na "sciage" to pewnie masz pieknie skondensowane ;)

Mieć będę jak skończe. Bo mi się nie chce :)
A co do ściągania to tego nie robię. Piszę bo mi na zajęcia potrzebne.

Paweł Zioło gpg:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-11-17 10:17:07

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał:
[plusy, minusy psychodynamicznej]

> Mieć będę jak skończe. Bo mi się nie chce :)
> A co do ściągania to tego nie robię. Piszę bo mi na zajęcia potrzebne.

Mialam nadzieje, ze masz to opisane "w punktach" - jasno i krotko, jak to
sie na zajęcia przygotowuje - niekoniecznie na sciągę do ściągania :)
No, ale jak nie masz, to nie ma tematu.

J.

Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II
Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II
Re: wplyw wychowywania przez jednego rodzica na rozwoj dziecka
Re: Do oscara i jemu podobnych
Re: Do oscara i jemu podobnych